Kuidas hammasrihm paika panna?
Kuidas hammasrihm paika panna?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Uue panemisel peab kõigepealt vist ära võtma ventilaatori rihma. Ja edasi: lõdvenda hammasrihm ja pane see üle väntvõlli rattale, pingutades rihma tõmba see abivõlli rihmarattale ja nuka rihmarattale. Siis tõmba rihm üle pingutusrulli, suru kandur (see osa mis seal vedru ja pingutusrulli juures nuka all on) paremale ja paigalda vedru. Pööra väntvõlli 2 pööret ja kontrolli kas need märgid, mis on nuka rattal ja seal ees, on kohakuti samal ajal kui on väntvõllil olev märge kohakuti seal juures oleva märgiga. Kui märgid ei kattu, tuleb rihm maha võtta ja kõik uuesti teha. Siis pinguta polte ja paigalda kaitsekaaned. Pane tagasi ventika rihm ja pinguta seda. Lõpuks reguleeri süütehetk sest see võib paigast ära minna.
Hammasrihma pinguse reguleerimine:
Vajalikud tööriistad: võti väntvõlli pööramiseks, 10-mm lihtvõti, 13-mm silmusvõti.
1. Eemalda ülemine kaitsekaas.
2. Lõdvendada pingutusrulli kanduri kinnituspolte (vedru nuka all pingutusrulli juures)
3. Sujuvalt pöörata väntvõlli 2...3 pööret. Seejuures annab vedru automaatselt hammasrihmale vajaliku pinguse
4. Pingutada polte ja asetada kohale ülemine kaitsekaas.
Hammasrihma pinguse reguleerimine:
Vajalikud tööriistad: võti väntvõlli pööramiseks, 10-mm lihtvõti, 13-mm silmusvõti.
1. Eemalda ülemine kaitsekaas.
2. Lõdvendada pingutusrulli kanduri kinnituspolte (vedru nuka all pingutusrulli juures)
3. Sujuvalt pöörata väntvõlli 2...3 pööret. Seejuures annab vedru automaatselt hammasrihmale vajaliku pinguse
4. Pingutada polte ja asetada kohale ülemine kaitsekaas.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Märgid vist tõesti enne paika, loogiliselt võttes neid hiljem raske sättida. Väntvõllil on kaks märki: väntvõlli peal on üks ja teine natuke edasi abivõlli poole. Need peavad ühtima märkidega mis seal juures on. Vb jäi segaseks aga ei oska täpsemini seletada. Klapikambrikaant ära maha võta! Küünlad keera maha, et kaotada surve. Pane 4. käik sisse ja lükka autot, siis liigub nukk. Käega seda ei keera.
Muidugi võid kohe sellejuures ära reguleerida ka klapivahed, milleks pead klapikambrikaane maha võtma ja vaja läheb klapivahe lehte. Siis aga tuleb teatud väntvõlli pööramise nurga juures teatud klapivahe reguleerida, kui tahad võin siia kirjutada, mis kraadi juures mis klapivahe regullida tuleb.
Ja pärast seda koike tuleb süüde paika panna.
Muidugi võid kohe sellejuures ära reguleerida ka klapivahed, milleks pead klapikambrikaane maha võtma ja vaja läheb klapivahe lehte. Siis aga tuleb teatud väntvõlli pööramise nurga juures teatud klapivahe reguleerida, kui tahad võin siia kirjutada, mis kraadi juures mis klapivahe regullida tuleb.
Ja pärast seda koike tuleb süüde paika panna.
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Nii rihma kui ketimärkide paikaseadmisel(juhul kui nukkvõlli paigaldamisel pole märke jälgitud,tuleb teha nii.Keerad väntvõlli asendisse kas 90kraadi enne(nii kudas tal minna annab) või peale 0 asendit.Siis keera nukkvõlli märk paika,seejärel keera väntvõll märkidesse.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
05-l klapid pähe ei lähe kui tegu standardmootori ja nukaga..(kolbidel on klapipesad)
viimati sai seda asja ikka nii tehtud, et alt esimene märk ja ülevalt nukk keskele(nukarattal on kriips - see peab kokku minema klapikambrikaanel oleva teravikuga). nukka keerab küll (mutrivõtmega) midagi ületamatut seal pole..
seejärel vaatad, et 4 sil oleks töötakt võimalik, et pead vänta ühe ringi keerama (juba koos nukaga) lõpuks
keerad jagaja nii, et rootor oleks 4sil küünla poole ja ongi kogu dela...
viimati sai seda asja ikka nii tehtud, et alt esimene märk ja ülevalt nukk keskele(nukarattal on kriips - see peab kokku minema klapikambrikaanel oleva teravikuga). nukka keerab küll (mutrivõtmega) midagi ületamatut seal pole..
seejärel vaatad, et 4 sil oleks töötakt võimalik, et pead vänta ühe ringi keerama (juba koos nukaga) lõpuks
keerad jagaja nii, et rootor oleks 4sil küünla poole ja ongi kogu dela...

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."