05-e mootori õlitihedus
05-e mootori õlitihedus
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
05-e mootori õlitihedus
Loen siin viimasest Autolehest, kus on kasutatud autode all Lada, et võimalusel tuleks hoiduda 05-e hammasrihmaga mootorist, kuna too pidi viiest kohast õli tilkuma. Oskab keegi öelda, kust ta siis nii väga tilkuma peaks?
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Ise tegin 3 viga mootori kokkupanekuga:
1) Kõige rohkem lahmas nukkvõlli ja plokikaane vahelt kuna sinna ei pannud ma ei tihendit ega hermeetikut
2) Oma jagu tuli ka klapikambri kaane tihendi vahelt kuna ei pannud ka sinna hermeetikut ja ei julgenud alumiiniumkaant nii väga üle pingutada (hoiatati kõrvade ära murdumisega). Hiljem vahetasin tihendi ära ja panin hoolikalt hermeetikut (üle ei maksa pingutada sellega) ja peab siiamaani väga hästi.
3) Natuke immitses ka karteripõhja tihendi vahelt, kuid hiljem sai tihend uuesti vahetatud ning hermeetikuga kokku tehtud ja peab väga hästi.
Aga enne seda väikest mootori remonti mootoril küll kuskilt õli ei tilkunud niiet seda Autolehe juttu ei maksa nii väga uskuda. Võibolla oli nende 05'e mootoril siis tihendid liiga ära väsinud.
1) Kõige rohkem lahmas nukkvõlli ja plokikaane vahelt kuna sinna ei pannud ma ei tihendit ega hermeetikut

2) Oma jagu tuli ka klapikambri kaane tihendi vahelt kuna ei pannud ka sinna hermeetikut ja ei julgenud alumiiniumkaant nii väga üle pingutada (hoiatati kõrvade ära murdumisega). Hiljem vahetasin tihendi ära ja panin hoolikalt hermeetikut (üle ei maksa pingutada sellega) ja peab siiamaani väga hästi.
3) Natuke immitses ka karteripõhja tihendi vahelt, kuid hiljem sai tihend uuesti vahetatud ning hermeetikuga kokku tehtud ja peab väga hästi.
Aga enne seda väikest mootori remonti mootoril küll kuskilt õli ei tilkunud niiet seda Autolehe juttu ei maksa nii väga uskuda. Võibolla oli nende 05'e mootoril siis tihendid liiga ära väsinud.
...kui mootor korralike tihenditega (st. mitte koperatiivi omadega), eelistades võimaluse korral saksa, itaalia jms. tootjaid, ei hakka ta kusagilt õli tilkuma. minu ca. 350000 läbinud mootor ei tilgu küll kusagilt, asjamehed on alati kiitnud, et mootor puhas ja kuiv on;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Krt, see on nüüd küll loll jutt,
kirjutan autolehte, et nad avaldaksid õiendi antud teemal.
mingisuguseid õlilekkeid pole, kui simmerlingid korras.. ja väljamaa mootoritel on täpselt sama palju (kui mitte rohkem) kohti kust õli lekkida võib..
05 mootor on oluliselt parem kui teised lada mootorid.. kes sellega sõitnud naljalt ketiga mootorit ei taha (isiklikult kohe mitte ei taha

Sellist üldistust saab teha vaid autodest mitte eriti teadev inimene..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."