kui huvi lugeda siis teen copy paste teisest foorumist!
üldiselt ma üldse ei tea mis sest kogu asjast välja tuleb, kui see peaks üldse valmis saama. kuidas see sõidutunnetus olla võib? hetkel on plaan keevitada v8 esiots lada sisse tagaistmete juurde, kasutada audi v8 mootorit, audi 100 2.0td esiveolise manuaalkasti (5k), audi 100 poolraami ja audi 100 esisilda tagasillaks. roolivardad kinnitab jäigalt keresse, nii säilib ka tagumise kokku jooksu reguleerimise võimalus. samuti modin veidi ülemist amordi kinnitust, et saaks tagumist rattakallet veelgi enam reguleerida. esialgse plaani järgi peaks aku ja kütusepaak ette tulema. samas kardan natuke seda paaki esiosas, kui nt mingi avarii või nii. aga noh eks vaatab. Eints audiklubist hakkab juhtmestikku ehitama vaikselt. ise proovin lansekad tuppa keevitada nii ruttu kui võimalik. Hetkel on minu jaoks kõige suurem müstika kuidas käiguhoovastik ehitada, ning kast LSD teha!
Eile õhtul sai lõpuks natuke aega, et midagigi sixi juures ära teha. Sai V8 lansekate küljest juhtmed ära võetud ning kõik muu ebavajalik eemaldatud ning puhtaks pestud. Seejärel lõikasime vähe täpsemaks seda. Samuti sai six seest tühjaks roogitud ja veidi mõõdetud. Rattad peaks tulema ca 10 cm koopast välja, ehk tuleb koopad või terved tiivad laiemaks teha. V8 esiots peaks aga sigulli sisse nibin nabin minema. Järgmine samm on sigullile ajutised tugevdustorud sisse keevitada, ning V8 lanseka otsad fikseerida täpsesse mõõtu, et mootor ikka pärast vahele läheks (ja poolraam ka loomulikult). Seejärel keevitab algselt paari punktiga lansekad siksi sisse, ning siis hakkab edasi mõtlema kuidas täpsemalt lõplikud tugevdused kerele teha. Plaanis on tagauksed kinni keevitada vist?
PS! Tänud Raitz'ile abi eest!
Tagasild eemaldatud, seest tühi
V8 küljest lõigatud lansekad
Esiotsa küljest ära võetud juhtmed koos kaitsmeplokiga. Kogu sellest juhtmestikust jääb alles ca kümnendik.
toorik puhastatud ja parajaks lõigatud
