plokist ja muudest seadmetest (jagaja alus) on näha et see on pmst ise leiutatud kõik seega ei saa neid kaani palju olla seal tekstis olid mingid 2 nime ka (P. Bolda, K. Jfilka) niipalju sain aru, et need vennad nagu mõtlesid asja välja ja tegid ära.. selle kaane hind võib praegu päris kena olla, kuigi midagi saada ilmselt enam pole
ja veel see imelik kiri 07/74
igatahes peab hakkama tsehhi keelt õppima
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Lisaks uuele kaanele tehti ümber ka plokk. Tundub, et tehasemootorist pole suurt midagi alles ja asja hind on kindlasti koletu. Ka tehti asi MTX nimelises ettevõttes, mitte kodugaraa?is. Samas on teadmata mismoodi nad saadud võimsuse 121 kW veojõuna maapinnale kandsid. Sellise mootoriga tavasiguli pole kindlasti juhitav. Lihtsam ja odavam oleks võtta rullnoka BMW 325I ja sinna sigulli plekid ümber pookida.
Venelastel oli ja on vist praegugi kõvasti potensiaali igast toredate asjade leiutamise peale. MTX oli vist kuidagi rallindusega seotud. Moskvich 412 Rallye oli ka dohc mootoriga kuigi klappe oli ikkagi vaid 8.