Vaststan natuke kuna ise tean kah selle pigimati kohta.
Kahel pool peaks kile olema. Jahedamas kohas hoiad. Ja siis tuleb kile ilusti maha. Muidu sooja käes kile suht kinni. Siis võtad sealt poolt kile maha millega põranda külge paned. Siis asetad ta kohta. Ja lased kuumapuhuriga peale kui soe siis surud ilusti kõik kinni nii nagu peab Ja nii ta käibgi
See katusekatte rull kaalus mul üle 50 kg. Tükk tegu oli et seda autosse tirida. Maksis rull 450 krooni. Rullis 15 m2(ruutmeetrit). Minul ka enamus rulli veel alles. Sellega saab ühesõnaga terve auto ära teha. Esiustes on nikesound bituumen matt mille pakk maksab mingi 350 krooni ja seal sees neli plaati suuruses 40x50 cm.
Selle katusekatte materjali kinnitasin leeklambiga. Matile algul kuuma ja siis see kile sulas ka seal ära ja sulav tõrv kleebib pleki külge.
Mina soovitaksin otsida kusagilt enne tavalised Golf 2 esituled ja vaadata, kas saab neid sinna ette aretada, kuna need smoked ristiga tuled maksavad ikka suht palju (1400.- vist oli). Golfil kinnituvad esituled veidi teisiti, kui sigullil, võib-olla ei annagi külge aretada neid?
Algselt postitas: Uki
Mina soovitaksin otsida kusagilt enne tavalised Golf 2 esituled ja vaadata, kas saab neid sinna ette aretada, kuna need smoked ristiga tuled maksavad ikka suht palju (1400.- vist oli). Golfil kinnituvad esituled veidi teisiti, kui sigullil, võib-olla ei annagi külge aretada neid?
Saab ikka aretada. Kasutaja Berg vast oskab paremini seletada
Paigaldasin, st sobitasin paika ka bmw armatuuri. Vedasin ära soojendus radika ja ventilatsiooni trossid. Nyyd tuleb hakata näidikute sisu vahetama, kuna bmw-l spidomeeter mitte trossi vaid juhtmetega.
Armatuur ei ole veel täiesti kinnipandud kuna ootab nahatamisele minekut. Praegu lihtsalt sobivus test ja sobib väga hästi Ise olen rahul, kindlasti ka tuleb kriitikat, aga see on see mis edasi viib
Ega armatuur uste kinnipanekul inetult aknast paistma ei jäänud? Need külgmised tuulutusavad armatuuril võid vast kinni panna, neid ei peaks sul vaja minema. Süütevõtme keermine on küll hetkel raskendatud vist .
sebi siis sellised kellad millel tahomeeter ka on
looda, et sa käigukasti vahetama ei pea hakkama - praeguse seisuga pead pärast lõikuma hakkama katteid..
muidu ilus, lilleline
ventilatsioon külgakendele vea kindlasti!!! jube hea niiske ilmaga sõita.
süütelukust loobu hoopis või paigalda see kuskile armatuuri.. jääb seffim ka
sinna rooli juurde ära küll pane seda.
[Muudetud: 8-4-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Bmw keskkonsool ei mahu jah kuidagi. Käigukang esimese ja kolmanda ning viienda käiguga suht lähedal armatuurile, aga õnneks midagi lõikama ei pea. Pildil praegu ta lahtiselt, hiljem panin selle kinni. Ei jää kuskilt külgedelt akendest paistma, soojendusventika torud veetud ka küljeklaasidele. Keskkonsooli pean ise ehitama. Sest olemas ka scorpa keskkonsool koos käe toega, kuid see jääb liiga nõrk ja armetu. Kui kellegil huvi siis võib scorpa konsoolile pakkumise teha. Süüteluku kavatsesin üldse ära kaotada ja panna asja nupust tööle. Oleks lüliti kust saad süüte sisse ja siis nupp mis all hoides võtab starteri järgi
käigukangi varre teed sellise S kujulise (nagu vene veoautodel) ilusast kroomitud materjalist, ja käigukangi nupuks paned kroomitud pealuu:D [minu visioon]
pigimati pane tagumistele ratta koobastele ka, kui kruusa või lahtise killustiku peal sõidad siis on ränk hääl, kui koopad "summutamata"
käigukangi natuke modida ( vars sirgeks ja lühikeseks, ilus kate) ja keskkonsool ehitada...
kas ventilatsiooni nuppudega ei tule probleeme, need sobivad?
väga kena auto tuleb sellest igatahes.. edu
edit: minu arust seda nahka polekski vaja sinna peale, isegi kena heli peale oled ka mõelnud, et mis ja kuidas ?
[Muudetud: 8-4-2007 kj]
Jube hea teema. Alati meeldib lugeda ja vaadata. Sest huvitavad ideed kõik jne.
Mis kui armatuuri katad nahaga. Siis tuleb sisu nahaga mitte karvaga nagu mõtlesid ?
Kuidas sa präägu pigimatti paigaldasid kinni. Ise ei leidnud enda kuuma puhurit ülesse ja fööniga ei saa kah eriti. Nüüd suur jama sellega. Leeklambid kah ei tööta. Ja nendega veits halb kh. Mõtlesin et ostan poest sellise väikese palooniga et sellega saab ehk. Kas sa kuumutasid siis pigimatti kui väljas või paigutatuna juba. Ise eelmine kord siis kui paigal juba.
Kui hästi läheb ja kui tahad võin uurida ehk leian sellise spidomeetri tahhomeetriga. Ühe leidsin aga see väljas seisnud. Ei tea kuidas funkab. Nii vist saaks kui võtaks ainult selle tahhoka süsteemi ja paneks kella asemele
Ventilatsiooni nupud ei valmistanud probleemi, proovisin ja töötab ilusti. Helitehnika ei ole prioriteetide nimistus esikohal. Kõigepealt välimus, siis sisemus, siis mootor ja siis alles heli tehnika kallale. Ilma nahata on see armatuur külm ja ka seal on kaks pragu mis pole küll suured kuid ikkagi riivavad silma.
Pigimati paigaldasin leeklambiga. Kuumapuhuriga jäingi seda sulatama. Poes müüdav gaasilamp ei anna ka head tulemust, proovisin ka selle järgi. Ise kasutasin suurt ja vana vene päritolu leeklampi. Sai igakord ikka kõvasti jamatud, et see tööle läheks. Bensiini kulus ka ikka pea 8 liitrt. Aga kuumutab hästi. Matid sulatasin väljas pehmeks. Siis kinnastega nurkadest kinni ja siis autosse sisse. Suuri tükke ei saanud ka hästi panna. Osa matti jõudis juba ära jahtuda ja ei tahtud enam pleki külge haakuda.
Kas bemmile on olemas üldse trossiga spidokat nagu ladadel? Ise plaanisin sinna kelladeplokki sisse sobitada 06 spidoka ja tahoka.