jagaja maha ja peale, lihtne, aga kuidas
jagaja maha ja peale, lihtne, aga kuidas
jagaja maha ja peale, lihtne, aga kuidas
niisiis... oleks vaja jagaja maha võtta, et see laager jagajaplaadi alt ära vahetada. kuid kuidas ma panen jagaja kokku ja mootorile peale niimoodi, et need süütehetked ja muud asjad õieti jääks? kas hammasnuudid peab alt TÄPSELT samasse hambasse tagasi panema või ei? milline laager jagajaplaadile 05 mootorile(stock) läheb (neid muidu kahte tüüpi ja poes ei osatud mulle öelda mis-on-mis)
no nüüd sai kole palju küsimusi aga oleks vaja midagi teada kah enne kui kõik laiali kisud:rolleyes
no nüüd sai kole palju küsimusi aga oleks vaja midagi teada kah enne kui kõik laiali kisud:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Julgust vaja. Hakka aga tegutsema. Vaata enne jagaja eemaldamist millises asendis on rootor ja kus asub jagaja korpus. Siis detail maha ja aruta ta lahti. Siis selgub milline laager on vajalik. Laagri saad poest teise eeskujul. Tagasi pannes pead niikuinii süüte mingi riistaga paika panema. Asendi ülitäpne märkimine ei aita siin midagi. Ainult kontaktide liigutamisest juba süüde muutub.
Süüte paikapanemisest on foorumis kusgil kirjas (overspeed kirjutas sellest oma nägemuse).
Kui peale laagri on vaja jagajal veel midagi asendada siis pead juba tõsiselt kaaluma uue jagaja ostmist. Uuri poest tükkide hindu ja vaata ka terve jagaja oma. Lõpuks ei ole remondil enam majanduslikku mõtet.
Süüte paikapanemisest on foorumis kusgil kirjas (overspeed kirjutas sellest oma nägemuse).
Kui peale laagri on vaja jagajal veel midagi asendada siis pead juba tõsiselt kaaluma uue jagaja ostmist. Uuri poest tükkide hindu ja vaata ka terve jagaja oma. Lõpuks ei ole remondil enam majanduslikku mõtet.
C
keera alt märgid kokku nii et olex sädeme hetk esimeses silindris ( kontrollimiseks on vaja korra jagaja kaan eemaldada ja vaatata kas on ikka 1 mitte 4.) siis võtad jagaja lihtsalt maha ja vahetad oma laagri ära. kokkupanemisel keerad rootori otsa umbes täpselt 1 silindri asendisse vaatad jagaja kaane järgi (ei pea väga täpne olema) siis topid jagaja peale ja mina panen süüdet õigeks näiteks lambiga. keeran süüte sisse ja ühendan ühe otsa selle juhtmega mis tuleb jagajasse ja teise massiga. siis
keerad jagaja täitsa vastupäeva asendisse ja hakkad vaikselt päripäeva keerama kuni süttib tuli. keerad jagaja poldi kinni ja ongi süüde õige. aga alt märgid peavad kindlasti paigas olema enne seda.
keerad jagaja täitsa vastupäeva asendisse ja hakkad vaikselt päripäeva keerama kuni süttib tuli. keerad jagaja poldi kinni ja ongi süüde õige. aga alt märgid peavad kindlasti paigas olema enne seda.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ahh kama värk see ma teen nii ,et panen umbes nii ,et all on märk õige ja rootor esimese silindri suunas ,siis ,enne käivitamist jätab kinnitus mutri natuke lahti ,siis kui keegi annab starterit ,siis ,kui mootor läheb käima kohe süüde keerata käega sellisesse asendisse ,kus mootor kõigeparemini töötab ja siis polt kinni ,kui juhul ei peaks käima minema võib starteri andmine hetkel nats jagajat keerata mõlemale poole ,kuni käivitumiseni
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
saab panna süüdet ka stroboskoobiga või kui oled julge, siis lihtsalt süütepooli juhtme ots mõne millimeetri kaugusele mootorist ja keerad jagajat kuni säde tekib(märgid paigas loomulikult) viimast varianti saab kasutada kui oled kusagil teele jäänud ja vaja süüdet seada, peab arvestama muidugi nende tuhandete voltidega, mis sinust läbi võivad minna kui juhe üle taob;)
-
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
hee mul oli vaja ükskord kontrollida ,mis pütt tagant ära on ,siis oli abiks maandatud näpitsad nimelt tuleb võtta tavalised näpitsad ja panna nende metall osa külge juhe ,mis tuleb ühendada auto kerega ,siis võib nende näpitsatega julgelt juhtmeid maha võtta ise ei tunne see juures mingit voolu“. aga ega ära ei sure kui ka käega käimise pealt maha võtta . Sest ma varem tegin koguaeg nii.