
temperatuur põhjas
temperatuur põhjas
temperatuur põhjas
krt selline viga on et mootor lääb koguaeg kuumax...ei tiagi mida enam teha...sõidad kilomeetri-2 siis sjuba keeb...kas keegi oskab aidata probleemi lahendada...termostaadis asi pole...seda ma olen juba kontrollind...

kuidas puhastada mootoris vee kanaleid
kuidas siiis saab neid vee kanaleid puhastada et vesi läbi käiks..vett panen alati niipalju sisse kui võimalik,aga kas peab olema mingi teatud kogus...1 kord oli nii et lõi selle radikast tuleva vee turu lõhki...surve läks nii suureks...mootor oli mingi 3 aastat seisnud ja nüüd saab täiega kuuma koguaeg...keeb ja puha...palun aidake probleem lahendada...termostaadil lammutasin klappi seest ära nii et vesi peab sealt läbi käima


- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Termostaadist klappi välja lõhkuda ei tohi. Siis on vedelikul valida kaks teed. Kas pikemalt läbi radika või lühemalt otse läbi selle lõdviku. Raske arvata kumma te ta valib. Kui nii kiiresti keema kipub minema siis viga tavaliselt plokikaane tihendis. Seda kanalite ummistuse värki ma kohe mitte ei usu.
C
Mina otsin 45.- krooniga 05e mootorile, eks nad selles hinnaklassis umbes ole!
Edit: Ja muide mul oli sama jama sellega, et 2 min. pärast sõitmist läks vesi keema, ja just paisupaagis, ja ma ei saanud aru mis jama on, sest radikas ta jahtus kohe ära kui mootori seisma jätsid, paisupaak aga auras edasi, lõpptulemus oli veepumba vahetus, sest see veepumba "kate" vms. (see alumiiniumist) sellel oli mingi 10 cm. mõra sees...
Edit: Ja muide mul oli sama jama sellega, et 2 min. pärast sõitmist läks vesi keema, ja just paisupaagis, ja ma ei saanud aru mis jama on, sest radikas ta jahtus kohe ära kui mootori seisma jätsid, paisupaak aga auras edasi, lõpptulemus oli veepumba vahetus, sest see veepumba "kate" vms. (see alumiiniumist) sellel oli mingi 10 cm. mõra sees...
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Kui keema läheb, kas radikas ka tuline või külm..... Motamehel õige jutt, klapi ei tohi välja l6hkuda. Kui oled juba seda teinud ja pole raha uue termostaadi jaoks, siis pigista väikse ringi vooliku kinni, nii teed nn suvevarianti, soojaks auto sa ei saa. Teine põhjus võib olla veepumbas või rihm on liiga lõdva. Muidugi katlakivi ka võib olla....
Jupid Venemaalt!
-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
rahvas aidake lahedada probleemi,vesi tahab üle kuumeneda, näitab üle 90 . elektrivent tööle ei hakka. vent ise töötab, panin otsad kokku anduri omad, andur sai ka vahetatud. ...miks vent tööle ei hakka?
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Vendi kohta öelda ei oska.Kuid vaata kas on termostaadi viga kas ikka töötab.Ise vahetasin selle älja kui see viga oli.Kuid ei aidanud.Siis vaatasin veepumba üle peaaegu olke ka selle uue ostnud aga ei.Olin uba suht kindle et veepumba labad murdund kuid kontrollimisel selgus et terve.Ja vaatasin et karteris kah vesi ei ole.Ning iimane võimalus mis mul üle jäi.Radikas maha ja puhkusin läbi.Soe vesi sisse(keegi teine kallas)Ise suuga alumise augu juurde ja siis hakkasin puhkuma ja puhkuma ja mulises jne.Ja sin puhtaks.Panin peale sõitsin ära ei läinud kuumaks.Kuid lolli enda vea tõttu andsin nata rohkem gaasi ja kuna radikas ei olnud korralikult kinni tõmbas radikas ventikasse.Ja ventikas ja radikas katki 
Kuid kindlasti provi radikas läbi puhuda.Enadal oli ikka radika viga.Sama modi mingi 1 või 2 km ja oligi juba 90c.

Kuid kindlasti provi radikas läbi puhuda.Enadal oli ikka radika viga.Sama modi mingi 1 või 2 km ja oligi juba 90c.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
KIX-ile:
Ventilaatori lülitab järgi see radikasse keeratud jäme punn.
Punnil reeglina *C peale pressitud ,mis temperatuuril ta kontakti hakkab andma. Kontrollimiseks pead punni välja keerama ,siis paned juhtmed külge ja pistad anumasse ning anum veega tulele.
Abiriistadeks vannitermomeeter ja tester ning saadki täpselt teada mis kraadi juures lüliti tööle rakendub ,kui üldse rakendub...
Koosteskeem peaks välja nägema umbes nii:
Et lüliti maha ei põleks on kindlasti vahele ühendatud relee.
Releed juhib (mähisesse läheb) vool mis tuleb lülitist.
Mootori paneb käima (läbi relee kontaktide) vool mis tuleb näiteks akult.
Otsi üles see relee ,kontrolli töökorda ja vaata üle kaitse! (või kaitsmed ,sest kui mina sellise asjanduse külge paneksin ,siis ühendaksin kaitsmed vahele mõlemale liinile st. nii releed juhtivale kui mootorit käivitavale.)
Ventilaatori lülitab järgi see radikasse keeratud jäme punn.
Punnil reeglina *C peale pressitud ,mis temperatuuril ta kontakti hakkab andma. Kontrollimiseks pead punni välja keerama ,siis paned juhtmed külge ja pistad anumasse ning anum veega tulele.
Abiriistadeks vannitermomeeter ja tester ning saadki täpselt teada mis kraadi juures lüliti tööle rakendub ,kui üldse rakendub...
Koosteskeem peaks välja nägema umbes nii:
Et lüliti maha ei põleks on kindlasti vahele ühendatud relee.
Releed juhib (mähisesse läheb) vool mis tuleb lülitist.
Mootori paneb käima (läbi relee kontaktide) vool mis tuleb näiteks akult.
Otsi üles see relee ,kontrolli töökorda ja vaata üle kaitse! (või kaitsmed ,sest kui mina sellise asjanduse külge paneksin ,siis ühendaksin kaitsmed vahele mõlemale liinile st. nii releed juhtivale kui mootorit käivitavale.)