Nii...sai siis jahutussüsteemi vedelikuga täidetud, kuid...
Ilmnes tõsiasi, et salongiradiaatorisse on jäänud õhku (kõrvaga on kuulda kui ülemist radiaatori lõdvikut vajutada)...
Küsimus siis selles, et kas õhk tuleb sealt töökäigus välja ning paisupaagis olev kohustuslik vedelikutase lõpuks kompenseerib selle või tuleb õhk sealt kuidagi teistmoodi välja saada?
Kuna esialgselt sai süsteem täidetud veega (süsteemi läbipesu lähiajal) ning seda sai lastud voolikust, siis ei oska ka umbkaudselt öelda kui mitu liitrit vedelikku sai jahutussüsteemi kallatud/lastud....
Kui sõbra mossel tegime jahutussüsteemi puhastust (pesime läbi jne), siis tuli kuskil mingi klapp/kork lahti keerata samal ajal kui jahutusvedelikku radiaatorisse kallata...siis kui sealt hakkas õhu asemel vedelikku tulema, siis kork kinni ja süsteem lõpuni täita...Kas Ladal on siis sama süsteem?
Jahutussüsteemi õhutamine...
Jahutussüsteemi õhutamine...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ladal läheb ise õhk välja. Radikas korgini täis valada ja paisupaaki ka. Siis käima panna ja jälgida soojusnäidikut. Kui termostaat lahti läheb (suur radikas läheb soojaks) siis peaks kõik õhk ise välja minema. Siis veel vaadata taset (kui on uuesti maha jahtunud). Kuumalt mitte avada. Võib vastu nägu saada.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui süsteemi täita ,tuli võtta lahti salongiradika toru,kui sealt hakkas vedelikku voolama siis alles tuli ühendada salongiradikaga.Praktikas ütleks ma kah ,et õhk tuleb ise välja. Ise aga teen nii ,et kallan radika ääreni täis ,siis lasen töödata ise gaasiga natuke mängides ja ongi näha ,kuidas õhk hakkab välja tulema. Kui radikas vedeliku tase langeb kallan juurde ja nii teen ,kuni enam mulle radikast ei tule,siis kork peale ja korras. Vahel võib olenevalt termostaadist ja millest kõigest veel sõltudes juhtuda nii ,et mulle tuleb üpris kaua ,siis tuleks lihtsalt aega ajalt kontrollida vedeliku taset radikas ja vajadusel juurde valada ,kuni enam vedeliku tase radikad ei muutu ja radikas on ääreni vedelikkui täis ( NB !! paisupaak peab olema vedelikuga täidetud )