käivitusprobleemid

käivitusprobleemid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

käivitusprobleemid

Postitus Postitas versus »

külmat käivitades tuleb eriti täpselt toorega ümber käia. suvel soojaga mootor külmalt ilma tooreta käima ei läind, alati toores max lahti.

külmaga sama lugu. ja kui näiteks ilma tooreta proovida 2-3 korda, siis pärast on tõsine probleem üldse käima saada. olen nii isegi aku tühjaks käianud, kusjuures mooter ei tee ühtki matsu :puzzled. arvatavasti tõmbab täis aga küünal märg ei ole.

samas sõidusooja mootoriga vahest läheb matsust käima, vahest tuleb gaasi talllata ja pikalt(eriti suvel).

mis aitaks? peaks mingitmoodi toore klappi regullima, et nii palju bena peale ei annaks? mootoriks orig. 21011
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Kui küünlad märjad ei ole,siis saab just nagu vähevõitu ja kui vahest gaasi tallata tuleb.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Aga milleks on vaja üldse selliseid eksperimente, et külmalt ilma tooreta, tooreklapp ongi külma mootori käivitamiseks nii suvel kui talvel, reeglina lõpuni välja tõmmatud.

Soojal mootoril ei ole vaja tallata midagi. vajutad 1/3 gaasipedaali ja läheb
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Algselt postitas: kenu

Soojal mootoril ei ole vaja tallata midagi. vajutad 1/3 gaasipedaali ja läheb
ei lähe ta midagi nii lihtsalt.

täna hommikul suutis ta mind jälle üllatada mittekäivitumisega. käivitus nägi välja nii et kohe avasin toore makismaalselt.. aga mitte ühtki matsu ei tulnud 5 min jooksul (proovisin nii ja naa) ja aku andis otsad:mad:
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

5 min pole küll mõtet kedrata. kui ei lähe, tuleb minna veaotsingule. Kõigepealt ilma külgelektroodita küünlaga sädet proovida -- ka hüppab üle? siis kas kiirenduspump pentsu pritsib? kui mõlemad toimivad, siis edaspidine kontroll juba keerulisem. ei viitsi seletada.
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

sai toast teise auto aku võetud, mis praegu kasutuna seisab ja sellega läks käima nigu niuhti. oma akul võibolla pinge oli pinge madalam siis..

peab olema süüte probleem?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui starter ikka ringi käib siis ei tohiks nagu süüte viga olla.. pigem karpa vale regull.. viska mõni vabam hommik mõni teine karpa peale.. see esialgu kõige lihtsam..
millal sa küünlaid ja küünlajuhtmeid viimati vahetasid ja mis õli sees on..
kuidas on lood kompresiooniga silindrites (kas mootor võtab õli, suitseb??)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

pole kuskilt seda vaba karpat võtta.

küünalde ja juhtmete kohta informatsioon puudub, auto minu käes olnud pool aastat, mina neid vahetand pole. aga silmajärgi tunduvad korralikud, küünlad on NGK.

õlis ka ei tohiks viga olla - poolsünt

kompressioon oli paar kuud tagasi veel seal 10,.. kandis - niiet ok, õlijanu ka ei ole, ei suitse ka
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

enne muu asjaga tegelemist vaheta küünlad, küünlajuhtmed, õhufilter, kontaktid, kondekas ja vähima kahtluse korral jagajakaan ..

karburaatoril puhasta sõelfilter.

infot saad zhiguli raamatust..
raamatu saad raamatukogust või autoturult.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5568

panen pisut enda teada saadud tarkust:P

...vaatasin, et sümptomid, mis kirjeldatud on kahtlaselt sarnased minu autole 2 nädalat tagasi. murest sain jagu karpa atsetoonloputuse ja reguleerimise ning sädemeprobleemide lahendamisega. BTW, minu autol osutus "nõrgimaks lüliks" lõppeks hoopis katkine bensiinipump, mis vahel lööb ja vahel mitte. peale pisikest seismist voolas bensiin tagasi ning eriti enne hommikust külmkäivitust pole ju meeles iga kord kontrollida, kas kiirenduspump lööb. soovitan seda pumpa kontrollida, peab olema tunda et lööb ja karpa kiirenduspumba tilast peab ka kena juga tulema
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

täna siis uurisin mis kiirenduspump teeb..
ma ei tea kas see on normaalne aga bensu hakkas ta pritsima alles peale 3-4 vajutust.
bena üleval, läks käima suht normaalselt
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

teema jälle päevakohane. auto seisis kogu talve. nüüd juba paar kuud jälle kasutuses olnud. käivitusprobleeme pole esinenud, eriti hästi läheb külmaga käima. aga nüüd täna hommikul (ilm suts niiske) võta näpust aga käima ei lähe. krt sellest aru saab??? aku jälle tühi.

teie soovitusi ma kuulda ei võtnud sest auto läks külmaga nii hästi käima, aga nüüd jälle ma ei saa aru mis toimub. muidugi ainuke asi mida ma näppisin üks päev oli tühikäik. ülevaatusel näitas 6,.. CO-d tühikäigul, ülevaatuseonu käskis reguleerida:kuri. soojalt käis peale seda küll ilusti ja käima läks ka..
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Mis karpa sul on? mudel? Külmalt käivitamisel võib viga olla käivitus seadeldise membraanis,mis lihtsalt ei tõmba toore klappi tagasi ,kui mootor käivitub . Tuleks siis algul vähem tooret tõmmata. Kui nüüd viga ongi selles ,siis soojalt ei tohiks üldse tooret tõmmata (ei lähe käima) ja siis kui nüüd selline asi ongi toimunud ,siis tuleks toore maha lükata ja gaas põhja vajutada ja siis käivitada ,kuni mootor käima läheb . Muidugi võib viga olla ka liiga kõrges bensiini tasemes ujukikambris ja juba kulunud nõelklapis.
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Mul endal selline jama juba kaua aega. 05 karpa peal ja vahetasin nõelklapi ära ning ajasin kütuse taseme ujukikambris paika. Kuid ei midagi. Ikka sama jama. Külmalt on nagu paugupill, toores peale ja läheb, kuid soojalt käima saada on ainuke võimalus gaasi all hoida.(toores maas)
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Mul läheb käima nagu paugupill korra nuppu puudud ja juba töötab kuid külmalt ei taha algul kohe minna siis peab mootor ühe pöörde ära tegema umbes ja siis läheb.
Kuid teine probleem.Kui annan veits järsumalt kaasi siis nagu korraks tahaks välja surra ja kui juba pöörded üleval ei ole mingit jama enam.Milles võib olla probleem.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

grimes, kas kiirenduspump ikka töötab?
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Ei tea peaks täna või homme karpa maha võtma kuid väike takistus on see et üks see kaane polt kolmest üks käib ringi alt kus se polt kinnitub.Ja ta käib ringi ja lahti ma ei saa.Peaks rellakaga selle poldi pea maha võtma.Ja siis saab ligidale.Kuid minek hea küll ei ole.Kuidagi uimane.Kui pöörded üleval juba siis on nagu minekut juba küll.kas ma kontrollin kiirendus pumpa niimoti et võtan kaame maha üks annab kaasi ja vaatan sinna sisse ja külselt tuleb üks väike toru ja sealt hakkab pritsima bena.Sorry ma ei tea nende täpseid nimetusi kuid arvan et saite aru.
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Selle nimi on vist kiirenduspumba tila või midagi sellist. Ja sealt peab ikka survega kütust tulema. Mitte tilkuma.
Tühikäigudüüs võib samuti umbes olla kui gaasi andes korra hinge nö. kinni tõmbab. Mul oli sarnane probleem. kuid sain sellest karburaatori põhjaliku puhastamisega üle.
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Algselt postitas: Laurimetall
Mis karpa sul on? mudel?
Karpa peaks olema osoon vist, vaakumiga teine kamber, arvatavasti originaal 011. Küünlad said nüüd uued, kuna üks hakkas ära koolema.

Võib öelda, et hetkel läheb külmalt normaalselt käima. Aga need paar korda, kui ei läinud olid just siuksed niiskemad ilmad. Mida see niiskus teeb? Tekitab probleeme jagajas äkki?
Algselt postitas: Laurimetall
Muidugi võib viga olla ka liiga kõrges bensiini tasemes ujukikambris ja juba kulunud nõelklapis.
Soojalt ikka vahet pole. Nõelklappi kontrollisin ka nüüd, no minuarust oli ok, läbi sealt ei andnud puhuda igastahes.
Algselt postitas: Laurimetall
Külmalt käivitamisel võib viga olla käivitus seadeldise membraanis,mis lihtsalt ei tõmba toore klappi tagasi ,kui mootor käivitub .
Kuidas see täpsemalt takistab? Kas see on see julla seal toore trossi otsas?
i
isetormaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas isetormaja »

osta uus auto:o
Vasta