Bensiini järgi haisev õli

Bensiini järgi haisev õli

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Bena võib karterisse sattuda ka mittetöötava silindri korral.
Näiteks küünal rikkis.
C
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

küünlad korras,mootor töötab väga ühtlaselt,jahutusvedelikku õlis ei ole grammigi(puhas bensu ja õli segu)
uus õli on sees ja katse-eksituse teed ma nüüd katsetangi aga kuidas on lood nende õlirõngastega?neid ma ju ilma mootorit lahti lammutamata ei näe...vee valamine karpasse abiks?
krt...juba kümme aastat pole nii palju autoremondiga tegelenud...vanad head mosu ajad tulevad meelde...:yllatunud
siiani pole sigullid sihukest jama mulle korraldanud

kui suur võimalus on, et bensiin pumbast mööda seda keskmist varrast karterisse ronib?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui see alumine kummikott katki, siis on võimalus.
Bena saab ka nõrgalt kinni keeratud keskmutri kaudu läbi. Membraan võib ise terve olla.
C
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Kui mootor ikka enamvähem korralikult töötab siis langeb see variant, et läbi rõngaste bensiin karterisse jõuab ära. Selleks peab mootor ikkagi üliväga hõre olema.
Kui jahutusvedelik õli hulka jõuab siis läheb mootor enne keema ja jahutusvedelik saab otsa. Ning õli asemel on karteris selgelt ära tuntav (valge ja vahutav) emulsioon. Reeglina satub jahutusvedelik ikka enne põlemiskambrisse (ja seega annab rikkest muud moodi märku) kui vaid õli hulka, tegelikult polegi kohanud praktikas juhtumit kus jahutusvedelik vaid õli hulka jõuaks.
Seega järgi jääb ikkagi vaid üks võimalik variant- bensiin saab õli hulka vaid bensiinipumba kaudu. Membraanis ei peagi alati silmaga nähtavaid pragusid olema, see auk võib olla niivõrd väike, et ka lähemal vaatlusel pole näha midagi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui pumba tagasivoolu klapp ei tööta siis surub ka vahel bensu just mööda keskmist varrast alla .
ise näinud sellist varianti :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mummuke
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mummuke »

sass85, mis su autost siis saanud on? Huvitav oleks teada, muls ama probleem. Õli juba 2 korda vahetatud, membraane ka, pump teine peale pandud ja IKKA benss õliga segi:(
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

Algselt postitas: mummuke
sass85, mis su autost siis saanud on? Huvitav oleks teada, muls ama probleem. Õli juba 2 korda vahetatud, membraane ka, pump teine peale pandud ja IKKA benss õliga segi:(
kle lõpuks kadus õlisurve,tuli saalekolin sisse ja minujaoks on ammendatud se mootor.
arvata on et õlisurve kadus ka tänu sellele et pena tegi õli niivõrd vedelaks,kuna õlisurve kippus kaduma ja tulema sooja mootori puhul.
see et käivitades mootor oma esimesed tiirud tegi kuivalt ,mida oli ka kuulda häälest on vast vähese õli ja hõreda mootori viga ma arvan.
tundub et minust pole sul kasu mummuke .:spin
m
mummuke
Suletud kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mummuke »

Minul hakkas ka mingi hetk kolisema. Vaatasime silindrid üle-klapisääre tihendid panime uued, uus pumb, uus õli (jälle!), nüüd olen nädala sõitnud peaaegu, uuel õlil lõhnake küll juures, aga surve norm ja tase ei tõuse õnneks. Eks see kerge lõhn vast eelmistest kordadest, sest õlifiltrit lõpuks enam ei vahetanud.
Vasta