1) Kas pabertihendite(mootori esi ja tagaotsa kaante pabertihendite) vahele on soovitatav mingit hermetsi lasta?
2) Milliste tihendite vahele tuleks üldse hermetsi lasta(kas kummist tihendite vahele ka?)?
3) Kui suure jõumomendiga tuleb kepsupukk(see mis on ümber väntvõlli) kinni keerata?
4) Kui suure jõumomendiga tuleb väntvõlli raampukid kinni keerata?
5) Kas lisaks plokikaanele ning kepsu- ja raampukkidele on mootoris veel midagi, mis tuleb kindla momendiga kinni keerata?
Äkki keegi soovitaks raamatut, kus on nendest momentidest lada mootori kohta juttu!! Mõnedes raamatutes on kirjas vaid: "mootori remontimisel läheb kindlasti vaja remondimeeste abi"! Kuid teie kui minu lähimad remondimehed ehk aitate mind. Suured tänud kõigile
