Kas on mõtet pritsungil?
Kas on mõtet pritsungil?
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
Kas on mõtet pritsungil?
tahaks teada????
1.kas saab panna pritsungit 1,5l mootorile?
2.mis annab juurde?
3.kas on mõtet?
ette tänades:wilson.
1.kas saab panna pritsungit 1,5l mootorile?
2.mis annab juurde?
3.kas on mõtet?
ette tänades:wilson.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siiamaani ainult präänikut jagatud mossi poolt..
panen siis piitsa ka:
1. kapriisne
2. keerulisem hooldada, kulukam remontida
3. kui teele jätab siis ei oska kuidagi torkida teist
4. väga raske korralikult ja ökonoomselt tööle panna.
panen siis piitsa ka:
1. kapriisne
2. keerulisem hooldada, kulukam remontida
3. kui teele jätab siis ei oska kuidagi torkida teist
4. väga raske korralikult ja ökonoomselt tööle panna.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
* Ei ole kapriisne
* Ei vaja erilist hooldust, pead jälgima et suvalist s***a ei tangi
* Torkimist ei vaja, teele üldiselt ei jäta, korralikult tööle saamine pole kindlasti midagi superlihtsat aga sama kehtib ju ka karbussi kohta.
* Lada omahinnaga võrreldes jah kulukas...sellegipoolest ostetakse ju ka 5käigulisi kaste mis teadupärast odavad ei ole.
* Ei vaja erilist hooldust, pead jälgima et suvalist s***a ei tangi
* Torkimist ei vaja, teele üldiselt ei jäta, korralikult tööle saamine pole kindlasti midagi superlihtsat aga sama kehtib ju ka karbussi kohta.
* Lada omahinnaga võrreldes jah kulukas...sellegipoolest ostetakse ju ka 5käigulisi kaste mis teadupärast odavad ei ole.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
et kui käima paned siis poole tunniga võtab tühikäigul palju bena?
see oli germo esialgne tulemus kui ma ei eksi - kui tal surveaste veel madal oli
kui nüüd nou-haust rääkida siis sobis ladale mõningate ümberehituste/keevitustega bmw 325 sisselaske kollektor ja vw golfi 1,6 pritsung sellele peale.
see oli germo esialgne tulemus kui ma ei eksi - kui tal surveaste veel madal oli

kui nüüd nou-haust rääkida siis sobis ladale mõningate ümberehituste/keevitustega bmw 325 sisselaske kollektor ja vw golfi 1,6 pritsung sellele peale.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pritsung originaalis annab kütusesäästu ja puhtamaid väljaheitegaase.Tulen homme kokkutulekule 1700i-ga ja arvatavalt saan kiirendustel 1,6-ste karburaatoritega autodelt pähe.Kuna pritsungisüsteemil on lambda andur mis registreerib põlemisgaaside koostist ja pritsungi aju lahjendab segu kui põlemisgaasides on palju põlemata kütust.Muidugi kui lamda andurit lollitada (takistid vms) siis saaks ka paremat minekut.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Oleneb täiesti mis mootorile. Kui 1.2, siis on asi natuke nutune. Värk nimelt selles, pihustid natuke suured, 1.7 mootor oleks juba parem. Pihustitel selline asi nagu duty cycle ehk siis lahtioleku aeg protsentides. Kui on väga suured pihustid, muutub see tsükkel madalatel pööretel väga väikeseks (2millisekundit on juba liiga lühike aeg) ja mootori töö ebaühtlane.
Seda annaks kindlasti parandada väiksemate pihustitega, aga siis tuleb juba õhulugemise seadmega jändama hakata. Loodetavasti loeb see pritse (nagu paljud muud tavamasinate omad) õhu ruumala, mitte kollektoris valitsevat rõhku. Sinna õige takisti sobitamisel võib juba asja saada, aga jälle võib kummitama hakata see, et "liiga suur lugeja" ja väiksemate koguste mõõtmine probleemne.
sai nüüd suht keeruline jutt...
Loe lisa (inglisekeeles paraku): http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_he ... _i_en.html
EDIT: Jutt käib praegu täis el. pritsest. Dasfi masinal oleva meh. pritse seadistamist eriti ei ole uurinud.
Seda annaks kindlasti parandada väiksemate pihustitega, aga siis tuleb juba õhulugemise seadmega jändama hakata. Loodetavasti loeb see pritse (nagu paljud muud tavamasinate omad) õhu ruumala, mitte kollektoris valitsevat rõhku. Sinna õige takisti sobitamisel võib juba asja saada, aga jälle võib kummitama hakata see, et "liiga suur lugeja" ja väiksemate koguste mõõtmine probleemne.
sai nüüd suht keeruline jutt...
Loe lisa (inglisekeeles paraku): http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_he ... _i_en.html
EDIT: Jutt käib praegu täis el. pritsest. Dasfi masinal oleva meh. pritse seadistamist eriti ei ole uurinud.
njah, aga millise masina pritsungit annaks aretada, vältides probleeme ja et hind oleks ka võimalikult väike?
ja nagu ma aru saan, siis teen sobivad ladale????
ja nagu ma aru saan, siis teen sobivad ladale????
The injection system consists of simple parts like:
- fuel pump (in-tank system of some Opel, Audi, VW or like)
- Air Volume Sensor (Seat Ibiza 1.2, according to its Bosch No.)
- Control Unit (Opel Ascona 1.8, according to its Bosch No.)
- 4 injector valves together with inlet manifold (custom design)
- Throttle valve of 70mm. Possibly from a BMW
- Water temperature sensor (many models would fit)
- Adjustable resistor to modify the water temp sensor's signal
- 2x6..7m of fuel pipe, for the pressurized pipe and for the return pipe
- wires, one relay, two fuses
- much enthusiasm