2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Huvi pärast küsin - kas on võimalik katkise kummiga koduni sõita? Kardaani ots on ju kuidagi tsentriga turvatud. Pole olnud elus juhust, et oleks saanud kogeda/katsetada.
C
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Что будет если порвется Эластичная муфта?
Армирующий корд не должен дать муфте порваться, и можно спокойно ездить. Остатки резины будут сохранить работу муфты на гашение вибраций, и крутящий момент она вполне будет передавать, как новая. ???
https://avto.pro/autonews/naznachenie_i ... -20190820/
Mul oli kunagi pragudega muhv ja vibra oli kohutav.
Армирующий корд не должен дать муфте порваться, и можно спокойно ездить. Остатки резины будут сохранить работу муфты на гашение вибраций, и крутящий момент она вполне будет передавать, как новая. ???
https://avto.pro/autonews/naznachenie_i ... -20190820/
Mul oli kunagi pragudega muhv ja vibra oli kohutav.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Selle jutu järgi pole vaja muhvi vahetadagi uue vastu.
Jutt ei käi aga antud muhvi kohta.
Jutt ei käi aga antud muhvi kohta.
C
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Asju oli vaja ajada, kimasin edasi 

Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Oli ka selline juhus. Mingi hetk 70ga sõites hakkas põhja alt kummitükke loopima, muidugi tundsin, et väristama hakkas ka. Samamoodi oli puruks visanud pool muhvi, sain vaikselt koduni ära sõidetud. Panin tutika asemele, selle viskas samamoodi katki kohe. Seejärel vahetasin kardaani ja panin taas uue muhvi ja probleem kadus.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Ma tellisin Fiat 131-le sobiva muhvi. Kui see kannatab kaheliitrist mootorit, siis siksi all peaks olema eluaegne 

- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Kas on kellelgi huvi auto elus hoida jne?
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Viimane postitus siin päris nukker...
Katsume sellele masinale veelkord eluvaimu sisse puhuda.
Esimese asjana tuleb tegeleda jahutussüsteemiga. Kaanetihend paistab lekkima juba pikka aega ja radikas ka lekib.
teise ja kolmanda silindri vahel on tihend kahtalselt tume, ei teagi kas siin lekkis või mitte
neljanda silndri juures on leke juba kindel, pasitab, et leke on tekkinud juba loetud kilomeetrid peale viimast tihendivahetust.
kolb on käinud tihendi vastu...
Tihend vahetatud ja teine radikas küljes saab pilli käima ajada.
Noh, ta käivitub. Tühikäiku sisuliselt ei ole, käib kuskil 1000-3000 p/min lainetades, toores peab poolenisti kinni olema ja reguleerimisele mitte kuidagi ei allu. Eks paistab mis siin masina hinge vaevab.
Katsume sellele masinale veelkord eluvaimu sisse puhuda.
Esimese asjana tuleb tegeleda jahutussüsteemiga. Kaanetihend paistab lekkima juba pikka aega ja radikas ka lekib.
teise ja kolmanda silindri vahel on tihend kahtalselt tume, ei teagi kas siin lekkis või mitte
neljanda silndri juures on leke juba kindel, pasitab, et leke on tekkinud juba loetud kilomeetrid peale viimast tihendivahetust.
kolb on käinud tihendi vastu...
Tihend vahetatud ja teine radikas küljes saab pilli käima ajada.
Noh, ta käivitub. Tühikäiku sisuliselt ei ole, käib kuskil 1000-3000 p/min lainetades, toores peab poolenisti kinni olema ja reguleerimisele mitte kuidagi ei allu. Eks paistab mis siin masina hinge vaevab.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1528
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Kui tihend ära on ja asi ka kuuma saand, siis oleks mõistlik kaane ja ka ploki kõverust kontrollida, enne uue tihendi paigaldust.
Ja suure tõenäosusega lasta vähemalt kaane alumine pind taas sirgeks.
Kui mälu ei peta, sis kolb jääb tavaliselt plokist 18-2mm alla ja ei tohiks nõnda tihendile ata ata teha, kas on plokki maha saetud või teine vänt sees? Tihendid ise muidugi ka väga erineva tegumoega ning soovitaks kasutada vana malli 01 6-kant plokikaane polte (19võti), nende osas esineb vähem poltide "läbi keermaist" ehk venimist.
Ja suure tõenäosusega lasta vähemalt kaane alumine pind taas sirgeks.
Kui mälu ei peta, sis kolb jääb tavaliselt plokist 18-2mm alla ja ei tohiks nõnda tihendile ata ata teha, kas on plokki maha saetud või teine vänt sees? Tihendid ise muidugi ka väga erineva tegumoega ning soovitaks kasutada vana malli 01 6-kant plokikaane polte (19võti), nende osas esineb vähem poltide "läbi keermaist" ehk venimist.
Festina lente!