P:mootor ei lähe käima
P:mootor ei lähe käima
P:mootor ei lähe käima
mootoris kõik olemas,bents,küünaldel säde on,klapid kontrollitud,õlisurve on super,siis saab aga paarkorda ringi käiatud,kuni küünlad märjad on,ja ainult kolmas küünal jääb kuivaks.karburaator sai ka kõik juppideni lahti võetud,kõik osad remondikomplektis olevate osadega välja vahetatud.siis veel sai süüdet ka sätitud igasse asendisse ja ikka ei midagi.
andke palun nõu,mida veel ära teha,et mootor käima saada
andke palun nõu,mida veel ära teha,et mootor käima saada
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
njaa ära starteriga siin jama ,enda ühe starteri kõrvetasin sellega läbi lihtsalt oli mootor nii tihe ,et starteri juhe suitses pidevalt ( tulemuseks see ,et starteri tõmbevõime jäi väheseks ning sellisega autot ei käivita ) Pane siis tross külge ja lase kellegil tõmmata võib käima minna kuid,kui hakkab karpast leeki lööma ja tahma välja viskama ,siis tõsta jagaja juhtmed risti vastupidi 1-4 vaheta ära ja 3-2 ,siis lase uuesti tõmmata siis peax juba lubama ja võibolla isegi käima minema. Kui lubab aga käima ei lähe ,siis proovi jagajat keerata tsipa ühele ,teisele poole ja lase edasi vedada ,kuni mootor käivitub . Kui sõber kaasas lase kellegil gaasi peal hoida ja ise lippa välja ja keera jagajat tasakesi( mootori käides) sellisesse asendisse ,kus mootor kõigeparemini töötab . Kuna väidad ,et küünald on märjad ,siis soovian enne vedamist lasta autos üleliigsel bensiinil välja auruda ning hommikul ( mitte pumbata ega bena sisse kallata karpast) panna silindritesse puhtad ja kuivad küünlad ning tõmmata ,kuni mootor ise bena niipalju sisse tõmbab ,et käivitub ( vastasel juhul võib pidev gaasi tallamine viia järjakordse küünalde märgumiseni)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
piiritust pole selleks mõtet raisata..
kas kontrollisid seda, et iga korraga kui kontaktid lahutavad säde ikka tuleks süütepoolist?
kontaktid jamavad siis ka vahel on paar tk siis jälle pole..
süütepooli võid vahetada, kondekas vaheta ära, raadiomüra filter lühista ajutiselt ära (rootori pealne takisti).
võid teist karpat ka ikkagi proovida igaks juhuks..
kas kontrollisid seda, et iga korraga kui kontaktid lahutavad säde ikka tuleks süütepoolist?
kontaktid jamavad siis ka vahel on paar tk siis jälle pole..
süütepooli võid vahetada, kondekas vaheta ära, raadiomüra filter lühista ajutiselt ära (rootori pealne takisti).
võid teist karpat ka ikkagi proovida igaks juhuks..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
uuendus:sain täna mootori käima ja viga oli hoopis vales asendis oleva hammasrattaga,siit ka järeldus:kui saate kasutatud auto ja te ei tea tema mootori seisukorda,lihtsalt võtke ta täitsa lahti ja pange õieti uuesti kokku:D,tegelikult ka,siis pidin vaid veits süüdet sättima ja nagu imekombel ja turtsudes masin käis,proovisin natuke maad siis liikuda,kuid oh häda,juhtmestik läks tossama,pean selle ikkagi välja vahetama
niiet minugipoolest võib teema lukku panna
niiet minugipoolest võib teema lukku panna
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061