Aku läks iseenesest tühjaks ??
Aku läks iseenesest tühjaks ??
Aku läks iseenesest tühjaks ??
Panin üle-eelmisel pühapäeval auto parklasse. Eile öösel (kolmapäeval) sõber helistas, et oleks vaja ta Hyundai liivast välja tõmmata. Parklas süütevõtit keerates panin tähele, et voolu pole. Proovisin kontrolllambiga otse aku klemmide peal - tühi. Lühistamisel isegi särtu polnud.
Amatuurlaual olid kõik lülitid väljas. Aku on 3 aastat vana. Viimasel kasutamisel näitas amatuurlaua voltmeeter nii nagu peab (rohelises).
Kas oskate öelda, milles asi? Või pean hakkama miinusklemmi akult igakord maha kruvima. Enne seda pole sellist asja veel juhtunud.
Amatuurlaual olid kõik lülitid väljas. Aku on 3 aastat vana. Viimasel kasutamisel näitas amatuurlaua voltmeeter nii nagu peab (rohelises).
Kas oskate öelda, milles asi? Või pean hakkama miinusklemmi akult igakord maha kruvima. Enne seda pole sellist asja veel juhtunud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ilmselt jäi generaatori ergutusahel pinge alla (tableti viga) kõige lihtsam ongi juhet maha hakata võtma või elektrilist massilülitit kasutada. mina aga soovitan geneka maha võtta ja korda teha. kahjuks on see 05 generaatorite tüüpviga 

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Võib-olla on plaadid sulfateerunud ja tekitavad väikseid sisevooluringe, mis aku tühjaks imevad. Pane paariks kolmeks ööpäevaks hästi väikse vooluga (alla 1A), laadima, peaks aitama
Mul oli juhus, kus 4a vana aku kippus nädalase seismisega iseenesest tühjaks vajuma, nii et starter ei teinud piuksugi. Ükskord vähe vindisena panin laadima ja unustasin ära, nelja päeva pärast sõitma minnes avastasin et laadija taga! Aga pärast seda peab isegi alarmi all olles üle kuu voolu sees. Aku tahab madala vooluga laadimist.
Mul oli juhus, kus 4a vana aku kippus nädalase seismisega iseenesest tühjaks vajuma, nii et starter ei teinud piuksugi. Ükskord vähe vindisena panin laadima ja unustasin ära, nelja päeva pärast sõitma minnes avastasin et laadija taga! Aga pärast seda peab isegi alarmi all olles üle kuu voolu sees. Aku tahab madala vooluga laadimist.
Pean veel tuttava remondimehega nõu, kuid ma plaanin osta uue genraatori ja uue aku. Hetkel muidugi ainult aku, et saaks vähemalt auto liikuma. Generaatori vahetus jääb juuni (lihtsalt pole aega - kool ju).
Massilüliti oli mul vanasti peal, kuid ta hakkas jamama (lülitas ennast ise välja) ja mul soovitati ta maha kruvida.
Massilüliti oli mul vanasti peal, kuid ta hakkas jamama (lülitas ennast ise välja) ja mul soovitati ta maha kruvida.
Panin täna tutika 05-e geneka peale (poest ostetud: 900kr). Kuid pinget laeb ikkagi sõltuvalt mootori pööretest: gaasile vajutades hüppab voltmeetri osuti kohe punase lõppu.
Teeninduses öeldi (kapoti alla vaatamata), et arvatavasti on asi pinge jagajas (see mis asub eraldi karbikeses auto kere küljes, mitte generaatoril), kuid mul võeti see juba vähemalt 3 aastat tagasi ära. Probleemid pingega hakkasid aga alles eelmisel augustil. Vahepeal aitas kui vahetasin ära pinge regulaatori. Viimane kord pidas see vastu ainult mõni tund.
Milles ikkagi võib asi olla vaatamata, et peal on uus genekas (05), uus aku ja isegi uus süütepool (see vist asjasse ei puutu)?
{Klemme tõstan ma nüüd küll ööseks maha. Üks öö unustasin ja tõmbas uue aku tühjaks.}
Teeninduses öeldi (kapoti alla vaatamata), et arvatavasti on asi pinge jagajas (see mis asub eraldi karbikeses auto kere küljes, mitte generaatoril), kuid mul võeti see juba vähemalt 3 aastat tagasi ära. Probleemid pingega hakkasid aga alles eelmisel augustil. Vahepeal aitas kui vahetasin ära pinge regulaatori. Viimane kord pidas see vastu ainult mõni tund.
Milles ikkagi võib asi olla vaatamata, et peal on uus genekas (05), uus aku ja isegi uus süütepool (see vist asjasse ei puutu)?
{Klemme tõstan ma nüüd küll ööseks maha. Üks öö unustasin ja tõmbas uue aku tühjaks.}
Massilülitit pole mul juba mingi kolm aastat vähemalt, probleemid hakkasid aga eelmise suve lõpus, seega see ei saanud kuidagi asjasse puutuda.
Seda imestas hooldusemees ka, et kuidas on see võimalik, et ilma kaitsmeta hakkas asi korralikult tööle.
TO: mikk 17 => Ammusel ajal, kui veel massilüliti peal oli, siis sellest välja lülitades küll ei pidanud kaitsmet maha võtma. Ega keegi ei katsetanudki, et mis juhtub kui maha võtta. Teoreetiliselt peaks laadimine katkema.
Seda imestas hooldusemees ka, et kuidas on see võimalik, et ilma kaitsmeta hakkas asi korralikult tööle.
TO: mikk 17 => Ammusel ajal, kui veel massilüliti peal oli, siis sellest välja lülitades küll ei pidanud kaitsmet maha võtma. Ega keegi ei katsetanudki, et mis juhtub kui maha võtta. Teoreetiliselt peaks laadimine katkema.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kuulge mehed. 05 genekal ju pingeregulaator sees. uus genekas ei anna mittemingisugust garantiid et asi töötab kahjuks. tavaliselt on uued veel hullemad. kui laeb sõltuvalt pööretest ja ise midagi teha ei mõista enam vii targema kätte... kui genekarihm korralik ja ilusti pingul siis ei saa genekas (pingeregulaator) massi kätte. 05 genekal reguleeritakse ergutust läbi massi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."