Plõksuv mootor
Plõksuv mootor
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Enne oli sellel vist midagi sellist et kett oli vastu mootorit käind. Nojah mida sa ikka 1000.- maksvast autost loota tahad. Ühesõnaga ma olen võnud maha kaane ja õhufiltri. Kaane ja mootori vaheline tihend oli üsna läbi ja kaane alt oli kulunud. Siis ma arvasi et viga on selles et kett käib vastu kaant. Aga kui kaan oli maas, proovivin mootorit ringi ajada. Aga ei midad, ikka ainult üks klõps.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Märksa selgem juba asi ,ära starteriga seda mootorit ringi proovi ajada ,vaid võta vänt või mutrivõti ja proovi mõlemat pidi mootorit keerata. Vaata ,kas väntvõlli saad ringi ,kui ei ,siis võib see mootor ka juba õhtal olla vaata ka ,et sidur töötaks ja käik väljas oleks ning proovi selgitada põhjus ,miks mootor ringi ei käi ,kas on midagi äkki roostes . Viga võib olla ka veepumbas ja genekas ,kui mõni neist kinni on. igaks juhuks võid küünlad kah välja keerata ,kui mootorit ringi agad mootor peab ilma küünaldeta suht kergelt ja ilma mingite krabinate ja blokeerumiseta ringi käima ,kui mootor ringi ei käi pole starterit mõtet anda ,sest nii kui nii ei vea ringi ja lõhub veel starterit kah ja kulutab akut.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ok siis pole muud ,kui plokikaan maha ja paar kolbi vaja välja võtta.ühesõnaga tuleb nii palju laiali lammutada ,kui mootor ringi käima hakkab. lammutamise ajal jäta meelde ,kuist asjad pärit ja kumalt poolt ning kumba pidi nad olid ja ,et idagi segi ei läheks . ma igaks juhuks küsiks ,et kui selle auto said ,kas mootor ültse ringi on sul kunagi käinud ja mida eelmine omanik ka ütles . Võib olla juhus ,et mootor on kokku sõidetud ja nüüd vänt ja kõik kinni .
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Ma olen sellega nii 13km sõitnud aga siis viskas tossu välja ja jäi seisma. Siis tõmbasin selle teise auto otsas koju. Eelmine omanik ütles et ennem oli sellel kett vastu mootorit käind ja et õli on vähe ja seda tuleb juurde panna. Kodus panin õli juurde ja auto läks käima aga kolin oli mootoris. Nüüd ongi mootor sellises seisus et tlööle ei lähe. See auto on mul juba kuu aega niisama õue peal seisnud.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
kolin sees ja nüüd ei käi ringi ma kipun artvama ,et mootor päris õhtale jooksnud ja arvatav viga õli puudumises ,kuid kindel see pole . Ma arvan ,et peaksid kaane maha võtma ja hakkama tasapisi mootorit lammutama ,kuni on teada ,miks mootorivõll nii kinni on ja vahepeal võiksid rääkida ,mida lammutamise käigus näed siis oskab ehk rohkem rääkida . Kõik monteertud jupid paigutada korrapäraselt ,et pärast lihtsam kokku panna oleks. Edu mootori monteerimisel
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
300 korras mootor , kas see eeldab ,et mootor töötab või ,et mootor on kulumata . töötav ja vähe kulunud mootori eest võid 400 kah anda. Ma ostsin kunagi 2 tundmatut mootorit ja kuna omanik ei teadnud kah ,mis seisus on jäigi hinnaks metalli koguse hind. Ma soovitaks kiiremas korras lammutada ja siis tehtud järelduste järgi ütelda ,kas uus mootor ,või saab ehk selle korralikult käima . Palju ütleks ka see ,et kui suur läbisõit sellel mootoril on ja kas on plaan auto ülevaatusele saada
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
osta uus mootor. ise sust niikuinii tegijat pole, kui alguses räägid klõbisevast mootorist siis aga selgub et paned kuivalt ringi ja siis lased veel kolinaga mootori kokku ka.
oled sa kindel et sa ka mootorivahetusega hakkama saad?
ja lõpuks VÄHEM OLETUSI JA ROHKEM TEGUSID
ahhsa kui kuri post sai
oled sa kindel et sa ka mootorivahetusega hakkama saad?
ja lõpuks VÄHEM OLETUSI JA ROHKEM TEGUSID
ahhsa kui kuri post sai

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Seda ,palju see mootor tegelikult annab ,ei oska keegi kindlalt ütelda ,selle jaoks ikkagi stend . Kuna ma vaatan ,et sa siin suht aktiivselt tahad infi oma mootori kohta ,siis võin rääkida ka mootori vahetusest.Ilma garaazita on asi suht tülikas ,kuid saab ka ilma selleks on aga vaja siis kari poisse või lihtsalt tugevaid inimesi ,kes mootori maha jõuaksid tõsta (kaalub umbes 300kg) Ja muuseas kui midagi auto küljes lammutad ,siis jäta meelde ,mida sa teed ,kuidas asi oli ja mis pidi vastasel juhul võib jama võib palju jama tulla .Ma soovitan autol kapoti maha keerata ,siis mootori padjad lahti keerata radikas eest ära võtta juhtmed mootori küljest eemaldada(need märgi kindlalt üles ,sest muidu paned äkki valesti) siis salongi radikaküljest voolikud lahti võta karpa maha ,siis keera lahti sihuri silinder ,mis on mootori küljes all ,(peale selle lahti võimist ei tohiks keegi sidurit enam pumbata) muidu hakkab õli voolama ja kolb lendab välja siis võtta küljest käigukangi hoob ( see pikem ) järele jääb lühike hoob ,siis võta lahti kardaan ja käigukasti padi . Peale seda tuleks eemaldada rooli liigend ,mis on mootori all täpselt ,selline ümmargune pulk Nüüd peaks mootor lahti olema ,kui ei ole ,siis tuleb “midagi veel lahti kruvida . Nüüd tuleb võtta pikk raud latt ja see panna mootori kohale autoga risti ja panna kohe esi tiibade peale kandma ,siis võtta nöör (köis) ja siduda mootor selle kangi keskelt kinni ja nii ,et mootor külili ei kukuks ,ja siis tõsta mootorit ja tõmmata ette poole ning kui käigukast annab tulla ,siis kapoti kaudu kogu mootor välja tõsta , täpselt sama moodi käib ka tagasi panemine (Antud toiming vajab tugevat kätt ja vastupidavust raskuste suhtes ja soovitan naabrimees kah punti võtta.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
hmmAlgselt postitas: Allar21
Aga mootori võimsuse kohta ei oskand ta midagi öelda (mitme liitrine, palju kilovatte jne.)
see ju mootori pealt näha
kas on 01 plokk ja 01 või 011 kaas =1,2L ja ~47kw
või 011 plokk ja 011 kaas = 1,3L ja ~50kw
või 03 plokk ja 011 kaas =1,5 L ja ~55kw
või 06 plokk ja 011 kaan = 1,6L ja ~58kw
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
Tegelt saaks vist sellist moodi ka mootori maha võtta et hakka mootoritpealt poolt lahti lammutma kui jõuad õlipannini mis tuleb vist altpoolt lahti keerata. Või ei saa? Ma ka ei tea. Noh ja kui oled kõik osad lahit saand siis lihtsalt tõstad uue mootori peale või hakkad sama moodi nagu vana mootori lahti lammutasid, oaned uue kokku ka