sain oma kopikale volga vedrud alla ette,kas on mõtet,lisa stabilisaatoril?
kas annab aretada nende samade kinnituste kulge mõlemad stabikad mis hoivad pregu uht stabikat kere kyljes,voi tuleb teha uus klamber sinna ning kas peab sabika pukside vahele ka mingi plaadi keevitama,või võib panna lihtsalt mõlemad sabika puksid yksteise peale?
nad on jah lyhemaks lõigatud ,aga ei tea kui palju.
auto ise eest päris madal.
ise mõtlesin et kuna on lyhikese käiguga jäik vedru siis pole asjal nagu
erilist mõtet või mis?
mul pisut OT küsimus, aga ka puutub siia: kas niva tagumised vedrud on samad mis tavalistel siksidel või hoopis jäigem variant nagu 02-l:puzzled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme