20 aastat teema alg postitusest. Viimasest postitusest üle 9 aastata. Hoian teemat, et endal oleks ka kunagi hiljem meeles, mis tehtud üldse on.
Mingil määral sai kasutust ja kui erinevates garaazides ei kükitanud, siis seisis lihtsalt tühja. Vahepeal oli vahel 1.5 mootor. Ära sai proovitud tootmisveaga Luk-i siduri komplekt. Ning esines käivitus anomaalia.
Ja siis, paar nädalat ennem jaanipäeva, ta paksu tolmukihi alt avastasin. Tühja kapotialusega, jätkuvalt samade vigade, ent jätkuvalt potensiaali täis.
Peale läks täiesti kontrollimata 1.2 mis oli kohe riiulist võtta. Vahetatud sai ainult igaksjuhuks tagumine vända simmekas ja tehtud klappide regull. Lisaks tava hooldus (õli, küünlad, filtrid). Ülevaatusel tunnistati masin heaks, aga käivitus viga jätkus. Soojalt võis välja surra ja enam käima minna ei tahtnud. Aga vahel läks ka. Ülevaataja viitas rootori takistile. Ehk rootor sai uus, asi läks paremaks, aga hea ikka polnud. Lisaks hakkas ülevaatus päeva õhtuks veepump lekkima, nii et see sai ka uus. Ja igaksjuhuks jagaja kondekas, jagaja kaas ja küünlajuhtmed. Kuna viga ikka esines ja tundus auto enda, mitte mootori poolne, sai ka uus süütepool peale. Nüüd enam ei lubanud ka. Null käivitust. Ehk siis uus jupp garantiisse, OE vääriline teine süütepool ja viga lahenes. Käivitub probleemivabalt külmalt, kuumalt ja siis kui vaja on. Kuna aja jooksul sai ka teisi riiulis olnud süütepoole proovitud ja viga jätkus, siis ilmselt kõik tagavara on vigane.
Kuna esituled üle eelmisel sügisel sõitmist ei soodustanud ning ülevaataja ka neid veidi altkulmu vaatas, siis läksid külge Hella tuled H4 pirnidega.
Tagaots oli kahtlaselt kükakil ja kui keegi taga istus, siis asi paremaks ei läinud. Lahenduseks KYB-i tgavedrud.
Tagadiffri otsa simmekas hakkas ka ülevaatus järgse päeva õhtuks lekkima. Uus simmer ja uus õli. Lisaks valimatult ette jäävate määrdeniplite määrimine.
Uued 155/80 R13 hankook rehvid, uued siselohvid ja velgi võõpasin ka veidi, kui 4 ühesugust kokku sai otsitud.
Nüüdseks sõidetud mõnisada kilomeetrit. Välja ilmus sharniiri kolks, tagasillas on midagi pehme ja silla regull oleks ka hea. Viimati tegin kodusel teel, seekord võiks pingis paika panna.
PS! Kui kellegi karvaseid valge tiigri istmekatteid üle (autoturu moekaup 90-nendate lõpust), siis paku julgelt.
