rataste vahetus
rataste vahetus
rataste vahetus
Olen mures rataste vahetusega kuna ei saa aru kuidas need rattadvaz2103-l alt ära tulevad äkki keegi seletaks lähemalt
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Paned käigu sisse, kässari peale, tõkiskingad diagonaalis olevale rattale - safety first! Siis nr.19 võti kui ma ei eksi, all olles keerad poldid lahti, siis tõstad tungaga üles, keerad poldid täiesti välja, ratas ära, uus alla, poldid sisse nii kõvasti kui saab, lased tunga alla, keerad all kõvasti kinni poldid ja valma!
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
bBoxer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 125
- Liitunud: 31 Aug 2003 20:23
- Asukoht: Harju mk, Harku v, MUraste küla, Muraka 55
- Autod: Vaz 2103 - 1974
- Kontakt:
hmm...
1) autole tõkiskingad ette ratastele (diagonaalis esimesele ja tagumisele, mitte mudugi sellele mida tahad alt ära võtta)
2) kui auto on siledal pinnal, võib käigud ja pidurid maha võtta
3) paned tungraua autole külge sinna ratta juurde mida tahad alt võtta ja tõstad autot natukene ülespoole, nii et ta toetaks tungraua peale,
3) Keerad poldid lõdvemaks ja siis tõstad auto õhku, võtad poldid ära, tõmbad ratta alt ära, paned uue asemele, vaatad, et need kindlustuspulgad mis seal all on, läheks veljeküljes õigetesse kohtadesse, poldid külge, nii kinni kui saab keerata.
4) Lased auto maha ja pingutad poldid nii kõvasti kinni kui võimalik
5) kordad kõigi ratastega
Umbes midagi sellist peaks olema
1) autole tõkiskingad ette ratastele (diagonaalis esimesele ja tagumisele, mitte mudugi sellele mida tahad alt ära võtta)
2) kui auto on siledal pinnal, võib käigud ja pidurid maha võtta
3) paned tungraua autole külge sinna ratta juurde mida tahad alt võtta ja tõstad autot natukene ülespoole, nii et ta toetaks tungraua peale,
3) Keerad poldid lõdvemaks ja siis tõstad auto õhku, võtad poldid ära, tõmbad ratta alt ära, paned uue asemele, vaatad, et need kindlustuspulgad mis seal all on, läheks veljeküljes õigetesse kohtadesse, poldid külge, nii kinni kui saab keerata.
4) Lased auto maha ja pingutad poldid nii kõvasti kinni kui võimalik
5) kordad kõigi ratastega
Umbes midagi sellist peaks olema
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Polte ei tohi nii kõvasti kui võimalik kinni keerata. Polt hoiab veljet kinni sellise punnitataud koha peal. Kui kõigest jõust keerata (muidugi oleneb palju kellegil jõudu on) siis pigistab selle koonuse vastu rummu ja velg on mokkas. Lisaks hakkavad tagaratta poldid käima vastu käsipiduri osi.
Kui pingutusmoment sulle midagi ütleb siis on see 70NM
Kui pingutusmoment sulle midagi ütleb siis on see 70NM
C