ega ma ise ka kindlalt ei tea:lol aga need transistorid seal rootori küljes, kaane all, kust juhe süütepooli läheb peaks olema sellejaoks, et imevad üleliigse ära ja siis ei tahma kondekad ära. võrril oli küll see kondekas sellepärast süütemängus:DEsialgne postitaja 2107
...Ja veel- äkki räägid sellest transistorist, mis rootorilt üleliigset voolu imeb. Mis masinal ja millisel generaatoril selline imeasi on? Mina kuulen esimest korda, et transistore kasutatakse tahmumise vältimiseks.
Kuidas veenduda, kas generaator laeb?
Kuidas veenduda, kas generaator laeb?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tegelikult on need siis ikkagi dioodidEsialgne postitaja slikk
ega ma ise ka kindlalt ei tea:lol aga need transistorid seal rootori küljes, kaane all, kust juhe süütepooli läheb peaks olema sellejaoks, et imevad üleliigse ära ja siis ei tahma kondekad ära. võrril oli küll see kondekas sellepärast süütemängus:D

aga nüüd järsku hakkas jutt jagajast.. kuidas see laadimisvoolu mjutab


Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
jutt tuli sellest, et tablett põleb pahatihti läbi üleliigse voolu tõttu ja siis ma pakkusin välja variandi, kas ei ole võimalik ehitada nii nagu jagaja küljes on see kondekas, ega ma ise ka kindlalt ei tea aga need transistorid seal rootori küljes, kaane all, kust juhe süütepooli läheb peaks olema sellejaoks, et imevad üleliigse ära ja siis ei tahma kondekad ära. võrril oli küll see kondekas sellepärast süütemängus et imeb üleliigse voolu ära. kas diood siis pirn ei ole?
Diood ei ole pirn, diood on pooljuht, mis ühtepidi laseb voolu läbi ja teisipidi ei lase.
Kondekas jagaja küljes ei ole selleks, et mingit üleliigset voolu imeda vaid selleks, et aidata sädet tekitada.
Generaator ei ole süütesüsteemi osa ja sealt ei lähe ühtegi juhet süütepooli. Dioodid asuvad alaldis ja on ühendatud staatori-, mitte rootorimähisega.
Pinge ja vool on tõesti kaks erinevat asja ning on seotud lihtsaimal juhul nii: I=U/R, so. Ohmi seadus.
Diood ei ole pirn, diood on pooljuht, mis ühtepidi laseb voolu läbi ja teisipidi ei lase.
Kondekas jagaja küljes ei ole selleks, et mingit üleliigset voolu imeda vaid selleks, et aidata sädet tekitada.
Generaator ei ole süütesüsteemi osa ja sealt ei lähe ühtegi juhet süütepooli. Dioodid asuvad alaldis ja on ühendatud staatori-, mitte rootorimähisega.
Pinge ja vool on tõesti kaks erinevat asja ning on seotud lihtsaimal juhul nii: I=U/R, so. Ohmi seadus.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Slikk sa lahmid liiga palju . Ise tahtsid ju õppida. Õppida saad sa nii kui enne iga postitust teed omale asja selgeks ja siis alles tuled oma argumentidega välja. Paljas oletamine ei vii kusagile. Teeb ainult halba sest mõni vähem teadja (nagu sina praegu) võib selle tõe pähe võtta ja oma autol midagi vussi keerata.
Sõimata pole ka mingit mõtet. Kustuta see ise ära.
Ka mina kontrollin ennast vahel raamatute järgi kui ma just väga kindel asjas pole. Nii õpin ka minagi.
Sõimata pole ka mingit mõtet. Kustuta see ise ära.
Ka mina kontrollin ennast vahel raamatute järgi kui ma just väga kindel asjas pole. Nii õpin ka minagi.
C