tuus karpa

tuus karpa

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

tuus karpa

Postitus Postitas Laurimetall »

proovisin hiljuti oma autole uut karpat ,milleks oli 2140-****--10 sai hakatud siis kohalt ära minema ütleme ,et käis mingi nõks ,vist liiga lahja segu. sai siis hakatud kiirendama ,pöörded läksid suhujalt 4000 ,siis aga tuli järsku selline jõud ,et kiskus kohe kiirelt pöörded 5500 ja oleks veel edasigi läinud . hull tuus oli aga pärast sõitu olid küünlad tahmased .tegelt arvan ,et on valed düüsid aga enne tahaks rääkida segukoonustest nimelt oli esimesel lõõril märge 4 aga see on vist 40 ja teisel lõõril oli 35 . Tahaks selle karpa käima saada ,keegi võiks anda 03 mootori kohta õigete düüside mõõnud ning segu koonuste mõõdud kah plaan on mitte kinni pidada tehase andmetest vaid reaalsest nii ,et mootor töötask võimalikult säästlikult ja hästi.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

40 ongi 4,0
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Tore niii ,aga edasi 01 on vist siis 15 ,ehk 1,5 kas ma saan õieti aru ,et peaksin 01 segukoonudsed panema
Vasta