leidsin netist sellise õpetuse:
ntx lõikad vana ukselingi koha välja ja selle asmele keevitad pleksit plaadi...pahtel ja värv jne et ilusaks saada.
Ukse sisse paned keskluku mootori ntx...seest vajutad nuppu ja uks avaneb...muidugi paigalda vedru kah kuhugi kere ja ukse vahele et se lahti läheks ise...
kuidas see originaalis näiteks AlfaRomeotel lahendatud on?
tahaks väga omal ka tagaustelt lingid ära kaotada
Mina ei ole kyll veel näinud ,et Alfa Romeol olex lingid ära kaotatud.Aga uuematel mudelitel on tagauste lingid viidud ukse klaasi juurde (see kolmnurk).Ärge näkku löögu kui valetan!!!
Algselt postitas: pikkpoiss
Mina ei ole kyll veel näinud ,et Alfa Romeol olex lingid ära kaotatud.Aga uuematel mudelitel on tagauste lingid viidud ukse klaasi juurde (see kolmnurk).Ärge näkku löögu kui valetan!!!
Ei valeta...alfa 156el on tõepoolest tagumised käepidemed peaaegu nähtamatu.. Kole lahendus minu arvates. Alfa 166 kus kõik käepidemed näha on on palju palju kenam...
No kui tahad tagumistel ustel lingid ära kaotada, siis milleks on sul vaja neid uksi väljaspoolt veel avada, seestpoolt on ju see endiselt võimalik. Teistel klubiliikmetel, nagu näiteks Dasf, on see nii lahendatud.
Aga eks see linkide kaotamine jällegi üks maitselagedus ole (see nüüd küll puhtisiklik arvamus vaid).
Aga eks see linkide kaotamine jällegi üks maitselagedus ole (see nüüd küll puhtisiklik arvamus vaid).
Ka minul samasugune puhtisiklik arvamus. Umbes sama tobe kui soojenduse reguleerimisenupud või "toorenupp" kapoti alla viia või juhiistme asendi reguleerimine spetsmutrivõtit vajavaks teha. Lisaks masina välimuse totaalsele pedereerimisele kaob ka võimalus lapselukku kasutada. Maitse asi muidugi.
Märksa lahedam on see ,kui uksed käivad lukku puldiga (see nup üles,alla) ,seal peaks saama mingi elektromagnetiga asi lihtsalt ära teha. alles jäävad võtmed ,kui peaks süsteemiga midagi juhtuma. kui saaks mootoreid paneksin ma ka elektriaknad ,siis kaob vänt kah ära on uks seestpoolt silemadam. Asi siis kui alles ei jää ukselingi auku
aga tehke hästi kavalalt ; võtke vana signa pult, sealt seest patarei välja (kergem, tuunitud) ja siis marssige lihtsalt auto juurde piiksuge korra hammaste vahelt signa nuppu vajutades ja keerake lihtsalt uks lukust lahti (võtmega), vargale jääb mulje, et teil topelt lukud jne. siis kuna ei taha ukselinke väljast puutuda tehkle sellist imevat ja surisevat häält, kui tagaukse seestpoolt avate ja seletage kõrval seisijatele, et teil on lada SEL (kõigi lisadega) ja vaadake kohe kuidas inimesed teid imelikult vaatavad, aga teie võtke seda kiitusena
Aga mis siis saab kui te oma golfi või ladaga matsu panete ning ise uimane olete ning auto näitex põlema läheb? Kuidas teid siis aidata saab kui uksel linke pole. Põlete ju lihtsalt koos autoga maha.
Ja pealegi ylevaatusel ei pidavat seda lahendust aksepteeritama. Äge on see kyll kuid ohutus ennekõike.
Algselt postitas: Kert
Aga mis siis saab kui te oma golfi või ladaga matsu panete ning ise uimane olete ning auto näitex põlema läheb? Kuidas teid siis aidata saab kui uksel linke pole. Põlete ju lihtsalt koos autoga maha.
Ja pealegi ylevaatusel ei pidavat seda lahendust aksepteeritama. Äge on see kyll kuid ohutus ennekõike.
seda nimetatakse meiemaal loomulikuks kaoks
aga ebamugavaks teeb see auto kasutamise kahtlemata
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: Kert
Aga mis siis saab kui te oma golfi või ladaga matsu panete ning ise uimane olete ning auto näitex põlema läheb? Kuidas teid siis aidata saab kui uksel linke pole. Põlete ju lihtsalt koos autoga maha.
Ja pealegi ylevaatusel ei pidavat seda lahendust aksepteeritama. Äge on see kyll kuid ohutus ennekõike.
Algselt postitas: yellowboost
akna võib ju sisse lüüa
oled sa uimasena proovinud akent seestpoolt väljapoole puruks lüüa?
kui kaotad väljastpoolt ukselingid siis muutub väga mõtetuks ukse lukustame veel lisaks..
magnetiga saab asja väga lihtsalt lahendada - ukselingi auku keevitatavasse plekku teed sisselõike ja sellele kinnitad herkoni, kattes selle fiiber pahtliga.. asja on mitmeid kordi tehtud ja on väga töökindel..
selleks et autot aku tühjenemisel või uksemootori rikke korral veel lahti saaks pannakse korralik tross esitiiva alla peitu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: dasf
Jah milleks vaeva näha mootorite paigaldamisega kui lihtsalt teed seespoolt lahti kui vaja
Aga kuidasd sa teed siis esimesed uksed lahti kui tagumised teed seest siis kuidas sa sisse saad et uksed seest lahti teha ma mõtlen esimeste ustega.Olen kuulnud et puldiga .Aga kuidas täpsemalt ja mis mootoriga vms.Ole hea ja seleta veits.
Algselt postitas: tank125
kui vaadata seadusesilma läbi siis EESTIS on ukselinkide eemaldime ehk (clean up) selles osas KEELATUD
Keelatud on se tõesti sest et kui juhtub avarii siis kuidas saadakse sisse häda korral kui kiiresti vaja.Muidugi on võimalus klaas sisse lüüa.Aga asi pole selleks mõeldud.
tegelikult on see ajale jalgu jäänud keeld. paljud uued signad sulgevad uksed sõidu ajaks. seega kui paneks puusse ja ise oled sees kutu, siis ei saa ikka keegi sulle appi ilma akent lõhkumata, sest uksed on signa poolt suletud:puzzled