Oma auto max kiirus.
Oma auto max kiirus.
Oma vaz 21063-st sai eelmine talv Tallinn-Pärnu maanteel välja pigistatud 158 km/h (päris 160 veel ei tulnud) nimelt hakkas üks Peugeot 206 taga vigurdama:spin
Autos oli peale minu veel 2 inimest. Oli külm, ligi - 20' ja ilmselt aitas see kaasa paremale minekule.
PS: tavaliselt ei kihuta, kuid vahel on vaja.
Autos oli peale minu veel 2 inimest. Oli külm, ligi - 20' ja ilmselt aitas see kaasa paremale minekule.
PS: tavaliselt ei kihuta, kuid vahel on vaja.
-
ttopeltkopikas
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
vvazitehnik
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
mul kaks lugu raakida yhe korra tulime mooda rakvere-mustvee maanteed onuga audi90 2,3 quattro, soitsime rahulikult miski 120/130 oli seieril, jarsku pani mingi krdi 01 musta varvi mooda no nihukese lennuga et jube vaatasime molemad lolli naoga, sest siks mitte ei veninud mooda vaid see laks nagu rakett:D, peale seda onu kysis kas me seisame w,siis hakkas jargi soitma et monitada et mis vark on kuskil 145 oli kellal, siis siks hakkas uuesti eest ara venima, krt seletame ja seletame et mis vark on, minu jargmine lause oli igatahes et siksi mootor seal vahel pole:Donu hakkas ka siis raiuma hirmasti siis joudsin vaadata et miski 180 alla noks naitas spido siis saime mooda,sealt kandi kopikas see igaljuhul ei olnud ehk keegi teab kel nii hirmus elukas on valimus paistis igaljuhul stock olema.teine vark oli see kui mul veel lube pold siis tee peal ei julgend kihutada,siis sai kruusateel proovida kiirust mul oli 01 1300cc, vot see on siksiga feeling kui kruusateel 135 soidad monusalt ujub, proovige jargi saate teada.
-
...::niva::..
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
endal 06 1,6 peaaegu uus (vana jõudsin kokku lasta)
mootor, sõitnud kuskil pool aastat
170 käib kiirelt,aga edasi...
4 k.kast
olen näind ka sellist asja (siis mul ei olnud veel 06)ühel
zixi vellal oli väga kiire,sõitis minust mööda,no hakkasin taga sõitma
jõudsin 160 järgi,kui äkki käis sihuke suitsu pahmakas ja auto oli kohe tee ääres(nii et ei tasu vist zixist kõike välja käia)
mootor, sõitnud kuskil pool aastat
170 käib kiirelt,aga edasi...
4 k.kast
olen näind ka sellist asja (siis mul ei olnud veel 06)ühel
zixi vellal oli väga kiire,sõitis minust mööda,no hakkasin taga sõitma
jõudsin 160 järgi,kui äkki käis sihuke suitsu pahmakas ja auto oli kohe tee ääres(nii et ei tasu vist zixist kõike välja käia)
-
22106ladamees
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Imelik mõned siin räägivad et on oma lada tippkiiruseks saanud 130 km/h.Ma tean rääkida et ykskord yhe sõbra autost sõitis mõõda mingi 90-ndate volvo.meil oli siis kiirus nii kuskil 100-110.Seda nähes tõmbas ta kolmanda sisse ja kiirendas 130-ni,sealt edasi neljandaga 160-ni.Siis läheb lihtsalt põõre nii suureks et tundub võimatu veel suuremat kiirust aretada.Volvost jäime kahjuks ikkagi maha.Autoks oli 21063 ja peal oli 05 mootor.Samal autol on peal olnud ka võimsam puuritud 03 mootor(1800cc)jõudu oli sellel küll oluliselt rohkem aga tippkiirus jäi ikka samaks,sest põõrded läksid lihtsalt nii suureks(juht gaasipedaalilt sugugi tagasi ei hoidnud.Seega mulle tundub imelik,et originaalis ladaga on võimalik sõita üle 160 kilomeetri tunnis
erinev tippkiirus tuleneb erinevatest käigukastiülekannetest ja difri peaülekandest. 06-e kasti ja kiire peaülekandega on tõesti võimalik 130-ni kiirendada, kui just mootor väga väsinud pole:rolleyesAlgselt postitas: 2106ladamees
Imelik mõned siin räägivad et on oma lada tippkiiruseks saanud 130 km/h.Ma tean rääkida et ykskord yhe sõbra autost sõitis mõõda mingi 90-ndate volvo.meil oli siis kiirus nii kuskil 100-110.Seda nähes tõmbas ta kolmanda sisse ja kiirendas 130-ni,sealt edasi neljandaga 160-ni.Siis läheb lihtsalt põõre nii suureks et tundub võimatu veel suuremat kiirust aretada.Volvost jäime kahjuks ikkagi maha.Autoks oli 21063 ja peal oli 05 mootor.Samal autol on peal olnud ka võimsam puuritud 03 mootor(1800cc)jõudu oli sellel küll oluliselt rohkem aga tippkiirus jäi ikka samaks,sest põõrded läksid lihtsalt nii suureks(juht gaasipedaalilt sugugi tagasi ei hoidnud.Seega mulle tundub imelik,et originaalis ladaga on võimalik sõita üle 160 kilomeetri tunnis
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
See natuke vajaka jutt, sest 06 kastiga kiirendada oluliselt nirum, kuna esimesed 3 käiku pikemad ja seega kiirenduseks jõudu märksa vähem. Lühikeste ülekannetega asi hoopis parem. Kui lisada sinna juurde veel ka kiire sild, siis saad kokkuvõttes üsna uimase kana. Neljas käik kõikidel kastidel ühesuguse ülekandega ning seetõttu mõjutajaks hoopis peaülekanne. Muidugi 130 puhul küsimus selles, kui ülekanne on liiga lühike, siis jõuab tippkiirus seal kätte ning enne seda saab mootoril kiirendamiseks jaks lihtsalt otsa.Algselt postitas: GTA
erinev tippkiirus tuleneb erinevatest käigukastiülekannetest ja difri peaülekandest. 06-e kasti ja kiire peaülekandega on tõesti võimalik 130-ni kiirendada, kui just mootor väga väsinud pole:rolleyes
Ma ei räägi seda mitte üksnes teooria põhjalt vaid olles ise kasutanud 5-st kasti (mille esimese 3 käigu ülekanded on 07 omad, ehk natuke lühemad kui 06-l ja natuke pikemad kui 01-l) nii 01 4,3se ülekande, kui kiire 3,9se ülekandega, võin ütelda, et kiirendus oli esimesel juhul oluliselt parem - võib olla muidugi polnud ka, kuna kellaga ei mõõtnud aga kiiremini pöördesse ning kummi põlema sai küll.
Tippkiirust on proovitud samuti mõlema ülekandega. Kuna adekvaatset spidokat pole kunagi käepärast olnud, ei oska päris täpselt kummagi kohta ütelda, kuid laias laastus on tulemused samad - aeglase ülekandega jõuavad pöörded kätte ning kiiremaga saab jõud otsa. Vahepealse ehk 4,1se ülekandega oleks tulemus ehk pisut parem. Mõistagi sõltub palju mootorist. Kui see kohvi, siis ei aita miski, kui jõudu kõvasti, siis on kiire ülekande eelised võimalik ära kasutada. Minu mootori puhul, mis peaks ilmselt pisut üle keskmise lada mootori olema mängib väikest rolli ehk ka varasemaks keeratud nukk, kuna see kõrgemas otsas jõudu pisut vähemaks võtab.
And last but not least - ma olen enam kui kindel, et modimata Ladaga igasugused 180+ kiirused rohkem spidoka naljad - kas on käigukastis vale spidoka võll, või on lihtsalt ettenähtust madalamad rehvid alla pandud, rääkimata sellest, et spidokatel on oma loomulik eksimus juba tehasest tulles sees. Seega ma 2106ladamehega suhteliselt nõus, et üle 160 lippav originaalkonditsioonis lada on lihtsalt väga heas korras ning õigete "settingutega" - vaevalt et tehase insenerid ülima tagasihoidlikkusega silma tahtsid paista ning meelega ametliku tippkiiruse üle 20 km/h väiksemana kirja panid.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
to mess: olen täiesti nõus sinuga. 3-daga 130 saamiseks on vaja keskmisest kõvasti paremas konditsioonis (kui üldse standardseisus?) mootorit. ehk oleksin pidanud "kiirendama" jutumärkidesse kirjutama. minu auto näitab oma spido järgi 140km/h ja selle kiiruse juures on pöörded otsas - 6000:( (muidugi ei ole lada spido mingi õige mõõduriist) 3-ga on tippkiiruseks 110, milleni ta jaksab kiirendada tehaseandmetes ettenähtud ajaga (0-100km/h ca 18 sek) tõesti ei kujuta ma ette, mis teeks mu auto sellise koormuse peale, kui vahetada 4,44 differ 3,9 vastu ja paigaldada mõni muu käimakast, millel veelgi pikemad ülekanded- ilmselt kaob see vähenegi dünaamika maanteekiirustel.
kuid saavutada originaalseisus ladaga 160? tqhq.ee kalkulaatori järgi, peab selleks lada ülekannetega mootor arendama suhteliselt kõrgeid pöördeid (üle 6000-de, ka üle 7000-de mõndade komplektidega) milleks peab mootor kindlasti olema vastavalt ette valmistatud ja väga heas seisus.
edit: ausalt öelda võtan sõna pisut vales teemas. ladade tippkiirus on ju enamvähem kõigile teada ja ma ei hakka siin rohkem teooriat rääkima. kuid soovitan, enne kui hakkate proovima, arvutage asi ntx siis tqhq-s välja, lada spidomeetri järgi pole tõesti mõtet seda kiirust mõõta ja teiste ees uhkustada:P mõelge parem, palju te reaalses liikulses seda tippkiirust kasutanud olete või vajate. on ta 10km/h siia-sinna, on sel üldse tähtsust?
kuid saavutada originaalseisus ladaga 160? tqhq.ee kalkulaatori järgi, peab selleks lada ülekannetega mootor arendama suhteliselt kõrgeid pöördeid (üle 6000-de, ka üle 7000-de mõndade komplektidega) milleks peab mootor kindlasti olema vastavalt ette valmistatud ja väga heas seisus.
edit: ausalt öelda võtan sõna pisut vales teemas. ladade tippkiirus on ju enamvähem kõigile teada ja ma ei hakka siin rohkem teooriat rääkima. kuid soovitan, enne kui hakkate proovima, arvutage asi ntx siis tqhq-s välja, lada spidomeetri järgi pole tõesti mõtet seda kiirust mõõta ja teiste ees uhkustada:P mõelge parem, palju te reaalses liikulses seda tippkiirust kasutanud olete või vajate. on ta 10km/h siia-sinna, on sel üldse tähtsust?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Esimeseks autoks oli mul Vaz 21063 1300SL. Sõitsin temaga ca 2 aastat ja väga hästi liikus edasi. Maks kiiruseks mis kätte sain oli ca 150 km/h. Sellest ta küll mitte mingi valemiga edasi lihtsalt ei läinud. Vahepeal sai pikemaid sõite ca 120-130ga tehtud. Sellise kiiruse juures oli juhitavus üllatavalt hea. Kiirendus oli ca 20 sek 100Km/h
Paar korda olen sõitnud ka vaz21013ga, 1200 mootor siis peal. Lõppkiirust proovinud ei ole aga ega ta üle 110 läinud ei ole. Kusjuures selle autoga sõites hakkab auto ca 80ga ohtlikult ujuma. Kuna pole minu auto siis ei ole viitsinud eriti uurida. Selleeest, kus sellel autol on kiirendus. Kruusal kiirendades võtab veel 3. käiguga ratta ringi käima. Mõõtnud kiirendust ei ole aga tundub miskit 16 sek 100ni. Hiljuti proovisin sellega sõita ja kuna viimased aastad ainult esiveolise autoga liigelnud siis ei tulnud sõidust eriti midagi välja.
Hetkel autoks on siis 2000 aasta Lada 110 1,5 L 8v
Maks kiirus mis autoga kätte saanud oli spidomeetri järgi ca 205 ja proovisin seda lennuväljal. Maanteel maks kiirus on olnud 185 km/h. 160-165 km/h ei ole mingi probleem ja seda kasvõi 4. käiguga. Kiirendus sel masinal ca 10-11 sek 110ni. Esialgu olen enda autoga väga rahul.Plaanis veel välja vahetada ei ole.
Paar korda olen sõitnud ka vaz21013ga, 1200 mootor siis peal. Lõppkiirust proovinud ei ole aga ega ta üle 110 läinud ei ole. Kusjuures selle autoga sõites hakkab auto ca 80ga ohtlikult ujuma. Kuna pole minu auto siis ei ole viitsinud eriti uurida. Selleeest, kus sellel autol on kiirendus. Kruusal kiirendades võtab veel 3. käiguga ratta ringi käima. Mõõtnud kiirendust ei ole aga tundub miskit 16 sek 100ni. Hiljuti proovisin sellega sõita ja kuna viimased aastad ainult esiveolise autoga liigelnud siis ei tulnud sõidust eriti midagi välja.
Hetkel autoks on siis 2000 aasta Lada 110 1,5 L 8v
Maks kiirus mis autoga kätte saanud oli spidomeetri järgi ca 205 ja proovisin seda lennuväljal. Maanteel maks kiirus on olnud 185 km/h. 160-165 km/h ei ole mingi probleem ja seda kasvõi 4. käiguga. Kiirendus sel masinal ca 10-11 sek 110ni. Esialgu olen enda autoga väga rahul.Plaanis veel välja vahetada ei ole.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
spido järgi 160 taho 7200rpm mootor 1300 rihmaga, differ 4.1 k-kast 05 originaal, kummid 155/80 M+Skuid saavutada originaalseisus ladaga 160? tqhq.ee kalkulaatori järgi, peab selleks lada ülekannetega mootor arendama suhteliselt kõrgeid pöördeid (üle 6000-de, ka üle 7000-de mõndade komplektidega) milleks peab mootor kindlasti olema vastavalt ette valmistatud ja väga heas seisus.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Pole küll Lada tulemus aga hoiatuseks siinsetele paneks kirja ikka. Oli mul(tegelikult on praegugi kuuri all aga nüüd vast juba natsa väsinud) kunagi igapäevaseks liikumiseks M2140. Just oli valmis saanud esimene osa tallinnast tartusse viiva kiirtee esimene lõik. Tiksusin siis vaikselt (100-110) tartu poole ja üks vana kurvasilmne mersu üritas näidata, et tema on rohkem auto, kui mosse. Vajutasin siis kah lapatsi põhja. 140 tuli kohe mõne sekundiga, siis läks natuke aega, kuni osuti piirajasse läks. 160 vist 2140 kellal oli? Ja kiirus tõusis veelgi. No 170 võis tipp olla küll. Mersut igatahes enam ei näinud. Ja siis sai tee otsa. Kurvilisel teel mosset sellisel kiirusel mina juhtima nõus ei ole;)
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Enamuste tänapäeva masinate jaoks pole 170 sirgel teel arendamiseks mingi kiirus. Küsimus on lihtsalt juhi mõistlikkuses. Mossega 170 pole küll kuidagi mõistlik. Mina oma masina lõppkiirust pole proovinud just seetõttu, et see ei tundu piisvalt ohutu.No 170 võis tipp olla küll. Mersut igatahes enam ei näinud. Ja siis sai tee otsa.