Tagaotsa tõstmine

Tagaotsa tõstmine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ostsin endale kah need kummirõngad. Olen igati rahul! Olin huvitatud just juhitavuse parandamisest mitte tagaotsa tõstmisest! Juhitavus paranes päris kõvasti ja tüki maad jäigem tundub auto nüüd. Taguots tõusis kah veidi aa vaevumärgatavalt! Igal juhul soovitan küll kõigile!
s
staabel
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas staabel »

ma siin vahele küsiks mis moodi neid topelt vedrusi saab panna.ei kujuta hästi ette mis vägi neid seal vahel kinni hoiab sest õiged vedrud on ju kummaski otsast oma kausi sees mis ei lase neil nihkuda aga kui ma teise sinna vahele keerutan siis ju võib ta sealt ka vabalt välja nihkuda.
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

ma ostsin ka endale need kummijullad ja tahtsin alla panna, aga auto oli juba kivide pealt tõstetud et alla toppida aga siis selgus et üksi seda ei tee kuna peab need vardad sealt alt lahti keerama, mis pole üldse kerge töö sest need suht tugevasti kinni...
p
paul112
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas paul112 »

juhitavuse parandamiseks lastakse tavaliselt auto madalamaks
i
isasander
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas isasander »

aga need topelt wedrud ei libise ära ma olen näinud mul sugulasel olid :rolleyes
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

tegelikult minagi ei soovita tagaotsa tõstmist!juhitavus halveneb ja esisillale langeb suurem koormus,mis hakkab ajapikku silda lõhkuma.tean oma kogemustest!muidugi veel suurem lollus mis ma näinud olen,onkolmas vedru mis pannakse silla keskele,difri peale ja kerele keevitatakse põhja vedru kandur.olen ühe sellisega väikse proovisõidu teinud ja rohkem ei taha-eluohtlik riistapuu!tõukekelgul on ka parem juhitavus!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
v
vaz2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vaz2107 »

mi9na panin mõlemale vedrule kõige ülemise ja kõige alumise keeru vahele terve rea kummijunne ja sellest piisas täiesti ja ma ei ütlex et juhitavus halvemax läx...täitsa normix jäj...aga pastlasse läx küll nagu paremini...mul oli siis 011 ja läx teise käiguga asfaldi peal pastlasse...:);):bouncing...aga see oli ammu nüüd 07....mul nei kummijunne pool kilekotti täis ja jätkub veel järgmiselegi autole...;):rolleyes
a
AzQ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Dets 2004 11:04
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas AzQ »

Kunagi sai mopide taguotsi tõstetud,et keerad ühe vedru teise sisse ma jäin küll rahule. 01 peal pole veel proovinud, aga kui ma teda kauges tulevikus ehitama hakkan siis tõstan samamoodi ma arvan.
v
valge_neeger
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas valge_neeger »

vedrusid ei ole mõtet uusi otsida seal on juba vahele mõeldud sellised kolvi otsad traktori 150-ne omad minu autol on need kyll vahel ja olen n2inud paljudel selliseid jubinaid seal vahel. nad k2ivad vedrude alla et ei peaks vedrusid uusi otsima nii lihtne ongi lased tagasillla alla, vedrud tulevad alla ja siis pannakse need kolvi pead vahele ja pannakse sild alla tagasi...
c
chp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 211
Liitunud: 10 Dets 2009 12:44
Asukoht: Tallinn
Autod: informatsiooni kogumine,varuosade ost-müük

Postitus Postitas chp »

:wow Ärge jah keegi jumala pärast autole uusi vedrusid alla pange, kasutage kõikvõimalikke sovjetiajast raskustega välja mõeldud nippe, kohe läheb auto juhitavus paremaks . . . Ja siis laske kohe täiega pastlasse . . . siis on väga lahe . . .
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

:DJuhitavus on kah 2x sitem ja siis veel pidurdusmaa sitaks pikem tõmbab mõnusalt külje ette pole kässarit vajagi.:regan
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

mul endal kah tõstetud ja mull on 02 vedrud ikka vaata pilte http://www.carrating.ee/car.php?4455
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Taguotsa tõstmisel võib ilmneda veel üks tõsiasi.Nimelt vanad amordid mis on juba osaliselt õlist tühjad ei tööta enam ülemise osaga.Sellest arvatavalt ka osade klubiliste kogemused ujuvast ja ebastabiilsest autost.
02/04 vedru ei maksa peljata,jäikuste vahe on sedavõrd väike.Tagatelje koormuste vahe auto teh.passides on 40kg.
See võrdub sellega,et sedaan on sama pehme originaalvedruga tühja bensiinipaagiga ja 02 vedruga täis bensiinipaagiga.
Vanadel autodel on ikka vedrude väsimusest tingituna kere vajunud.
Seetõttu oleks isegi soovitav panna kere ja vedrukandurite vahele need rõngad vähemalt selle paksusega mille võrra on kere allapoole vajunud.Tagasilla piduriregulaator on ju ka valmistatud uuteb aga mitte väsinud vedrude järgi.
Nüüd kohe ka küsimus.Palju on uue Lada(01,03,06) tagasilla otsmise keskpunkti ja poritiiva serva vertikaalis mõõdetud vahe?.
Kui saaks sellele küsimusele vastuse,saaksid kõik teada palju nende autode tagavedrud on väsinud ja palju oleks vaja tõsta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
k
kodar
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kodar »

Ehk keegi oskab öelda mingisugused mõõdud nende rõngaste jaoks mis käivad ülemiste vedrukandurite vahele?
Aitäh!
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

huvitav...ma teen omale põllurallikat. kõigile vedrudele kummid keerud vahele(25 eeku, siksi poest). auto on kõrgem, jäigem(ikka kõvasti) juhitavust pole proovinud veel aga tõotab head. muuseas, et neid kummi junne taha panna: amordid lahti ja pidurivoolik lahti ja tõsta tungrauaga keret. ette panekuks peab vedru ära võtma.
PS: see kõrgus on selleks, et põllul mitte põhja ära lõhkuda ja lumme kinni jäämist vältida, mitte selleks et ägedam välja näeks.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: Beast
auto on kõrgem, jäigem(ikka kõvasti) juhitavust pole proovinud veel aga tõotab head.
Ma ei saa nüüd aru....mõni mees ootab paremat juhitavust madalamalt autolt, teine aga kõrgemalt autolt? :puzzled
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Ausalt öeldes oli minu auto vanade taga vedrudega, millel kummikeerud vahel, kohe tükk maad parema juhitavusega, kui nüüd uutega. Autoks 03 ja vedrud 01- omad (või ehk ka vene värki arvestades vahetusse läinud 02 omad). Esiteks kaldub auto nüüd rohkem (järsus kurvis tsentrifuugaaljõud mõjutab rohkem, kuna autol kuut kõrgemal, teiseks hakkavad esirattad keeramise peal varem libisema ja auto tahab nn "otse minna" , kolmandaks tõusis vedrude vahetamisega auto niipalju, et käsipiduritross käib tühjalt sõites vastu kardaani ja august läbi sõites tahab kyb gaasikaid kinnitustest lahti tõmmata. Ma ei kujuta ettegi mis mõrvarelv see auto veel 02 vedrudega oleks, kui autol pepu veel kõrgemal... :sein Omalt poolt ei soovita siin vanu vedrusid, aga selle kõrgeks ajamisega tasuks küll ettevaatlik olla.
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

Algselt postitas: Raxo
Algselt postitas: Beast
auto on kõrgem, jäigem(ikka kõvasti) juhitavust pole proovinud veel aga tõotab head.
Ma ei saa nüüd aru....mõni mees ootab paremat juhitavust madalamalt autolt, teine aga kõrgemalt autolt? :puzzled
Küsimus on vedrude jäikuses, mul näiteks nii jäigad et ega ikka naljalt ümber ei lähe, kõigutadagi raske. olen täiesti kindel et originaal lada läeb kergemini ümber.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Beast
[Küsimus on vedrude jäikuses, mul näiteks nii jäigad et ega ikka naljalt ümber ei lähe, kõigutadagi raske. olen täiesti kindel et originaal lada läeb kergemini ümber.
Küsimus ei ole ainult jäikuses. On vahe kus sa oma sõiduriista pruugid. Põllupeal hiiri taga ajades on loomulikult vaja kõrgemat vedrustust ja sootuks mitte juhitavuse vaid auto muude liigendite tervise ja läbivuse jaoks. Need kes oma autot enam igapäevaliikluses ja asfaldil pruugivad ei aja oma autot nii kõrgeks, sest kõrge autoga olgu ta nii jäik kui tahes muutub raskuskese, aerodünaamilised omadused jms, mis ei ole mitte hea auto juhitavusele.

Noormehele soovitus - maailm on mitmevärviline ja enne kui kellegi mõtet maha tegema ning oma tõde kuulutama hakkad mõtle ikka enne hästi järgi kas viis ja kontekst milles sa seda teed on kõige õigemad. Autoehituses ei ole olemas absoluutseid tõdesid, seda võid oma rallisõitjast isalt, onult või kes iganes ta oli (minu vabandused kehva mälu pärast) küsida. Kui ta vähegi teemaga kursis on kinnitab ta seda kindlasti.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Vasta