2101 Jonx 1972 "Müüdud"

2101 Jonx 1972 "Müüdud"

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Suletud
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Parempoolset ümmargust minuteada ei eksisteerigi. Saab kasutada ka vasakpoolset duubeldamiseks, kuid siis jääb ta pisut kerest kaugemale. Endal samad mõtted peas, et paneks kaks peeglit, aga veel ühe kättesaadavus suure kahtlusemärgi all.
Kus neid stangesid müüakse? Ise jäin napilt ilma, kadusid Viljandist letilt just sel päeval, kui ise Tartus autot ostmas olin :( ja Pärnust kah ei leidnud. Olen piisavalt hull, et neile ükskõik kuhu Eestimaa piires järele sõita.
Igatahes on "lada kroom" hääbuv kaup, sellega pead arvestama.
Krt., vene ajad tulevad meelde, kui käidi ladajuppide pärast kaubareisidel :D

[Muudetud: 13-6-2007 logman]
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

uued stanged VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGA nõutud hetkel. Kui ikka igast august otsid võid ka leida.endale otsisin 011 org esistanget ligemale 20 eesti kauplusest.Lõpuks tegin ikka ise selle 01 ja 011 omast kokku.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Auto ehitus jälle peatunud raha probleemide tõttu. Sai ka üks pikem ots sõidetud selle mootoriga. Töötab ilusti, probleeme ei olnud. Lahti sain ka kolksust esisillas. Kolises topelt stabika juurde lisatud stabikas, mis käis vastu raami. Lisaks oli läbi ka üks sharniir(olin sõitnud autoga u 8 km, sellest ajast kui esisillas kõik jupid ära vahetasin). Oli vist juba ostes praak.

Aga u 100 km/h sõites tuleb tagasilla juurest kahtlane hääl ja vibra. Alla 100 ei ole midagi tunda. Lisaks on ka gaasi pedaali käik kuidagi lühike, pedaali all on mingi kronstein, vb see keretööde käigus oma asendit muutnud. Igatahes hetkel nagu piiraja peal, st auto maks kiirus 5nda käiguga 100 km ja rohkem ei lähe. Pöördeid ei oska öelda, kuna pole tahomeetrit.

Eile kadus ära ka laadimine, aku tühi, viimane kaitse põleb läbi, vaatasin et seal oli 25A kaitse olnud. Kuskil tõsine lühis. Oskab keegi kiire lahenduse pakkuda.

Lubasin ka jaanipäevaks kesklukku ja elektriaknaid, ka need asjad viibivad.

Lisaks otsin ikka korralikku kroom tagastanget ja kroom peegleid
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Ja täna võtsin ka selle auto käsile. Eemaldasin nii esi kui tagaklaasi. Põhjuseks laepolstri paigaldus, kuna varem ei olnud seda sisse pannud. Võtsin oma punase 013 polstri ja tõin poest värvi ja värvisin punaseks <- nahatamist olekski jäänud ootama.

Igaljuhul värvisin selle ära, värviks tume punane(jäi sama värvi nagu korvistmed). Ja paigaldasin, päris viisakas mulje jääb, ei saagi aru, et on ise värvitud.

Lisaks sain endale ka uue st minu jaoks uue 01 tagastange, millel ei ole roostet, kuid on see väike mõlk. <- ei saa ikka täiuslikust mitte kuidagi. Alati on midagi viga. Igaljuhul homme katsun selle mõlgi välja saada, äkki tuleb. Vähemalt loodan seda.

Sellest autost ka uued pildid homme
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Aga said need poldid mis sulle saatsin alla ?
Et nagu ikka sobivad ? :puzzled
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Nii siin siis lubatud pildid laepolstrist

Postitus Postitas Jonx »

Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Pilt2

Postitus Postitas Jonx »

Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Tagastange

Postitus Postitas Jonx »

Siin ka siis tagastange mille suutsin vahepeal hankidaPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Volgapoe müüjal oli hea väljend defitsiitse kauba saajate kohta nõukogude ajal. "Et sellist masinat saada pidid nii punane olema, et paistsid läbi"
Sinu lada salongipilt laest ja istmetest tuletas selle ütluse-hopsti-meelde.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Nii, eile õhtul tekkis autol probleem. Üritasin märjal asfaldil piruetti teha kuid tulemus kurb..

Esimese käiguga gaasiandes jäi gaasi pedaal põranda külge kinni, auto oli mingi 4-6 sek piirajas enne kui süüte välja sain. Jätsin auto seisma ja panin uuesti käima, siduripedaal kuidagi pehme. Käiva mootoriga käigud sisse ei lähe. Jätan masina seisma siis panen esimese või teise käigu. Panen masina käima ja sidurit all hoides lahutab ilusti. Proovides nüüd esimeselt teist või teiselt kolmandat panna, siis see ei õnnestu. Sidur ei lahuta.

Keerasin sidurit täna natuke rohkem peale ja ei muutunud midagi...

Ühesõnaga, kas keegi oskab nõuanda, mis võib viga olla. Kas probleem on käigukastis või siduris. Homme hakkan masinat siis jälle laiali võtma. Lisaks sellele on ka surve karteris, karteri tihendi ümbrus mega õline, tühikäigul läheb vahest põlema õli tuli ja õlivarda august pritsib õli välja.

Ühesõnaga jälle tükk tööd, lihtsalt oma lolluste ja ralli hasardi pärast.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

irw 1200 mootoriga teed piruette ja veel asfaldil..

ilmselt lendas sidur laiali, tõenäoliselt mõni ketta leevendusvedru laiali läinud või katted lahti..

ära seda mootorit nüüd küll remontima hakka :)
otsi vähemalt 1300 või mõni vana 01 muldvalu plokk ja lase 82 mõõtu puurida.

sisuliselt on kõigi lada mootorite remont täpselt samakulukas..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

spinnitamise tagajärjed

Postitus Postitas ruudi »

Algselt postitas: Jonx666
Nii, eile õhtul tekkis autol probleem. Üritasin märjal asfaldil piruetti teha kuid tulemus kurb..

Esimese käiguga gaasiandes jäi gaasi pedaal põranda külge kinni, auto oli mingi 4-6 sek piirajas enne kui süüte välja sain. Jätsin auto seisma ja panin uuesti käima, siduripedaal kuidagi pehme. Käiva mootoriga käigud sisse ei lähe. Jätan masina seisma siis panen esimese või teise käigu. Panen masina käima ja sidurit all hoides lahutab ilusti. Proovides nüüd esimeselt teist või teiselt kolmandat panna, siis see ei õnnestu. Sidur ei lahuta.

Keerasin sidurit täna natuke rohkem peale ja ei muutunud midagi...
Mul juhtus kunagi oma ladaga ka sama asi, et mootoripöörded jäid peale kui "lamavast politseinikust" liigasuure hooga üle sõitsin täisgaasiga. Siis oli viga selles, et mootoripadjad olid läbi 1 oli juba katki ja teine läks selle hüppe peal mistõttu mootor keeras end kapoti all väheke viltu, kuna gaasipedaal on mootoriga ühendatud läbi hoovastiku jäigi gaas peale ja pöörded läksid põhja. Vaata igaksjuhuks endal ka padjad üle.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Endalgi juhtus kord nii, et gaas jäi põhja, kui oma esimese sigulliga sõitu õppides kivihunnikust läbi põrutasin:sein Tõmbas siis padja puruks ja mootor jä viltu peale, ning selletõttu siis pöörded põhja. Aga Ruudi, antud juhul ma seda ei usu, kuna ma sain nii aru, et nüüd on pöörded normaliseerunud ja sidur ei lahuta. Sidur peaks ikka lahutama, sõltumata mootori patjadest.
m'kay
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Täna siis võtsin auto käsile. Tõstsin ülesse ja võtsin maha viiese kasti. Samas võtsin maha ka siduri ketta ja korvi. Seal paistis kõik korras olevat. Panin sama targalt ketta ja korvi tagasi. Alla panin uuesti tagasi nüüd siis 4-se kasti. Auto uuesti kokku ja proovime kuidas asi on...

Tühikäik autol normaalne, käiva mootoriga jälle sidur lahutab, kõik toimib. Lähme proovi ringile...

Hoovist välja sõites tahab auto koguaeg välja surra. Jõudu ei ole. Jõud tuleb alles taha mingi 3000-4000 pöörde pealt ja nii iga käiguga. Ühesõnaga gaasi vajutades tahab ära lämbuda...

Küsimus et mida võiks nüüd alustuseks ettevõtta?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

viskas ehk keti üle - kõige tõenäolisem, et hamba võrra hilisem
vaata märgid üle

süüde vaata ka üle

[Muudetud: 11-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

seda siduri varrast oleks pidanud maha keerama mitte peale
p
Paskaak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 124
Liitunud: 26 Mai 2006 17:20
Asukoht: lääne-virumaa
Autod: 2105 C20NE (115HP)

Postitus Postitas Paskaak »

aga asi siduri silindris olla ei võind?
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Nii täna siis võtsin klapikambri kaane maha ja enäe imet. Olidki märgid paigast ära nagu olku juba prognoosis. Kett oli tõesti ühe hambavõrra nihkes. Panin asjad uuesti paika, aga oh mind kobakäppa. Suutsin nuka ratta seibi sinna keti prakku kukutada. Ja enam ei näe kuhu ta kadus.

Jälle abi vaja. Mis moodi seda sealt kätte saada?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Ma võtaksin endal kodus oleva pika magneti appi. Magnet on selline kruvikeeraja peaga ja pikk painduv varras otsas, kus kõige lõpus on tugev magnet.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

magnetiga saab siis kätte kui kukkus vända hamba ja keti vahele.
karterist enam niisama kätte ei saa seda, kui just otsakaant ära ei võta.

pmst proovi aeglaselt motoorit ilma küünaldeta ringi ajada kui nuik kinni saad..

kui mõlemat pidi käib korralikult ja seib vända hammaka pealt ei paista siis ilmselt otsapidi karteris.

[Muudetud: 14-7-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Suletud