tekkis selle teemaga seaoses üks küsimus. mismoodi see hooatas kinni on?-seda tean et 6-e poldiga aga ega selle vahetamisega mingit suurt pornot nägema ei pea. kas nii, et keerad poldid välja ja teine asemele??? ja kust kohast raplamaalt neid terasest saaks. 200 on küll tegelt hea hind.
Esialgne postitaja asjamees
aga mis te siis arvate kui ma lasen endal selle skeemijärgi hooratta maha. Lendab see sealt minema või mitte
Sellised otsused on kasutaja oma otsustada. Kui keegi sulle seda ette hakkab ütlema siis on ju vastutus tema kaelas. Ja seda tänitamist siis sinu poolt pärast. "Ta ju ütles et peab välja ja nüüd..."
Need hoorattad mis minu käest läinud on kõik rõõmsalt veel omal kohal.Ja see joonis mis on malmhooratta kohta on võetud vene keelsest raamatust,ning raamat välja antud 1978.
Aga mis ma oma praktikas selle malhooratta treimise kohta ütleks,et ei maksa ajada üle mõistuse asju õhuksesks ja peeneks.Ning treimisel peab olema ka treialil mõistus peas.Olen näinud selliseid hoorattaid,et tekkib küsimus kas tõesti pole veel välja lennanud.Ja kui on lastud siduriketas korralikult õhukeseks ja selle libiseva kettaga veel sõidetud.Siis tulevad hoorattale väsimus praod.Need tuleks treida välja.Aga kui ikka sügavalt sees juba siis see hooratas ei kõlba enam kergemaks treida.Nii teine asi veel.Kui on siduri ketta poolne pind ok ja teiselt poolt treima hakata.Tuleks vaadata kui palju ja kuidas on eelnevalt seda hooratast tasakaalustatud.Kui ikka on palju ja suured augud ühelpool servas,siis on kindlasti teiselpool hoorattas mingi valu praak ehk õhk sees.Kui tagant kergemaks treimisel see välja tuleb on ok.Kui ei siis jälle kõlbmatu,sest ei tea kus ja kui sügaval on see valu praak.Sellest võib hakata murduma.Ja nagu siin eel pool toodud piltidel näha on ka võimalik südamiku ümbert ka hoorattale praod sisse saada.
pildid on küll retsid jah.ei tahaks mõelda, et mis siis on, kui endaga selline asi juhtub. kui see läbi põhja lendab, siis võib kellegil päris valus olla:)
ja tuhajuhe, kontrolli enda privaatteadete keskust, saatsin ühe u2u sulle.
Keegi eespool mainis, et kui autol kergem hooratas siis pöörded suuremad. Et siis nagu mis moodi?
Mootor läheb kiiremini pöördesse, max pööreta arv jääb ikka ju samaks.
Mõned aastad tagasi Hõreda Rallisprindil tuli isal veokaga sõites hooratas tuppa (sõitis Lee autoga). Hea, et jalad alla jäid!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
selline rumal küsimus siis veel,et kustkohast täpsemalt saab ja tohib maha võtta üldse,olen aru saanud et väga palju ei ole ka mõtet maha võtta.kellegil äkki mõni pilt kergest hoorattast.
Tänud asjalike vastuste eest