sõbra 03 ga aastast 75 pole üle 120 last
seda kolmel põhjusel
1) load on kallimad kui mingi uljustükk
2) autol on mehhaaniline kiirusepiiraja ehk mingi lulla gaasipedaali all
3) masin ei teinud väga ilusat häält:D mu vanaema laulab ka paremini kui seda tegi mootor:P n.ö. auto hakkas muuks sõiduvahendiks
Oma 81.a 06 sain allamäge 170km/h rauda, muidu maanteel kuni 160km/h ja seda 1.6 mootoriga ja 4 se kastiga. Mingit lenduminemis tunnet ei olnud ja teel seisab hästi.
eelmise 011'ga oli 130 suurim. ei hakanud lihtsalt rohkem vajutama. kohaks haapsalu-ääsmäe mnt.
uue 06'ga on 125 suurim. nii vähe lühikse teelõigu tõttu. 1 km max.
sain kruusa tee peal 140 sisse ja sõidu ajal tundsin et ujub kahtlaselt.Hiljem avastasin et kaks tagu silla kinnitust oli lahti ja et yks amort puruks.Yhesõnaga tegin surma sõitu kuna mõlemal pool tee ääres kraavid ja yhelt poolt sild ainult vedruga kinni põhimõteliselt.
autoks 011. mootor 1.5 (just peale pandud). läksin kohe testima, kiirus oli 140(varu jäi veel, pedaal ei olnud sugugi põhjas ) kui käis hirmus kolks ka kolin - tagumine kardaanirist( mis kusjuures oli alles 3 nädalat tagasi vahetatud ) andis järele ja kardaan lendas alt ära. vat selline lugu, ärge eeskuju võtke
njah ma lasin enda omaga jääaugus kinni olles veica yle 140km/h. auto oli 2103 kere ja 2101 mootor79aasta.selle kiiruse juures hakkas mootor juba karjuma. saavutus seegi:D:lol
Minul on aastast 92 (nii on passis kirjas) vaz 21063, millel peal 1.3 mootor (passi j2rgi j2llegi ). K2igukast on 4-ne ja mingeid mootori forsseerimise trikke ei ole minuteada tehtud. S6itnud on 116000. 120-ga saab lasta nii, et mootor ei karju, l6ppkiirusex spidoka j2rgi sain veidi yle 160, spidokat testisin yxkord merzedes-benz E280 j2rgi (98 aasta), lasime k6rvuti 130-ni, minul n2itas 130 (+ - 1) ja temal n2itas 130. Tee peal m88das6itudel mingeid probleeme ei teki, kiirendust ei ole kyll proovinud, kuid on ysna hea.
krt ei tea kas spido valetab või mis aga minu 1972 aasta 2102 näitas üksinda sõites ikke 165 - 170 ära (sellise hooga akkas osuti tõmblema)Mootor on 3 aasta eest remonditud 1200cc, aasta eest sai uue karpa, 4 käik oli sees ja rpm veits üle 6000.Aga kuidas saab spidot kontrollida???
Algselt postitas: Lauri
krt ei tea kas spido valetab või mis aga minu 1972 aasta 2102 näitas üksinda sõites ikke 165 - 170 ära (sellise hooga akkas osuti tõmblema)Mootor on 3 aasta eest remonditud 1200cc, aasta eest sai uue karpa, 4 käik oli sees ja rpm veits üle 6000.Aga kuidas saab spidot kontrollida???
kõige parem on vist ratta spidokaga. kinnitad kuidagi jalgratta esimese ratta auto külge ja üritad sõita hetkeks näiteks 30-nega , pärast vaatad rata compu pealt, mis oli max kiirus
ps. tavaliselt ratta spidokad üle 99 ei näita
head katsetamist!
Ma vaatan, et enamus siin ikka päris hulljulged kihutajad:kuri
Ega nagu auto ka päris vana (siiski täiesti korras) ja eriti suuri kiirusi pole vajadust olnud arendada, aga 110 km/h läheb välja ilma mingise probleemita (autoks siis 2101 (1972) 1,2 täiesti originaal)). Tõsi, käänulisel kruusateel oli ikka omajagu mässamist ja ega märjal asfaldil tahab ka kangesti kurvis külge libistama hakata, seepärast ei olegi suuremaid kiirusi püüdma hakanud. Samas ei olegi eesmärgiks selle autoga kihutada
teise käiguga 110km/h @8000rpm<<sai tehtud peale ostmist mootori korrasoleku testiks
neljanda käiguga 160 km/h, oleks vast rohkemgi läinud (ei julgenud, kuna autos oli veel 2 inimest ja halb tee), suure vea tegin pidurdamisel, kuna võtsin käigu välja.. midagi küll ei juhtunud aga seda viga enam ei tee suure kiiruse pealt. Sellise kiiruse võtsin sisse, kuna Moskwitch tahtis mööda pressida.. mida ta muidugi tegi.. nüüd lasin ZAZ mööda.. ma sõitsin ilusti 90km/h, ju tal oli kiire..
Mootor 011 1,3l ls 160000. Võimalik et panen pritse peale varsti.
Minu arvates ei ole eriti hea testida mingi vana sigulli rondiga palju sealt välja tuleb. Kui aga elu eriti armas pole siis palun. Lendab näiteks rooliots vms. kiirusel nooh 140 siis surmamats. lollid rullid.
Petseri tee peal sai kunagi proovitud oma 013... siis tuli kusagil 130km/h. Aga ega jah, õige jutt ajumees, olge vanade autodega katsetades ettevaatlikud!
Algselt postitas: ajumees
Minu arvates ei ole eriti hea testida mingi vana sigulli rondiga palju sealt välja tuleb. Kui aga elu eriti armas pole siis palun. Lendab näiteks rooliots vms. kiirusel nooh 140 siis surmamats. lollid rullid.
kui auto tehniliselt korras ja sõita oskad siis võib rooliotsad ja muu ära unustada.
kui igalt poolt logiseb ja rooste krabistab siis pole muidugi mõtet meest mängida. tegelikult peab auto nii korras olema et ka pikemat tippkiirusel sõitu kannatab
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."