
Ekstreemsed (eriskummalised) lood mis on õnneks läinud + läbielatud avariid
Ekstreemsed (eriskummalised) lood mis on õnneks läinud + läbielatud avariid
Tulin hääletades eelmine suvi Pärnust Tallinna. Pärnu piirilt võttis peale blond tibin vanema Lanceriga. Sõidame siis sujuvalt nii 120-130ga, kui ühel hetkel sattus ette 70ga kulgev rekka. T?ikk võttis hoo ilusti maha, ise vaatab veel mulle otsa ja ütleb, et ei jõua ju mööda, ega ju (paistsid juba kaks vastutulevat autot). Siis äkki täiesti lambist tibi rebis rooli vasakule ja hakkas mööduma. Mingit võimalust enne vastutulevaid autosid mööda jõuda ei olnud. Vastutulevad autod kakkusid mõlemad teepervele, tolmupilv taga, aga õnneks välja ei sõitnud. Saime siis mööda, vaatan mina tydole otsa ja küsin, mis see siis nüüd oli. See vaatab mind suurte silmadega vastu ja ütleb, no ilusti mahtus ju kolm tükki kõrvuti 

Mul tuttaval juhtus selline asi ,et sõitsid siis Viljandist Abja poole umbes 100...110-ga ja järsku teepeal kits keset teed.Ütles et poleks mingit võimalust olnd mööda sõita,kuid vastassuunast tuli Sierra ja niitis täpselt enne Neid kitse maha.Sierra oli kah terveks jäänd kuna ta oli kõrgem olnd kuigi jah Kits jäi rataste alla.
Juhtus siis jäärajal selline õnneli asi...
Tulin ca 70 km/h, oli juba hämar kui äkki märkasin vallis ühte musta tuledeta vanematüübi Madzda 323.Ta oli kurvist väljasõit ja lihtsalt passis hanges(kinni ei olnud).Üritasin minna sisekurvi, aga kuna kiirus oli suur siis ei allund auto kontrollile.Siis keerasin täiega välisvalli poole. 2-3 m enne teist autot mõtlesin et nüüd on Pe*ses.Mingil imeväel sain mööda ,vahet jäi alla 50 cm..kole tunne oli. Madzda juht sai pärast raja tegijalt odavalt sõimu.
Tulin ca 70 km/h, oli juba hämar kui äkki märkasin vallis ühte musta tuledeta vanematüübi Madzda 323.Ta oli kurvist väljasõit ja lihtsalt passis hanges(kinni ei olnud).Üritasin minna sisekurvi, aga kuna kiirus oli suur siis ei allund auto kontrollile.Siis keerasin täiega välisvalli poole. 2-3 m enne teist autot mõtlesin et nüüd on Pe*ses.Mingil imeväel sain mööda ,vahet jäi alla 50 cm..kole tunne oli. Madzda juht sai pärast raja tegijalt odavalt sõimu.
-
hhammer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 04 Mär 2009 22:56
- Asukoht: raplamaa kohila vald
- Autod: Kuna meeldivad ladad ning tunnen nende vastu huvi ja plaan endale ka osta 2102
Selline lugu ,et unustasin akuklemmid peale ja tõmbas aku tühjaks.Auto käivitus tänu lükkamisele.Asusime jäärajale minema ,et natsa akut laadida.Kell oli selline 22.00.Tegime pimedas tiirud ära jäärajal ja hakkasime tagasi sõitma üks 23km jäi veel sõita.Äkki hakkab auto turtsuma ja turtsus senikaua kuni mootor seisma jäi süüde oli sees aga kõik kellad vajusid kahtlaselt 0-li.Läksin asja vaatama ja leidsin ,et geneka rihm on maha tulnud.Võtmeid kah kaasas ei olnud.Hakkasin siis telefoni otsima ja tuli välja ,et suure käimalükkamisega oli telefon taskust kadunud.Õues oli kah oma -23 kraadi.Maja kah kuskil läheduses ei paistnud.Hakkasime mööduvaid autosid ootama.Kahjuks kella 12 aeg öösel ei liikunud kedagi.Kuradi külm oli ,aga istme alla oli jäänud üks kilone viin mille me ära noolisime.Hakkas soe ja uni tuli peale magasime hommikuni ja saimegi hommikul kaasliikleja käest telefoni laenata.
-
llada 1300sl
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Meil juhtus zeroga nii mu vana 01ga et olime õues hanges kinni ja panime siis auto sooja ja hakkasime minekut tegema auto oli kinni ikka ja siis tõmbasime toore peale ja käik jäi sisse ning siis me õues vaatasime kuidas auto kerib. Aga kui ta oli piisavalt aega kerinud me vaatasime ikka õues ja siis auto läks järsku hangest välja ja sõitis minema vastu puud 

-
mmetallmees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 22 Sept 2004 09:25
- Asukoht: setomaa
- Autod: audi 100cd vaz 21011 pikap
- Kontakt:
tegin siis om,a pikapiga lõõride puhastamist...ja tunni aja jooksul tegin paar viga:D...esimene suurem viga oli see, et võtsin inimesed taha kuuti, ning lennates külg ees mööda jäist metsateed, toimus äkki mingisugune haakumine ja kuudist kostus kaks tuima mütsatust...nagu selgus, said kuudis olijad ravi...ja teine situatsioon oli see, kui proovides jää peal seda, kas saan spido põhja või mitte....sain;)aga siis hakkas autoke lippama külamehe maasikapõllu suunas, aga umbe täpselt jäi pidama, auto terve ja maasikad rikkumata
elu areneb.....elu areneb.... V.Tamme
Ei tea, paljude jaoks minu juhtum nüüd ekstreemne on, aga minu jaoks oli küll! Kirjutan oma ESIMESEST päevast siksiomanikuna ja esimesest sõidust selle autoga...
Lugu siis järgmine : kuu aega tagasi sain endale elu esimese auto-siksi. Load olin juba 4 aastat tagasi teinud, aga viimane sõidukord oli sõidueksamil:) Nii et ma ei mäletanud eriti halligi, kuidas see sõitmine õieti käib..
Kuna mul autot oli kiiresti vaja (olin just kesklinnast kolimas äärelinna ja keeldusin kategooriliselt ühistrantspordis iga päev loksumast), siis mõeldud-tehtud: otsustasin kolimise päeval sõita teisest maakonnast, kus siks seisis, pika tee Tartusse. Isegi see ei heidutanud, et auto normaalselt hommikul enne sõitu ei käivitunud ja manöövreid tehes käisid esimesed rehvid tugevalt vastu rattakoopaid (pärast siis Tartus rehvivahetuses selgus, et pole mingi püsiv viga vaid lihstalt rehvid on suured..) Mootor törtsus ka kuidagi imelikult, aga mis mul sellest, peaasi et sõitis (pärast tuli välja, et sõitsin kogu aeg kolme silindriga ja klapisääre tihendid olid täitsa läbi..)
Tartusse jõudes hakkasin parempööret tehes sõitma üle silla. Nii kui silla peale sain, suri mootor välja, enam käima ei läinud (esimesed rehvid olid ju nii suured, et võtsid hoo maha, käiku ma ei vahetanud väiksema vastu ja nii ta juhtuski). Jäin seisma tugeva kallaku peal. Tagumine auto sõitis muidugi mulle tagant sisse-õnneks aga nii õrnalt, et mingit märki ei jäänud kummalegi. Eks siksil muidugi pole ju ka ohutulesid, niisiis seisin seal silla peal, taga kari vihaseid ja signaalitavaid juhte-vaatasid vist, et mida see vahtraleht seal muneb nii nõmeda koha peal... Ajasin käe aknast välja ja vehkisin, et nad ükskord minust mööda sõidaks, saaks vähemalt ohukolmnurgagi välja panna...
Väljas oli pime ja nii ma siis käivitasin seal oma pool tundi autot. Panin aga kõvasti gaasi ka käiamise ajal, sest ega mina teadnud, et nii teha ei tohi:D Imekombel läkski lõpuks käima. Vedasin end kuidagi esimese parklani ja tõmbasin seal hinge. Samal ajal jõudis kohale ka tuttav, kelle olin igaks juhuks kutsunud, et äkki vaja mind ära vedada. Õnneks seda vaja polnud, aga kindluse mõttes sõitis ta mul nüüd kuni koduni ees, et ma kuskil jälle hunnikusse ei paneks ja linnas ära ei eksiks...
Vot selline siis oli minu esimene linnasõit peale kunagi tehtud sõidueksamit minu elu esimese autoga:lol
PS: enam ma nii jube juht pole (vähemalt ma arvan nii)...
Lugu siis järgmine : kuu aega tagasi sain endale elu esimese auto-siksi. Load olin juba 4 aastat tagasi teinud, aga viimane sõidukord oli sõidueksamil:) Nii et ma ei mäletanud eriti halligi, kuidas see sõitmine õieti käib..
Kuna mul autot oli kiiresti vaja (olin just kesklinnast kolimas äärelinna ja keeldusin kategooriliselt ühistrantspordis iga päev loksumast), siis mõeldud-tehtud: otsustasin kolimise päeval sõita teisest maakonnast, kus siks seisis, pika tee Tartusse. Isegi see ei heidutanud, et auto normaalselt hommikul enne sõitu ei käivitunud ja manöövreid tehes käisid esimesed rehvid tugevalt vastu rattakoopaid (pärast siis Tartus rehvivahetuses selgus, et pole mingi püsiv viga vaid lihstalt rehvid on suured..) Mootor törtsus ka kuidagi imelikult, aga mis mul sellest, peaasi et sõitis (pärast tuli välja, et sõitsin kogu aeg kolme silindriga ja klapisääre tihendid olid täitsa läbi..)
Tartusse jõudes hakkasin parempööret tehes sõitma üle silla. Nii kui silla peale sain, suri mootor välja, enam käima ei läinud (esimesed rehvid olid ju nii suured, et võtsid hoo maha, käiku ma ei vahetanud väiksema vastu ja nii ta juhtuski). Jäin seisma tugeva kallaku peal. Tagumine auto sõitis muidugi mulle tagant sisse-õnneks aga nii õrnalt, et mingit märki ei jäänud kummalegi. Eks siksil muidugi pole ju ka ohutulesid, niisiis seisin seal silla peal, taga kari vihaseid ja signaalitavaid juhte-vaatasid vist, et mida see vahtraleht seal muneb nii nõmeda koha peal... Ajasin käe aknast välja ja vehkisin, et nad ükskord minust mööda sõidaks, saaks vähemalt ohukolmnurgagi välja panna...
Väljas oli pime ja nii ma siis käivitasin seal oma pool tundi autot. Panin aga kõvasti gaasi ka käiamise ajal, sest ega mina teadnud, et nii teha ei tohi:D Imekombel läkski lõpuks käima. Vedasin end kuidagi esimese parklani ja tõmbasin seal hinge. Samal ajal jõudis kohale ka tuttav, kelle olin igaks juhuks kutsunud, et äkki vaja mind ära vedada. Õnneks seda vaja polnud, aga kindluse mõttes sõitis ta mul nüüd kuni koduni ees, et ma kuskil jälle hunnikusse ei paneks ja linnas ära ei eksiks...
Vot selline siis oli minu esimene linnasõit peale kunagi tehtud sõidueksamit minu elu esimese autoga:lol
PS: enam ma nii jube juht pole (vähemalt ma arvan nii)...
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tartusse sõites olid ikka kõik 4 silindrit ilmselt töös. Peale pisukest karbussi regulli kui mina selle masinaga mõni aeg hiljem liiklesin, käis masin ikka päris ühtlase käiguga ning kindlasti täie raha eest.Algselt postitas: mummuke
... Mootor törtsus ka kuidagi imelikult, aga mis mul sellest, peaasi et sõitis (pärast tuli välja, et sõitsin kogu aeg kolme silindriga ja klapisääre tihendid olid täitsa läbi..)...
Aga see selleks, et miskit teemakohast ka pajatada, siis umbes samalaadne kogemus - esimest korda siksiga linnavahel ainult selle vahega, et mul siis veel lube polnud vaid tegin oma esimese õppesõidu esimesi minuteid. Tarvis oli Tartus Autovedude hoovist välja sõites teha vasakpööret Aardla tänavale. Kes Tartut tunneb, teab, et see tegevus pole just kergemate killast - tee millele peab pöörama on kummalegi poole kahe sõidurajaga, mille keskel on muruga kaetud ohutussaar. Ka liikluskoormus on võrdlemisi suur.
Esimest korda linnas roolis, võõras auto, jalad käed värisevad ja nii ma siis seisin vähemalt 7 minutit juba ja ootasin, millal pööret saaks sooritada. Tänase sõidukogemuse juures poleks pöörde sooritamine enam probleem, aga tollel ajal küll. Kuna kerge kallak ka, siis olukord eriti täbar.
Sõiduõpetaja hakkab juba kõrval kärsituks muutuma ja ütleb, et "OK teeme nii, et mina hoian jalga piduril, sina hoiad sidurit all ja annad juba vaikselt gaasi, ning kui ma ütlen NÜÜD, siis pane minema." Mõeldud tehtud, vasakult hetkel autosid ei tule, (eemal olev ristmik tekitab väikest vahet) paremalt tuleb autode vool, kus peale üht kaubikud on paari auto pikkune vahe. Õps seletab, et sõidame sinna vahesse, aga liikuma peab hakkama juba siis, kui oleme alles ees sõitva kaubikuga kohakuti.
Kõlab NÜÜD ja sööstan hüppega kohalt. Et stardiks oli pikalt valmistutud ning siks ju maru äkiline pill, siis toimus kogu situatsioon loodetust kiiremini! Õnneks jagasin ise ära ja kaubikule seekord küljepealt sisse ei pannud. Aga sõiduõps ja kaubikujuht tegid vist mõlemad ehmatusest püksi.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Mõned aastad tagasi ,kui sain oma esimese vaz 2103 siis sai kah käima pandud ja ehitatud ,kuid nagu ikka noored need ju ei pidurda enne kurvi. Nii siis ei sõitnud ma teelt välja vaid mootor otsustas kurvis külge keerata. Nimelt mootori padjad olid juba nii läbi ,et kurvis lihtsalt mootor keeras külili ja hetkega oli gaas põhjas ning millegipärast oli sidur kah kinni. Auto sai pidama ,kui süüde välja keerata. Järgmine päev said padjad vahetatud ja põlluralli võis jätkuda.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
istusin taga, sõitsime 120kmh, kruusatee, pikk laugjas kurv, hakkas libisema, gaasi vajutamise asemel et auto külje ette võtaks vajutati pidurit ning inertsist kraavi, kraavist paiskusime teele tagasi, piruett, ning tagaots ees männikusse.. autol vahetati üks esinurk ning tagaots tuli teiselt autolt lõigata. 3 kesi olime autos, mitte ühtegi vigastust.
omast lollusest on lumehangedes ja vallides istutud küll ja küll, paarkorda natuke rohkem võpsikuski käidud, aga siis on autod suht-koht terveks jäänud.
omast lollusest on lumehangedes ja vallides istutud küll ja küll, paarkorda natuke rohkem võpsikuski käidud, aga siis on autod suht-koht terveks jäänud.
-
vvaz2101
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 61
- Liitunud: 24 Mai 2010 21:31
- Asukoht: pärnu
- Autod: sest mul on endal ka lada.
- Kontakt:
see ei ole kohe mitte hea teema ,kuna mu sõber sõitis pühap. hommikul surnuks ennast. teda näidati ka esmasp. seitsmestes uudistes autoks oli vw golf 2.
neljap. matused ja mulle ei ole kogu see värk veel pähe mahtunud ,lihtsalt ma ei usu seda.
tõmbas ikka silma vesiseks küll.väga imelik on mõelda ,et just eelmine päev sai juttu räägitud ja nalja visatud.
rääkimatta mu vennast,aga sellest on väga palju aega juba möödas.
kes on sellise asja läbi kogenud ,see teab.
neljap. matused ja mulle ei ole kogu see värk veel pähe mahtunud ,lihtsalt ma ei usu seda.
tõmbas ikka silma vesiseks küll.väga imelik on mõelda ,et just eelmine päev sai juttu räägitud ja nalja visatud.
rääkimatta mu vennast,aga sellest on väga palju aega juba möödas.
kes on sellise asja läbi kogenud ,see teab.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
2 korda inimvigastustega avariid.
Esimene jalakäiaga kes tihedas lumesajus ,öösel,tumedates riietes kõndis keset teed.Kiiruseks ca 50-60km/h.Sain pea-aegu kõrvale põigata,tema sai nurgaga ja lendas peaga klaasi.
Teine kord läksin lumesupiga autorivist (3autot) möödasõidule.Olin ka teisest autost peaaegumöödunud kui nägin vastutulevat autot.Otsustasin reastuda teise auto järgi,kuna seal oli kaunis suur vahe(esimese ja teise auto vahe oli väike).Teise auto juht aga nägi ka vastutulevat autot ja otsustas mind ette lasta.Ja nii me koos kõrvuti vähendasimegi kiirust.Viimases hädas keerasin vasakule teepeenrale,kuid vastutulija keeras samuti teepeenrale ja seal me panimegi kümnesse.
Tulemused meie autos esiistujatel sinikad,marraskid (tänu turvavöödele),tagantistujal lõikehaavad (3 meepurki purunesid).
Vastutulijatest juhil kedreluu lahtine murd,kõrvalistuja lendas peaga aknatihendisse,tehti pikk õmblus (neil olid turvavööd kinnitamata).Autod loomulikult vanaraud.
Viimane vigastusteta avarii,aga auto vanarauaks http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=57597#461672
Esimene jalakäiaga kes tihedas lumesajus ,öösel,tumedates riietes kõndis keset teed.Kiiruseks ca 50-60km/h.Sain pea-aegu kõrvale põigata,tema sai nurgaga ja lendas peaga klaasi.
Teine kord läksin lumesupiga autorivist (3autot) möödasõidule.Olin ka teisest autost peaaegumöödunud kui nägin vastutulevat autot.Otsustasin reastuda teise auto järgi,kuna seal oli kaunis suur vahe(esimese ja teise auto vahe oli väike).Teise auto juht aga nägi ka vastutulevat autot ja otsustas mind ette lasta.Ja nii me koos kõrvuti vähendasimegi kiirust.Viimases hädas keerasin vasakule teepeenrale,kuid vastutulija keeras samuti teepeenrale ja seal me panimegi kümnesse.
Tulemused meie autos esiistujatel sinikad,marraskid (tänu turvavöödele),tagantistujal lõikehaavad (3 meepurki purunesid).
Vastutulijatest juhil kedreluu lahtine murd,kõrvalistuja lendas peaga aknatihendisse,tehti pikk õmblus (neil olid turvavööd kinnitamata).Autod loomulikult vanaraud.
Viimane vigastusteta avarii,aga auto vanarauaks http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=57597#461672
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
Jah minu juhtum ei olnud küll siksiga vaid Gaz 53 Tartu plekseppade toodanguga. Juhtus see L-Virumaal Vaekülas, Oli talve üks jubedamaid kiilakaid ja oli vaja minna Rakverest Padaorgu. Kuna tee ei olnud just kiita ja raadiost oli kuulda et Narva mnt peal olevat mingi suurem õnnetus olnud otsustasin teist kaudu sõita. Lasin päris julgelt minna kuna noored mehed on ju ikka jube enesekindlad kollid, kuid vaekülas avastasin kurvist välja sõites et lapsed mängivad keset teed. Kähku käis jalg pedaalilt maha kuid see oli viga 66 tagasilt blokeeris ennast mootori toel lukku, Sõit jätkus murdosa sekundi vältel juhitamatu autoga. Edasi oli valida kas sõita üle lastest või lasta autol minna külg ees vastu kaalumaja nurka. Valisin kaalumaja nurga. Olles juba lastest möödunud ja libisemas autoga külg ees nurga poole turritas jää seest välja üks rusikasuurune kruusa munakas mis tagarattapaari alt läbi käies vedas masina otseks, Ja olingi pääsenud ( masin terve ja lapsed elus) aga süda jättis küll mitu matsu vahele. Siiamaani sellele tagasi mõeldes ei saa tapselt aru kuidas selline pime juhus üldse võimalik oli. Siit siis ka väike mõttetera noortele juhtidele"sõitke alati teeoludele vastava kiirusega ja ärge oma võimeid üle hinnake sest mängu? võib olla a kellegi teise elu ja tervis"
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
mul juhtus kord nii,et sõitsin siksiga rajapeal ja siis ei osanud tol ajal veel eriti rallitada ka ja siis nagu sai ühte kurvi natuke palju sisse lõigatud ja viskas esiratta õhku ja seisingi kaherattapeal vasaku külje peal aga kukkus siiski ratastele
teine juhus oli see,kui mingi 90 või 100km/h sõitsin rajal ja tagavelg pani putku,kole jama oli..mingi pool aastat oli kadunud,nüüd lõpuks leidsin ülesse,kui järgmine kord samamoodi ratas ära kukkus,siis kohe vaatasin et kuhu lendas
teine juhus oli see,kui mingi 90 või 100km/h sõitsin rajal ja tagavelg pani putku,kole jama oli..mingi pool aastat oli kadunud,nüüd lõpuks leidsin ülesse,kui järgmine kord samamoodi ratas ära kukkus,siis kohe vaatasin et kuhu lendas
endal oli väga väga ehmatav olukord paar aastat tagasi kui olin veel õnnelik mosse omanik:D Sõitisin siis väga päikesepaistelisel päeval Jõgevalt Põltsamaa poole plaaniga minna Aidu järve ujuma ja siis edasi vanavaemate koju. Jõudnud siis järve äärde oli seal järvepoolne(juhi poolt vaadatuna parempoolne) teeäär nagu tavaliselt väga soojade ilmadega ridamisi üksteise järel autosid täis pargitud. Hakksain siis vaikselt hoogu maha võtma, kuna umbes 150 meetri pärast oli vaja teha parempööre et sõita järve juures olevasse parklasse, kiirus võis olla mingi 80km/h kui märkasin kui ühes teeäärde pargitud audis istuvat juhti käed roolil kahtlaselt üle õla seljataha kõõritamas, jõudes siis peaaegu audini 10 -15 meeetrit oli veel puudu siis oleks lausa kohakuti olnud, kui audi juht otsutas siis et nüüd on kõige õigem hetk ilma suunda näitamata tagasipööre sooritada, mul ei jäänud siis muud üle pidurdada nii et kummid all vingusid ja kummi hais pärast üleval oli, siisamaani imestan kuidas see audi mul eest ära jõudis ilma et ma talle küljepealt sisse sõitnud oleks,kuna korralikust paugust jäid puud vaid loetud sentimeetrid, audi juht kimas muidugi peale sellist olukorda kiiresti minema:flaming mina aga seisin autoga lihtsalt paar minutit kinnpidurdatud kohas kuna ehmatus oli nii suur et käed jalad värisesid. Peale väikest kogumist sain sõita järve parklasse ja minna randa, kus istusin ikka tükk aega enne kui maha rahunesin ja sain ujuma minna. Päev hiljem sõitisn samast kohast mööda ja vaatasin, et päris korralikud jutid olid maha jäänud.
Ei taha mõeldagi, mis siis oleks toimunud, kui ma ei oleks nii kiirsti pidama saanud ja minu järel oleks ka mingi auto sõitnud.
Ei taha mõeldagi, mis siis oleks toimunud, kui ma ei oleks nii kiirsti pidama saanud ja minu järel oleks ka mingi auto sõitnud.