2101, ainar, 1973

2101, ainar, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

Postitus Postitas Ainar »

probleem lahendatud vist... ostan uue kraani ja ülemineku.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

home made lahendus paistab olevat
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

remont

Postitus Postitas Ainar »

nii-nii

soojenduskraan vahetatud uue vastu ja välisõhuklapi hoova sain ka tööle - soendab, külmetab ning võtab õhku sealt kus mina tahan:) terve päev müramist ainult:)
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

vana soojenduskraan

Postitus Postitas Ainar »

piltPilt
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

Postitus Postitas Ainar »

Algselt postitas: Maku2
Mul oli see plastkate seal kõri peal liikuma hakanud ja sellest liikus asi lohvkalt, samas kui soendusradikat pole iidamast-aadamast küljest võetud, tasuks asi ette võtta, saati veel, kui radikakraan kinni paakanud ja vahetust vajab. Mõtekas kogu see kopsik sealt lahti võtta ja ära puhastada, see luftikaan kipub ajapikku kinni roostetama ka. Ettevaatust radika äravõtmisel, et seda plastkarpi katki ei tee, mina kogemata tegin, piisab kui ainult sikutada, ju oli ajapikku rabedaks muutunud.:sein
tänan nõuande eest. plastiku saingi katki ilma erilise vaevata:) samas oli näha, et see enne ka haiget saanud - SuperAtak aitas.
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

Postitus Postitas Ainar »

väike probleem.
nimelt salongi ventilaatori I kiirus (aeglane) ei taha enam töötada - milles võib viga olla? II kiirus vuhab võimsalt...

samuti ei tööta kojameeste I kiirus.... selle tahaks ka teie abiga korda saada. mis võib seda põhjustada ja kus seda otsida tuleb?:)

tänan vastuse eest
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: Ainar
väike probleem.
nimelt salongi ventilaatori I kiirus (aeglane) ei taha enam töötada - milles võib viga olla? II kiirus vuhab võimsalt.
Kui selle soojendus "ahju" tagasi panid, seal sees on takisti, mis paneb esimise astme vaiksemalt tööle, võimalik et, äkki tuli juhe sealt küljest lahti.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Kojameeste I kiiruse juures võib 2 viga olla.
1) Läbi on kojameeste mootori relee PC514. See asub armatuuri all kapoti avamise hoova juures. Pistik aga kelladeploki taga.
2) Roolisambal olev (hoob)lüliti rikkis.

Küllap relee viga, kui endal ei juhtu olema, siis oksjonilt võib saada: http://www.osta.ee/11006255
Poes ka palju ei maksa.
Iga ilmaga aktsioonis!
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

Postitus Postitas Ainar »

Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: Ainar
väike probleem.
nimelt salongi ventilaatori I kiirus (aeglane) ei taha enam töötada - milles võib viga olla? II kiirus vuhab võimsalt.
Kui selle soojendus "ahju" tagasi panid, seal sees on takisti, mis paneb esimise astme vaiksemalt tööle, võimalik et, äkki tuli juhe sealt küljest lahti.
tegelikult oli I aste kadunud juba enne soojaradika näppimist - mingi 2 nädalat tagasi suht lampi lihtsalt enam ei töötanud. aga plastikkopsiku sees olid küll mingid juhtmed, eks pean korra uuesti lahti võtma. tänan igaljuhul
a
Ainar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Mär 2009 16:52
Asukoht: Haapsalu
Autod: 2101

Postitus Postitas Ainar »

Algselt postitas: IceStorm
Kojameeste I kiiruse juures võib 2 viga olla.
1) Läbi on kojameeste mootori relee PC514. See asub armatuuri all kapoti avamise hoova juures. Pistik aga kelladeploki taga.
2) Roolisambal olev (hoob)lüliti rikkis.

Küllap relee viga, kui endal ei juhtu olema, siis oksjonilt võib saada: http://www.osta.ee/11006255
Poes ka palju ei maksa.
kahtlustan ise ka releed - tänan vastamast!

ps. mul on vaz 2101...st et hooba pole ja ainukesed kellad on juhil lahkudes autost kaasas:).
Vasta