2101 Jonx 1972 "Müüdud"

2101 Jonx 1972 "Müüdud"

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Suletud
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: zigulimasuurik
kas luukide lukusüsteem toimib juba? vaatasin et pagasnik kinni.
Ei toimi veel, täna plaanin hakata proovima neid keskluku mootoreid uste sisse. Pagasniku oma peaksin saama kätte esmaspäeval.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

See mootor, mis kiirendab Ladal alla 10sek. 100ni ei tohiks 16-22 l. välja tulla. Seda isegi tava nukaga. Oma auto janusematel päevadel (st. kõiki lõõre lahti hoides) tikkus kulu olema 30 ja +. Kuigi kiirenduse keskmine (mitu katset) tuli ainult 10,3 sek. Seda siis muidugi tegeliku sajani (tegelik sada minu kärul on spido peal 105).
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Kuidas sul need uued rehvid on? Peavad normaalselt?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: vazist
See mootor, mis kiirendab Ladal alla 10sek. 100ni ei tohiks 16-22 l. välja tulla. Seda isegi tava nukaga. Oma auto janusematel päevadel (st. kõiki lõõre lahti hoides) tikkus kulu olema 30 ja +. Kuigi kiirenduse keskmine (mitu katset) tuli ainult 10,3 sek. Seda siis muidugi tegeliku sajani (tegelik sada minu kärul on spido peal 105).
Seda muidugi jah aga usun et 9...10 liitrit all pidas Jonx silmas sellist rahuliku mnt ja linnasõitu. See mõistetav et kui tallad, siis hobused janused aga ta ei soovi mingi 20liitrit sajale rahulikult kruisides kulutada, ma saan nii aru.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

rahulikult ikka 14L peab "võlliga" arvestama linnas kuni 18
samas on sellise mootariga näiteks tallinnas kulgemine paras õnnetus.

tsiteerides atzkariku sõnu - kaks varianti kas detoneerib või on risti...
kuumaks läheb kiirelt jne..
tänavasõiduks ilmselt oleks ikkagi kõige mõtekam teha korralik 1,7 mõõduka võlli ja korraliku kaane ning väljalaskega..
mina investeeriks pigem vedrustusse ning käigukasti/tagasilda ja piduritesse.
korralik ketaslukk ja ülekanne, õiged käigud. 4x ketaspidurid.

panid suured veljed alla - nüüd pead midagi välja mõtlema, et neid ringi ka jõuaks karjuda.. ja seisma ka ikka jääks :)

edu igatahes...

[Muudetud: 17-3-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Mõtlen jah tänava sõitu keskmist. Kiirendades loomulikult kõvasti suurem see kulu. Aga olku jutust on ka iva sees. Investeering veermikku on õigustatud ja tuleb ka siis kui aeg on käes. Minu eesmärk on välimus ja siis seesmine ilu :)

CPX küsimusele vastuseks, et rehvid peavad hästi aga ei ole neid ka väga ekstreemselt proovinud kuskil rajal... Tänava liikluses on olnu väga ok
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

[quote]
korralik ketaslukk ja ülekanne, õiged käigud. 4x ketaspidurid.

Ärge palun arvake et tagumised ketaspiudurid midagi paremaks teeks. See juba ammu tõestatud et korralikud ja toimivad trummelpidurid on sama efektiivsed. See jutt käib muidugi LADA mootorite kohta. Kui panna aiste vahele mingi kõva 500 ja ülespoole heppa mootor siis oleks loomulikult vaja 4xkettaid ja racing klotse
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Jonx--- kui Tallinnasse satud siis helista mulle ja võid ise vedrustust proovida;)
Tel. 56 484 989
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: CPX
Jonx--- kui Tallinnasse satud siis helista mulle ja võid ise vedrustust proovida;)
Tel. 56 484 989
Jätan selle pakkumise meelde, usun et järgmine nv olengi linnas.

Nii aga autost, hetkel paigaldan keskluku mootoreid ustesse. Mootorid on pärit ford scorpiolt. Juhtme majandus veel segane. Mõtlen praegu et kuidas asja lahedada et ka uks lahti tuleks. Ja mitte kõik uksed korraga vaid ainult juhiuks.

Mõte jooksis ka selles suunas et kesklukk lukustab ainult uksed ja ukse lahti saamiseks tuleb uks avada seespoolt. Pult juhiks elektriaknaid, puldist aken alla ja seest uks lahti.

On kellegil paremaid ideid/lahendusi? Lisaks sooviks abi Olkult signalisatsiooni valikul ja külge istallil.

Vaja oleks et signa pult juhiks ka kesklukku ja hea oleks kui ka elektriaknaid.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: CPX

korralik ketaslukk ja ülekanne, õiged käigud. 4x ketaspidurid.

Ärge palun arvake et tagumised ketaspiudurid midagi paremaks teeks. See juba ammu tõestatud et korralikud ja toimivad trummelpidurid on sama efektiivsed. See jutt käib muidugi LADA mootorite kohta. Kui panna aiste vahele mingi kõva 500 ja ülespoole heppa mootor siis oleks loomulikult vaja 4xkettaid ja racing klotse
samas eelmine talv jäärada sõites kadusid tagumised pidurid kuna trummel oli lihtsalt lund täis ning oligi kõik , nüüd kettagasõites probleemi pole. Suhteline värk ;) (loe : oleneb auto otstarbest )
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Nii ja lõpuks sain autole mootori peale, käigukasti alla, kardaani külge ja auto ka käima. Jama oli palju, esimest korda panin kokku täiesti tühja mootori. Probleeme valmistas jagaja, kuidagi ei saanud sealt sädet kätte. Kõik juhtmed olid ometi õieti. Ziguli raamat käes lugesin ja tegin samal ajal. Esimene silinder ü.s.s, jagaja keerasin nii nagu raamat kirjutab. Ei midagi, keerasin ühelepoole, ikka midagi, keerasin tagasi ja lubas. Keerasin veel ja veel ja lõpuks hakkas mootor korralikult tööle. Järgmisena õhutasin siduri ja proovisin siis väikse ringi teha. Liikus kyll, sidur lahutas, aga kuidagi libises minuarust. Peab vist rohkem peale keerama.

Võtsin nyyd mootoriruumi uuesti laiali ja ostsin punase värvi. Värvin vanad roostes asjad(Klapikambri kaas, õhukopsik, paisupaak, radikas, siduri ja piduri vedeliku paagid) punaseks.

On ka olnud tagasilööke, ei saa elektriaknaid toimima, probleem selles, et need mootorid ja tõstesüsteem ei taha ära mahtuda ukse sisse. Keskluku mootoritel on liiga pikk käik ja need ei taha ka kuidagi sobida. Oleks vaja elektri alal kodus olevat inimest kes aidaks probleemid lahendada. Teise probleemi valmistab teine uste komplekt, ei taha kuidagi ukse auku ära mahtuda. Ülevaatuse ajaks on vaja ju linkidega uksi. Tegemist on 03 ustega, peaks nagu ikkagi olema samasuured. Kuid vb hinged välja veninud ja kulunud.

Teisipäeva tuleb ära heliisolatisoon ja siis tuleb hakata seda autosse toppima. Ennem ei hakka ustele klaase ja lukusüsteeme sisse panema.

Samas ka muutus meel armatuuri suhtes, ostsin endale ka 3se bmw armatuuri ja vaatan kuidas see sisse mahub. Laius on sama, kuid sügavus on 45 cm lada 20 vastu. Vaatan mis teha annab. Samas on ostetud 07 armatuur.

Järgmine nädal uued uudised
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

üldiselt signa peab juhiukse eraldi juhtimist toetama..
releedega saab ka natuke nipitada kui signa ei toeta ning signal mõni vaba lisakanali juhtimine olemas.

usun, et ka taha saab paigutada mootorid vabalt..
ise sellise projekti puhul kasutatud mootoreid ei kasutaks..
enne siis juba 90.- maksev kõige odavam uus!



[Muudetud: 25-3-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Täna sain kätte heliisolatsiooni. Tellisin 2 rulli liimiga vilti ja ühe paki nikesound bituumen matti. Polnud erilist ettekujutust palju seda minna võib.Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Hakkasin paigaldama ja sain selgeks, et kumerused ikka kasvatavad kõvasti seda ruutmeetrite arvu. Sain ära tehtud ainult põhja..Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Arvutasin, et peaks veel umbes 5 rulli seda ostma, et saaks ka lae, pagassi, mootori vaheseina ja tagaakna laua ära katta.Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Uste sisse siis tuleb bituumenmatt. Aga kuna polnud kuuma puhurit, siis jäi täna see asi tegemata. Aga samas ka kohe küsimus. Need bituumenmatid on 40x50 cm ruudud, aga uksed on palju suuremad. Kas aitab kui panen iga ukse keskele selle ruudu, või tuleb terve ukseplekk ära katta?Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Kuna puhurit ei olnud ja see matt ei paindunud, siis hakkasin paigaldama logareid. Logariteks siis export 05/07 logarid. Kinnitasin iselõikuvate kruvidega... Ennem veel mõtlesin, et kas kasutada neete või kruvisid. Või äkki oskab mõni foorumikasutaja midagi soovitada? Ettepanekud teretulnud. Kuna akutrelli aku sai tühjaks siis jätkan tööd homme.Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Vahepeal värvisin ka mootoriruumi detaile. Punase katte said karteripõhi, radikas, klapikambrikaas, paisupaak. Tekkis küsimus, et kas peab ka need lakiga üle tõmbama.Pilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Bensiinipaak ka punanePilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Ja auto üldse eest praeguses seisus, homme jätkuvad tööd ja katsun järgmine nädal ülevaatusele jõuda. Nagu mõni terane silm ka märkab on auto paremas all ääres triip. Sinna vastu kukkus mootor ja kuigi see jääb stange alla peitu, tuleb hakata juba värviparandust tegema. Oma ettevaatamatus läheb kalliks maksmaPilt
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Suletud