Plokikaaned 21011 ja 2101

Plokikaaned 21011 ja 2101

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Plokikaaned 21011 ja 2101

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Uurisin ja võrdlesin neid kaasi ja vaidlen
Tuhajuhtmele vastu,põlemiskambrid näivad neil ühesuurused(annaks ju vedelikuga mõõta) ja kuna kompressioon
on nii vanadel kui uuematel(011 kaanega)
01-del ühesugune,siis peaks ka põlemiskamber ühesuurune olema.Küll on
vahe põlemiskambri kujus.Ka tuulutustoru on vanematel 011 kaantel olemas.
21011 kaani paigaldati kõikidele Ladadele
alates 1200-1600,küll puudub selline markeering 1700i mootori kaanel,seega võib tal kaan teistsugune olla.
Vaz 21011 kaan.

[Edited on 9-4-2002 by Ardi Soovik]

[Muudetud: 16/1/2007 zajetz]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Tuhajuhe kuule äkki argumenteerid ka vastu, mis neil vahet peaks olema, piltidelt ei saa tõesti eriti aru, aga võib olla on viga minus. :rolleyes Ainuke asi mis silma jääb on põlemiskambri väike kuju erinevus. (Tõsi ka põlemiskambri kuju mõjutab igati aga mil viisil ja kuidas/kui palju, on minu jaoks juba liiga kõrge teadus)

Ma ei leidnud enam seda kohta üles, kus jutt pooleli jäi, ja ei mäleta ka mis sa ütlesid. Kas seal oli vahe selles et ühel sai surveastet või täituvust paremini tõsta, või mis värk oli - näe krt noor inime aga pea nigu hobuses**akorv otsas, miskit ei mäleta.

[Edited on 9.9.2002 by mess]
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Mul ka pea nagu kopsik ,lubasin suure suuga kaane mõõdud koos markeeringuga välja tuua.Selliste kaante mõõtmisest küll midagi välja ei tule,need ju nii tahmased.Kui nüüd hästi mäletan siis vahe oli põlemis kambri laiuses või sügavuses.Ja seda oli ka mingi 2mm.Ja vanemate 01 surve aste oli paberitel 8,8 ja uutel on ju 8,2.
56506878
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Ahsoo!!!

Kui kuju järgi vaadata, siis ütleks pigem, et 01 oma on nagu pisut suurem (seega surveaste madalam) aga silm pole siin ilmselt kõige täpsem mõõtevahend:bouncing
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ardi, see kaan, mis sul 01 markeeringuga, on kellegi käega üle käidud. Ei ole kahe klapi vahel sellist vagu sisse freesitud ja küünlapoolne serv on alati sirge, mitte laineline, nagu sellel. Mis mootori peal see kaan oli? Kas kodumaine sepp on selle A-76 peale teinud? Kirjandus annab sellised andmed: enne 74 a toodetud mootori surveaste on 8,8 ja alates 74 a 8,5. Enne 74 a on põlemiskamber 46 mm lai ja 79 mm pikk. Alates 74 a on laius 48,5 mm ja pikkus 79 mm. 2101-1003015 laius 48,5, pikkus 79; 21011-1003015 laius 50 mm pikkus 82 mm. Ning mingi aeg hakati tootma universaalkaani 21011-1003015-10 laius 48,5 mm ja pikkus 79 mm. Vahe on 2101-1003015 ja 21011-1003015-10 veesärgiavade diagonaalkaugus 2101 - 92 mm ja 21011 - 96 mm. Sellest ajast, millal hakati tootma universaalkaani, tehti 79 mm kolbidele süvendid.
56506878
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

See 01 kaan oli 72a masinal,kindlasti on mootor lahti olnud(õlipumba nuudid olid jämedamaks tehtud),rohkem 01 kaani mul lahtiselt pole.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kuna siin on plokikaantest juttu siis esitaks oma küsimuse ka siia. siin on varem räägitud plokaante markeeringutest aga mitte sellisest nagu minul on. panen siis pildi ka. sooviks igasugust informatsiooni sellise kaane kohta. kuulsin kuskilt et see pidi olema 2101 kaanest kõrgema kompresiooniga. olen kohanud ka sellist plokikaant millel sellise ristküliku asmele jookseb punktiir ümber tähise.Pilt
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kunagi räägiti siin ilma markeeringuta plokikaantest, mis seal kaane peal on siis? kas lihtsalt "stelano v sssr"? ja mis neil erilist on?
pidur = kiiruse surm
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

zdelano v sssr või zdelano v rossii plokikaantel on sees tugevdusribid
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kas jahutus kanalitel? aga kas surved on samad nagu tavalisel kaanel?



[Muudetud: 15-1-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

aga kas teiste kaante kohta on infi?
pidur = kiiruse surm
1
1w
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Jaan 2007 19:26
Asukoht: Tallinn
Autod: 1985a 21013
Kontakt:

Postitus Postitas 1w »

Mul on vähe teistlaadi küsimus, kuid peaks siia teemasse sobima küll.
Nimelt on mul korralik 1200cc mootoriplokk, kuid kaant pole. Sain teiselt mootorilt (1300cc) plokikaane, kuid väidetakse ,et see kaas ei sobi 01 mootorile, pidi mingi erinevus olema.:puzzled
Ziguli on sõiduriist, mitte riistapikendus.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

sobib peale küll ja sõidab ka. kui sul se 1300 ei ole 05 mootor
pidur = kiiruse surm
1
1w
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Jaan 2007 19:26
Asukoht: Tallinn
Autod: 1985a 21013
Kontakt:

Postitus Postitas 1w »

Tänud!;)
See moootor oil 011 ehk 1300 ketiga.



[Muudetud: 31-1-2007 1w]
Ziguli on sõiduriist, mitte riistapikendus.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: Ardi Soovik
zdelano v sssr või zdelano v rossii plokikaantel on sees tugevdusribid
Kas neid markeeriti ainult niimoodi või oli ka mõni numbriline tähis?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: Ardi Soovik
zdelano v sssr või zdelano v rossii plokikaantel on sees tugevdusribid
Kas neid markeeriti ainult niimoodi või oli ka mõni numbriline tähis?
ma arvan, et ardi räägitu ja minu kuuldu omaaegsete miilitse ja kaageebe?nikute autodest ühtib, elik siis plokk ja kaas "bez nomera".
Sai endise liiklusmiilitsa ja eskortautojuhiga räägitud, ta 100% oma mälus kindel ei olnud, aga kaanel nummer puudus ja blokil olevat olnud pigem mingi täht või tähekombinatsioon kui number. Kuna ka selajal remontisid autosi siiski profid, mitte autojuhid, siis ei osanud to mees asjast täpsemalt rääkida.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Algselt postitas: fanatt
kas jahutus kanalitel? aga kas surved on samad nagu tavalisel kaanel?



[Muudetud: 15-1-2007 fanatt]
Jahutuskanalites jah,seetõttu kannatab sellisel kaanel maha võtta,ei anna tugevama survega järgi.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Siin veel üks plokikaane tähistus/markeering 1970 aasta Vaz 2101-elt.Auto oli näitusel Mims 2006,sealt ka foto.

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: Ardi Soovik
zdelano v sssr või zdelano v rossii plokikaantel on sees tugevdusribid
Kas neid markeeriti ainult niimoodi või oli ka mõni numbriline tähis?
Jah ainult "sdelano v sssr" teisel pool on (kollektorite pool) on seerianumber pilt:

[Muudetud: 30-1-2007 fanatt]Pilt
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

ja teisest küljest ka:Pilt
pidur = kiiruse surm
Vasta