Bensiini järgi haisev õli
Bensiini järgi haisev õli
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
küünlad korras,mootor töötab väga ühtlaselt,jahutusvedelikku õlis ei ole grammigi(puhas bensu ja õli segu)
uus õli on sees ja katse-eksituse teed ma nüüd katsetangi aga kuidas on lood nende õlirõngastega?neid ma ju ilma mootorit lahti lammutamata ei näe...vee valamine karpasse abiks?
krt...juba kümme aastat pole nii palju autoremondiga tegelenud...vanad head mosu ajad tulevad meelde...
siiani pole sigullid sihukest jama mulle korraldanud
kui suur võimalus on, et bensiin pumbast mööda seda keskmist varrast karterisse ronib?
uus õli on sees ja katse-eksituse teed ma nüüd katsetangi aga kuidas on lood nende õlirõngastega?neid ma ju ilma mootorit lahti lammutamata ei näe...vee valamine karpasse abiks?
krt...juba kümme aastat pole nii palju autoremondiga tegelenud...vanad head mosu ajad tulevad meelde...

siiani pole sigullid sihukest jama mulle korraldanud
kui suur võimalus on, et bensiin pumbast mööda seda keskmist varrast karterisse ronib?
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kui mootor ikka enamvähem korralikult töötab siis langeb see variant, et läbi rõngaste bensiin karterisse jõuab ära. Selleks peab mootor ikkagi üliväga hõre olema.
Kui jahutusvedelik õli hulka jõuab siis läheb mootor enne keema ja jahutusvedelik saab otsa. Ning õli asemel on karteris selgelt ära tuntav (valge ja vahutav) emulsioon. Reeglina satub jahutusvedelik ikka enne põlemiskambrisse (ja seega annab rikkest muud moodi märku) kui vaid õli hulka, tegelikult polegi kohanud praktikas juhtumit kus jahutusvedelik vaid õli hulka jõuaks.
Seega järgi jääb ikkagi vaid üks võimalik variant- bensiin saab õli hulka vaid bensiinipumba kaudu. Membraanis ei peagi alati silmaga nähtavaid pragusid olema, see auk võib olla niivõrd väike, et ka lähemal vaatlusel pole näha midagi.
Kui jahutusvedelik õli hulka jõuab siis läheb mootor enne keema ja jahutusvedelik saab otsa. Ning õli asemel on karteris selgelt ära tuntav (valge ja vahutav) emulsioon. Reeglina satub jahutusvedelik ikka enne põlemiskambrisse (ja seega annab rikkest muud moodi märku) kui vaid õli hulka, tegelikult polegi kohanud praktikas juhtumit kus jahutusvedelik vaid õli hulka jõuaks.
Seega järgi jääb ikkagi vaid üks võimalik variant- bensiin saab õli hulka vaid bensiinipumba kaudu. Membraanis ei peagi alati silmaga nähtavaid pragusid olema, see auk võib olla niivõrd väike, et ka lähemal vaatlusel pole näha midagi.
kle lõpuks kadus õlisurve,tuli saalekolin sisse ja minujaoks on ammendatud se mootor.Algselt postitas: mummuke
sass85, mis su autost siis saanud on? Huvitav oleks teada, muls ama probleem. Õli juba 2 korda vahetatud, membraane ka, pump teine peale pandud ja IKKA benss õliga segi:(
arvata on et õlisurve kadus ka tänu sellele et pena tegi õli niivõrd vedelaks,kuna õlisurve kippus kaduma ja tulema sooja mootori puhul.
see et käivitades mootor oma esimesed tiirud tegi kuivalt ,mida oli ka kuulda häälest on vast vähese õli ja hõreda mootori viga ma arvan.
tundub et minust pole sul kasu mummuke .

Minul hakkas ka mingi hetk kolisema. Vaatasime silindrid üle-klapisääre tihendid panime uued, uus pumb, uus õli (jälle!), nüüd olen nädala sõitnud peaaegu, uuel õlil lõhnake küll juures, aga surve norm ja tase ei tõuse õnneks. Eks see kerge lõhn vast eelmistest kordadest, sest õlifiltrit lõpuks enam ei vahetanud.