Esialgne postitaja Kummisuitsetaja
miq,sul on klapid ebatihedad,silindris sul arvatavasti surve parktiliselt puudub.Soojalt hakkavad klapid paremini pidama.
täna sain siis autole üle pika aja hääled sisse. ma miskipärast ise arvan, et saab liiga palju käte, kuna küünlad olid mahavõttes mingi lägaga koos, mis näikse kangesti bensiini moodi olevat, ja kui pütid tagant ära kukkusid, siis paukus hirmsasti ja iga pauguga lõi hirmsa musta tagant üles.
samas on jällegi utoopia see, et kuidas ta liigselt kätte saab, sest karbuss peaks ju kõikidele silindritele kindla koguse küttesegu korraga kääte andma, ja nõelklapi kontrollisin ka üle- peab nagu mees.
krt mõistus hakkab otsa saama...
Väike vaheidee.
Kudas sul õlitasemega lood on. Äkki on juurde tunud. Kontrolli ära ka benapumba alune ülejooksuava. kas see on puhas ja kas sealt tuleb bensiini?
Mõtte põhjendusi vaata Overmota auto teemast (esimese lehe keskel).
Variant ka, et õhudüüsid kinni. Külmalt vaja rikkamat segu, soojenedes jälle lahjemat vaja, aga ei saa. Kusagil eespool oli juttu, et õhuklapi liigutamine ei mõjuta midagi, aga kas ta üldse liigub? Ja kas sa silindrisurveid saad mõõta, siis kohe selge, kas asi mootoris endas või "lisades".
tuleb meelde üks juhus,sattus ükskord samuti suuremal hulgal bentsu läbi pumba karterisse ja õli vedel ja seda oli seal ka palju.karterituulutuse toru originaalkohas polnud.ja kui käivitasin,siis käitus analoogselt.pikkade otsimiste peale avastasin,et klapisääretihendid olid nii läbi,et kohati tükidki väljas.eks sedakaudu see vedel õli põlemiskambrisse sattuski.no mis plahvatust seal siis ka enam olla sai!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Esialgne postitaja miq
õli on normis. bensupump on kah uus.
ja mootor on niikuinii kulunud, see on kindel, kuna rõhud said ära mõõdetud ja need olid 8; 7,5; 7,5 ja 7.
Mina soovitaks sul kah karpast viga otsida! Endal oli kah jama, et jõudu pole, keres ull vibra sees, ometigi kõik silindrid töötasid. Vahetasin jagajat, kaableid, kondekat... Lõpuks sain asjale pihta ja avastasin et kala karpas. Kuna karpa remont tulemusi ei andnud ostsin vihaga uue karpa-oh imet- problem lahenes!!
ei tea kas olen pime või ei oska otsida, aga vahest sobib ka siia teema alla
nimelt probleem järmine mosse 412 mootor, neljas silinder jätab madalatel pööretel vahele ja peale välja suretamist jääb mootor nats põksuma ehk siis tekib vist hõõgsüüde. See et mootor põksub ilmselt segu viga, sest mootor on deforseeritud ja pole mõeldud 95 sõitmiseks, sellest probleemist peaks selle teemaga lahti saama http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid28486
Kuid miks neljas pütt vahele jätab, vaakum võimendi viga ei ole, kahtlustasin klappe, aga kui sulgesin käega õhuvõtuava õhupuhastaja kompsikul hakkas mootor ühtlasemalt tööle ja vist tõusid ka nats pöörded(veel kinnitust et segu vale), aga miks neljas korralikult ei tööta
ei asi ei ole ka selles, sest kuna auto oli kaua seisnud, siis võtsin üldse õhufiltri pealt et saaksin karburaatorisse bensiini otse valada. see vahetus võib aidata ainult segu paika ajamises, kuigi viga ei tohiks olla filtris, sest õhku saab just kui üleliia, aga kas klapi konrollimiseks muud võimalust ei ole kui mootori lahti kiskumine. ilmselt saaks kui mõõdaks surve astmeid, aga selline võimalus endal puudub, kuid kui sellest oleks kasu ehk leiaks võimaluse. ses suhtes otseselt ei lähe kokku teema pealkirjaga, sest ma pole sõiduga proovinud kas jõudu on, tahaks vea enne seistes kindlaks teha.
Kui õhku saab üle liia? Äkki on karpa ültse peal lahti seda ennegi juhtunud... Mossedel ongi üks suur jama nende karpadega midagi on alati uputab üle ei saa kätte... ja kui mootor ''põksuma'' jääb võib olla viga ka küünaldaes ja kindlasiti liiga lahas küttes...
To kristjan: Kui auto saab liiga palju õhku mis see karpa puhastamine aitab???:puzzled
Hehee, ma ju räägin, et põhi probleem ei ole praegu mitte ideaalses küttesegus, sest see ju ei tohiks mõjutada ainult ühe silindri tööd vaid kõigi omasid. probleem ikka selles, et miks neljas vahele jätab. küünlajuhtme eemaldamisel mootori töö ei muutu ja kui muutub siis isegi pigem ühtlasemaks. Neljas ikka hakib täiega ja kust tean, et neljas, sest kontrollisin küünlajuhtmete ükshaaval eemaldamisega, samuti kostub ka see kõrva järgi kuulates. Kahtlustan veel ühte viga, kuid see ei ole tõenäoline, arvan et ühe klapi vahe on suuremaks läinud kuna kostub kerget klõbinat. Kuid kõik klapid olid enne ülepingutatud ja vahed kontrollitud, samas klõbinat enne ei ole täheldanud. aga aiäth sellegi poolest, mis te karpast rääkinud olete.