Kas on mõtet pritsungil?

Kas on mõtet pritsungil?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Kas on mõtet pritsungil?

Postitus Postitas wilson »

tahaks teada????
1.kas saab panna pritsungit 1,5l mootorile?
2.mis annab juurde?
3.kas on mõtet?


ette tänades:wilson.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

1. Annab küll panna, ükskõik mis bensiinimootorile.
2. Annab juurde seda, et ei pea kartma külmkäivitusel liigset rikastumist; kütus on pihustunud paremini; kütusekogused on täpsemad ehk siis mugavam kasutada, õkonoomsem, võimsam kui karburaatoriga.
3. Nii ja naa.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siiamaani ainult präänikut jagatud mossi poolt..
panen siis piitsa ka:
1. kapriisne
2. keerulisem hooldada, kulukam remontida
3. kui teele jätab siis ei oska kuidagi torkida teist
4. väga raske korralikult ja ökonoomselt tööle panna.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ja paigaldus koos ümber ehitusega odav ei tule.
56506878
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

* Ei ole kapriisne
* Ei vaja erilist hooldust, pead jälgima et suvalist s***a ei tangi
* Torkimist ei vaja, teele üldiselt ei jäta, korralikult tööle saamine pole kindlasti midagi superlihtsat aga sama kehtib ju ka karbussi kohta.
* Lada omahinnaga võrreldes jah kulukas...sellegipoolest ostetakse ju ka 5käigulisi kaste mis teadupärast odavad ei ole.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kui kallis on sis see ylikallis 5käiguline lada käigukast
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Poes kuskil 10 tuhat. Oleneb dollari kursist.
Kasutatud asja eest küsitakse tavaliselt poole vähem.
C
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kle kas te nalja ei tee we??? mul on endal ka olemas 5 käiguline kast.soomest toodud ja tahtisn juba 1000eeki eest maha nyya:D
s
sass85
Foorumi kasutaja
Postitusi: 88
Liitunud: 19 Mai 2004 19:00
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

aga mis efekti annaks 2 karpat,peale meeletu kytte kulu?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

see kyttekulu minu meelest kyll savi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et kui käima paned siis poole tunniga võtab tühikäigul palju bena?
see oli germo esialgne tulemus kui ma ei eksi - kui tal surveaste veel madal oli :)

kui nüüd nou-haust rääkida siis sobis ladale mõningate ümberehituste/keevitustega bmw 325 sisselaske kollektor ja vw golfi 1,6 pritsung sellele peale.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Et see siis tähendab,et kui paned pritsungi peale siis peab kohe surveastet tõstma?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

MA EI MYY OMA 5 KÄIGULIST KASTI POLE MÕTET SAATA U2Ud.
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

see on jama jutt:sein:sein:sein mingil juhul ei võta pritse niipalju kui siin on mainitud
ja see süsteem ei maksa ka palju minul maksis pihustid + pump ja jaotur kokku 2000-
sisselaske kollektor keevitati trammipargis 2000-
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

palju sul siis kütet praegu võtab, oled midagi ette ka võtnud veel? regullinud vms..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Pritsung originaalis annab kütusesäästu ja puhtamaid väljaheitegaase.Tulen homme kokkutulekule 1700i-ga ja arvatavalt saan kiirendustel 1,6-ste karburaatoritega autodelt pähe.Kuna pritsungisüsteemil on lambda andur mis registreerib põlemisgaaside koostist ja pritsungi aju lahjendab segu kui põlemisgaasides on palju põlemata kütust.Muidugi kui lamda andurit lollitada (takistid vms) siis saaks ka paremat minekut.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Olaafile siis uus kohustus: võtta kaasa Ardile 100k oomine takisti hobujõudude tarvis :D, veel parem reostaat.
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

tõstan teema uue küsimusega üles: kas 2.0 chia ford scorpio pritsungit annab peale aretada?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Oleneb täiesti mis mootorile. Kui 1.2, siis on asi natuke nutune. Värk nimelt selles, pihustid natuke suured, 1.7 mootor oleks juba parem. Pihustitel selline asi nagu duty cycle ehk siis lahtioleku aeg protsentides. Kui on väga suured pihustid, muutub see tsükkel madalatel pööretel väga väikeseks (2millisekundit on juba liiga lühike aeg) ja mootori töö ebaühtlane.
Seda annaks kindlasti parandada väiksemate pihustitega, aga siis tuleb juba õhulugemise seadmega jändama hakata. Loodetavasti loeb see pritse (nagu paljud muud tavamasinate omad) õhu ruumala, mitte kollektoris valitsevat rõhku. Sinna õige takisti sobitamisel võib juba asja saada, aga jälle võib kummitama hakata see, et "liiga suur lugeja" ja väiksemate koguste mõõtmine probleemne.

sai nüüd suht keeruline jutt...

Loe lisa (inglisekeeles paraku): http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_he ... _i_en.html


EDIT: Jutt käib praegu täis el. pritsest. Dasfi masinal oleva meh. pritse seadistamist eriti ei ole uurinud.
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

njah, aga millise masina pritsungit annaks aretada, vältides probleeme ja et hind oleks ka võimalikult väike?
ja nagu ma aru saan, siis teen sobivad ladale????
The injection system consists of simple parts like:
- fuel pump (in-tank system of some Opel, Audi, VW or like)
- Air Volume Sensor (Seat Ibiza 1.2, according to its Bosch No.)
- Control Unit (Opel Ascona 1.8, according to its Bosch No.)
- 4 injector valves together with inlet manifold (custom design)
- Throttle valve of 70mm. Possibly from a BMW
- Water temperature sensor (many models would fit)
- Adjustable resistor to modify the water temp sensor's signal
- 2x6..7m of fuel pipe, for the pressurized pipe and for the return pipe
- wires, one relay, two fuses
- much enthusiasm
Vasta