210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

niisiis ontopicut kah vahepeal!
sai siis täna see kangem nukk peale pandud, kuna teine nukk osutus hoopiski taastatud originaaliks!
klapid regullisin ise ära !!! Tänud Olaaf'ile !!! käima pannes ei töödanud üldse... kiirendus sitem kui enne jne... keerasime süüdet varasemaks ja asi muutus katastroofiliselt! arvestades et peal 01 mehhaaniline karpa ja düüsid kõik originaalis, siis on minek juba praegu terav! homme proovin saada jutule ühe rallitehnika meistriga kes häälestaks mootori!

TO olku! mul on ju mehhaaniline karpa, mitte vaakumiga!
TO moss! igati hea idee g-techiga kiirendust mõõta!
idee järgi mind näete 30 aprill haapsalus, kui tehnika alt ei vea!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sportnuka 0 ei pruugi olla seal kus oli tavanuka oma..
mille järgi kraadid paika panid?
proovi nukka ka varasemaks / hilisemaks keerata
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

küsimus nr 1: kuidas tuvastada detonatsiooni? keerasime eile süüdet tunduvalt varasemaks ca 30kraadi! sõidan kütusega 98!
**********************
küsimus nr 2:kui ma vaatan nuka ratta poole auto eest, siis kuhu poole on varasem ja kuhu hilisem?
**********************
küsimus nr 3: kuidas on võimalik et ma panin sportnuka peale, aga küttekulu vähenes tunduvalt??????????????
:puzzled
**********************
küsimus nr 4: soovin vedada aku taha pagassi! mis ristläbilõikega kaablit peab kasutama! kas 20mm2 autohelivõimendi kaabel sobib? mitme amprine kaitse? 40A; 80A; 120A ?????kas massijuhtme VÕIB vedada tagant ette võib PEAB ühendama pagassi aku lähedale?
**********************
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Küsimus nr 4 vastuseks:

Töötan kaablitega tegelevas ettevõttes ja seal toodame ka akujuhtmeid nii autodele kui traktoritele... Juhtme paksus on tavaliselt kas 35 või 50. Aga ka on 16 ruudust.. Arvan et 20 peaks sobima, aga ise eelistaks 35 ruudust
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Küsimus nr 1 vastus: detonatsiooni tunned ära tugevat klapiklõbinat meenutava heli järgi.
Küsimus nr 2 vastus: varasemaks väntvõlli pöörlemisele vastupidiselt ja hilisemaks väntvõlli pöörlemise suunas tuleks keerata.
3 küsimuse seletab Moss ära ta teoorias kõvem...
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

äkki leidub keegi tore inimene, kes aitab natuke karpa düüside vahetamisel ja häälestamisel? ette tänades!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

said nuka siis paika et karpat seadistama hakkad?
anna täpne karpa markeering - 01 karpasid on läbi aegade tehtud 4 tüüpi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

ei saanud veel nukka paikka! panen nukapukile kaks tikku uued hómme ja siis vaatame! ei oska seda nukka nagu seadistada kah!
kas ei saa juhtuda, et kui nukka väga valeks keerata, siis klapid pähe jooksevad?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: berg
küsimus nr 4: soovin vedada aku taha pagassi! mis ristläbilõikega kaablit peab kasutama! kas 20mm2 autohelivõimendi kaabel sobib? mitme amprine kaitse? 40A; 80A; 120A ?????kas massijuhtme VÕIB vedada tagant ette võib PEAB ühendama pagassi aku lähedale?
**********************
20 ruutmillimeetrise ristlõikega juhe (läbimõõt 2,5mm) on sootuks vähe. Aku tagumise paigutuse juures on 35 ruutmillimeetrit miinimum, mida kasutada.
Massilüliti võib tuua ka ette. Muidugi on parem, mida lühemad on juhtmed.
Juhtmed peavad olema nii jämedad, et soojaks ei lähe. Mingit kaitset sinna vahele ei tule. "Kaitsmena" saad kasutada ainult topeltisolatsiooni juhtmetele.
Starteri maksimumvõimsusel läbib juhtmeid 260A.
Nuki väga vale paigutuse puhul on klappide "pähe jooksmine" kindlustatud.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tänud Tegijale tunnustuse eest aga ei julge ka mina pakkuda, miks masinal küttekulu väiksemaks läks.

Detonatsioonihäälest saad aimu, kui hüppad ise "pulti" ja lased mõnel abimehel mutrivõtmetega vastu mootoriplokki trummeldada, see on minuarvates väga sarnane heli :rolleyes

Juhtme ristlõikepindala kohta olen kuulnud, et 4...5A/mm2 kohta on piir, kus juhe veel voolu toimel soojenema ei hakka. Ehk siis 260A korral on ka 35mm2 selgelt vähe.

Mind tegelikult huvitab, mis selle mootori kompressioon hetkel on ning mis oli tavanukkvõlliga?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Nuki väga vale paigutuse puhul on klappide "pähe jooksmine" kindlustatud.
Nonii... kõik mina enam ei näpi seda nukka! :puzzled
kõige lihtsam lahendus on vist külastada tuhajuhet, aga krt aega ei ole üldse!!!!! :kuri:flaming:mad:

loodan et kui panen 50mm2 juhtme ja siis sinna vahele 250A kaitse on hea!

TO MOSS! kompressioon on kindlasti väga sitt! mootor on sõitnud 220000 km ilma remondita va klapisääretihendite vahetus! mootor on viimase aastaga kõvasti lahjemaks jäänud, kuna eks ta ole vatti ka saanud! mõõdan kompresioonid praegu ära!

TÄNA paigaldasin ka originaal õlisurveanduri! igaljuhul näitab andur 5000rpm poole peal, või natuke alla selle! SEE VIST EI OLE HEA???


Aitäh kõigile kes viitsivad aidata!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Moss
Juhtme ristlõikepindala kohta olen kuulnud, et 4...5A/mm2 kohta on piir, kus juhe veel voolu toimel soojenema ei hakka. Ehk siis 260A korral on ka 35mm2 selgelt vähe.
260A on raamatust võetud maksimumtarbimine.
Korras starteri/mootori puhul olen mõõtnud tarbimiseks umbes 160A.
Kui tarbimine on väiksem, siis on viga kusagil toiteahelas või akus. Kui juba suuremaks läheb on starteri puksidel või mootoril mingi viga küljes.
Muidugi võib suure kompressiooniga mootoril olla suurem voolutarbimine käivitamisel. Ka pikk juhe "sööb" omajagu voolu, kui ta liialt peenike on.
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

aga palju võtab voolu töötav mootor + tuled + puhur! st kas võib panna 30mm2 juhtme! ta ju ei põle maha, kui anna starterit?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: berg
aga palju võtab voolu töötav mootor + tuled + puhur! st kas võib panna 30mm2 juhtme! ta ju ei põle maha, kui anna starterit?
Tuled, puhur ja muud asjad saavad töötava mootori puhul voolu lühemat (ja teist juhet) ringi pidi. Starteri juhet mööda jookseb vaid käivitusvool ja laadimine. Laadimisvool saab olla max 40A tavageneka puhul.
Sa võid ju kaubelda foorumlaste käest välja peenema juhtme, seda aga starter arvesse ei võta.;)
C
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

hetkel jääb aku vedamine ära, kuna 10m 50mm2 juhet ei ole just väga odav...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kiirenduseks proovi mõne sõbra/tuttava ema või vanaema linnakulguri aku peale sebida.. miski 25ah.
üle poole kergem teine. käima väänab vabalt. ja jällegi paar kilo võidetud :)
esikummid mingi 155 laiad - veeretakistus väiksem..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

võtan arvesse olku!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Mis kiirendusest saab siin jutt olla, kui kompressioon kadunud ja mootor väsinud?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

to Jan! kindlasti ei ole see hea lahendus, kuid sai see siiski ajutiselt haapsalu ajaks tehtud! kodus ootamas 1,7 mootor, mille tahaks järgmiseks kevadeks kokku saada!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Nujah, saad vähemalt startimist harjutada...
Vasta