05 mootor nöögib

05 mootor nöögib

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

05 mootor nöögib

Postitus Postitas leif »

Mis võib viga olla mootril? Auto ei käi tühikäigul (lonkab). Jätab vahele nagu taoks kuskilt üle. Olen vahetanud küünlad uue jagaja pannud teist uut karburaatorit proovinud süütepooli, küünlajuhtmed, nukirihma vahetuse teinud. Kui autol klapid ära reguleerida siis käib mingi 30 s nagu kell kuid siis hakkab lonkama ja klapid klõbisema. Kui vaadata klapivahesid uuesti siis nagu norm. Regullida ei anna enam midagi. Ja muideks autoks sõbra risu 07. mootor 05 oma.(rihmaga). Äkki keegi oskab aidata. Arvan ise, et tegemist klappidega. Klapipuksid plokikaanes või mingi teine anomaalja:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled. Äkki kellelgi on kogemusi selles asjas.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas jagaja vahetuse all mõtled kaant või kogu täit.
Kui rootor on vahetamata võiks seda proovida.
Klapisääre puksid sellist anomaaliat ei tohiks tekitada. Kui 30sek käib kensti ja siis juperdama hakkab peaks ikka elektris viga olema.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

vaata kontakti vahe!
ning kui asi klappides ,siis klõbin kah järel kuid kui klapivahed liig väikesed . Toonitan ,et leht kaliiber peab käima nookuir ja nuki vahel väikese jõuga. Ennem klõbisegu natuke ,kui asi tuhedaks ajada . Asi siis selles ,et osa inimesi arvavad ,et klapi klõbinast saab lahti, kui lehtkaliiber suure jõuga vahele läheb enne ,kui päris ära paindub. Siis ongi nii ,et kui mootor käima saab ,siis töötab väga ebaühtlaselt. Asi võib ka juba põlenud klappides olla jne. “Aga foorumi mõte ongi pakkuda asju välja ning iga kasutaja võib sümptomite järgi oma mootori viga ennustada . Muidu poleks foorumil mõtet ,sest haritud remondimees ja korralik töökoda lahendaksid selle probleemi kiirelt.
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

Postitus Postitas leif »

Kogu jagaja vahetasin ära koos kontaktidega. Klapid on paikas kah õieti (vahed on parajad) lehtkaliiber liigub parajalt vahel. Elektrikala vist ikka on.
Kuid mismoodi? kui mootor käib siis klapid klõbisevad. Vaatan vahed üle panen uuesti käima käib jälle ilusti 30 s kuskil ja jälle hakkavad klapid klõbisema. Kui klapivahesid ei vaata siis koguaeg mootor lonkab nii sooja kui ka külma mootoriga. Lammutan vist kõik laiali sest midagi rohkem ei ole võimalik vahetada.:yllatunud
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kle äkki om mõni nookur omadega mäel
või nukvõll ,sellised asjad pole mootori lammutust väärt ja ma soovitan ikka asi ära teha korda ,lõpuks saad ikka targemaks.
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

mõõda surved igaks juhuks ära, äkki mootor ise "kohvi" või siis mõni pütt liig madala survega
-
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

Postitus Postitas leif »

Teen siis proovi nuki vahetusega ja mõõdan surved ära ja siis annan teile kah teada, mis edasi sai
:cool::cool:
l
leif
Foorumi kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 14 Aug 2010 22:24
Asukoht: Tallinn
Autod: Audi A8

Postitus Postitas leif »

Sain siis vea lõpuks kätte. Krt esimese silindri klapid ei pidanud kohe midagi. ja ega teisedki suuremad asjad polnud. Klapipesad läbi. Surve oli kõigis silindrites kole erinev. Klapid korda tehtud uued tihendid ja nagu paugupill.:cool::cool:
Vasta