siis tuleks tosool välja lasta ja sooja küllagaAlgselt postitas: Laada
Ei läinud metsa. Oluline on kui palju sellest põlemisel tekkivast energiast õnnestub kinni püüda. St põlemine peab toimuma võimalikult optimaalselt, et teda õnnestuks kolvi poolt kinni püüda ja ringliikumiseks muuta. Tekkivast soojusest mis maha jahutatakse ei ole mingit kasu. (väljaarvatud muidugi salongi kütmine.)
Millist bensiini eelistada?
Millist bensiini eelistada?
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
56506878
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Sellest ma räägingi. Suur osa sellest energiast aetakse auto tagant torust välja ja suur osa jahutatakse lihtsalt maha. Kütuse kütteväärtus ei ole esmaselt oluline, tähtsam on see kütus sobiva kiirusega ja sobival hetkel põlema panna.Muideks: kui kogu bensiinist saadava energia saaks muuta kasulikuks tööks, oleks 1.3liitrise Ladamootori võimsuseks 184,5 kW![]()
Sellest ma räägingi. Suur osa sellest energiast aetakse auto tagant torust välja ja suur osa jahutatakse lihtsalt maha. Kütuse kütteväärtus ei ole esmaselt oluline, tähtsam on see kütus sobiva kiirusega ja sobival hetkel põlema panna.
Kust see energia mida aetakse torust välja või mis ajab vänta ringi, siis tekib? Minu meelest asi ikka väga üks-üheselt kütteväärtusega seotud.