mootor ei taha külmast peast töötada???

mootor ei taha külmast peast töötada???

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

MOTA... mul tuli meelde, et kunagi olid autol küünlad puhtad?! lihtsalt nii oligi, et ka peale 2000.- km läbimist olid küünlad nagu uued. ehk oskad öelda mille asi?:(

sry...... teemast möödas.
jahil
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

overspeedi kodulehelt vaatasin , äkki on nii
http://www.hot.ee/overspeed/

ÜLEKUUMENENUD

Töenäolised pöhjused: Liiga varajane süüde. Jagaja vale asetus. Liiga madala oktaanarvuga kütuse kasutus. Lahja gaasisegu. Selliste nähtudega küünlad visake ära ja parandage ka viga.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja effekt
MOTA... mul tuli meelde, et kunagi olid autol küünlad puhtad?! lihtsalt nii oligi, et ka peale 2000.- km läbimist olid küünlad nagu uued. ehk oskad öelda mille asi?:(

sry...... teemast möödas.
No siis pidi segu nii ideaalselt põlema, et tahma ei tekkinud. Teoreetiliselt võimatu. Praktiliselt siis lihtsalt põles nii puhtalt, et selle aja jooksul veel nähtavat tahma ei tekkinud.
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Esialgne postitaja robi
täna kontrollisin korras - helepruunikad.
Üldiselt on nii, et heledam toon viitab lahjemale ja tumedam rikkamale segule. Ideaalne ongi reeglina helepruun. Ja kui segu koostisega maksimaalset võimsust taga ajada siis kipuvad küünlad üsna tumedad olema. Muidugi eeldab küünalde värvi järgi asja hindamine ka õigete küünalde kasutamist ja ka muude asjade korrasolekut. Võibolla need densod lihtsalt ei sobinud oma soojuse poolest? Olid näiteks õhkjahutusega mootorile ette nähtud?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja effekt
MOTA... mul tuli meelde, et kunagi olid autol küünlad puhtad?! lihtsalt nii oligi, et ka peale 2000.- km läbimist olid küünlad nagu uued. ehk oskad öelda mille asi?:(

sry...... teemast möödas.
Kõigi eelduste kohaselt lahja segu. Lahja segu põleb liiga kuumalt. Sellepärast ei teki küünlale sadestust. Kui on peal olnud vana küünal siis see põleb helehalliks.
Sellepärast soovitatakse küünal ära visata et keegi ei tea kui palju ta lahja segu tõttu kuuma saanud on. Samas nad VÕIVAD olla veel töökorras.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja truss24
mul ei ole võimalik toorega mixida ka on korras küünlad, kui ka uus õhufilter, kaan on talve reziimil.
automaattoorest sul pole (mis trosse sul muidu pingutati?) miks sa siis toorega miksida ei saa?? võta õhufiltril kaan maha ja vaata, kas tooreklapp sulgub täielikult kui salongist hoova täidsa välja sikutad..

kõik viitab su jutus sellele, et külmalt jätab osa silindreid lihtsalt vahele..
äkki oled mootoriga petta saanud :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja truss24
On vist jah nii, et külmalt kõik silindrid ei tööta korralikult, mootor jõnksutab ja lärmab, aga kui soojaks läheb on kõik korras, mootor töötab ilusti madalatel pööretel.
Töökojas ööldi,et vaatasid selle õhuklappi asja ära.Seal käima pannes oleks klapp nagu funksind, tõstis pöördeid.Hommikul, aga oli jälle p...s.Käima ilusti, agaklapiga pöördeid ülesse ei võta, hoia jalga peal.
Ma olen üldislt täiesti võhik, aga miks mootor pees on kui ta soojast peast väga hästi töötab.
külmalt on detailid väiksemad - lõtkud suuremad seega ka kompressioon madalam. kas õlisurve lamp vilgub tühikäigul?

see muidu paljudel, et toorega hakkab mootor puterdama, siis hoiadki jalga peal..
peaasi on, et mootor korralikult töötaks külmalt - kas siis toorega või üldse ilma ainult gaasi all hoides. iga natukese ajatagant võiks tooreklapi asukohta muuta, kui puterdama hakkab.. kas süüdet on keegi vaadanud?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Mul umbes sama mure, kuid mootor ei jää käima ka soojast peast. Käima läheb kehvalt -- kahe kolme silindriga. Kuna olen selle aparaadi omanik alles esimesi päevi siis ei tea kust pihta hakata. Auto seisis enne 1,5 aastat. Samuti gaasitades kukub paukuma.
Millest alustada: küünlad, juhtmed, jagaja, süüde, karpa, segu?
Tegu siis Nivaga 1,6l aastast 78.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja Viva
Mul umbes sama mure, kuid mootor ei jää käima ka soojast peast. Käima läheb kehvalt -- kahe kolme silindriga. Kuna olen selle aparaadi omanik alles esimesi päevi siis ei tea kust pihta hakata. Auto seisis enne 1,5 aastat. Samuti gaasitades kukub paukuma.
Millest alustada: küünlad, juhtmed, jagaja, süüde, karpa, segu?
Tegu siis Nivaga 1,6l aastast 78.
esiteks vaheta küünlad, juhtmed, puhasta ning reguleeri karpa, vaata üle kontaktid, kondekas ja jagajakaan. kui ikka jamab siis mõõda kompressioon.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Esialgu vahetasin küünlad, juhtmed ja õhufiltri. Jagaja kaan ja rootor paistavad olevat OK. Juhtmetest jäi vahetamata süütepoolist tulev sest komplekt oli sigulli oma ja see juhe jäi lühikeseks. Veel keerasin süüdet pisut(või natuke rohkem) hilisemaks ja seepeale hakkas asi peaaegu et korralikult käima va. üks silinder mis ikka ei tööta. Selle võtan ette täna õhtul ja alustan sädeme kontrollimisest. Katsun kusagilt leida ka uue süütepooli juhtme.
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Jee! Käima hakkas, kuigi puterdab endiselt. Viga oli selles, et kapoti all sahmerdamisega oli lahti tulnud pidurivõimust karpasse minev vaakumi voolik. See oligi kurja juur:) Nüüd tuleks ka asi korralikult tiksuma saada. Kas kusagilt leidub ka karpa kruvide seletusega materjali, et teaks mida kuhu keerata?:lol
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Pidurivõimust vaakumvoolik karpasse? :puzzled Pidurivõimust läheb vaakumvoolik sisselaskekollektorisse. Karpasse võib minna jagaja vaakumregulaatori voolik.
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

Jep. Läheb jah sisselaskekollektorisse. Aga karpast jagajasse ei lähe miskit. See vast uuemate variant. Veel on karpa küljes mingi junn mille küljes klemm aga juhet sinna ei lähe. Mis see on?:o
e
effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

Postitus Postitas effekt »

kas tegu ei ole magnet klapiga... siis kui ta töökorras on peaks asi toimima nii, et kui keerad süüte välja siis katkestab bensiini peale voolamise ära (nagu diislil) aga sealt on tavaliselt see nõel välja võetud

sry.... ärge kiviga visake mulle lihtsalt seletati asi nii ära.:(
jahil
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

See on tühikäigu elektriline klapp, mis reguleerib kütuse hulka tühikäigusüsteemis. (Tava süsteemis küll ainult, kas kinni või lahti) Kui sul seal juhet taga pole, siis ma väga ei imesta ka, kui sul tühikäigul masin ei tööta, sest sul ju klapp kinni siis.

Vea sinna 12V peale - tavaliselt võtetakse see süütepooli +ilt, aga võid võtta ka näiteks laadimise kontrolllambi klemmilt selalt relee küljest, on vähem juhet vedada.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
v
viva
Suletud kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas viva »

No näed siis!:lol Süütepool seal samas kõrval, proovin kohe järele.:cool:
Krdi kasulik koht see siin ikke:P
Mis ma küll ilma teie nõuanneteta teeksin;)
s
skill125
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 02 Nov 2003 12:25
Asukoht: Võru
Autod: 1975 VAZ 2103
Kontakt:

Postitus Postitas skill125 »

Kuidas oleks kõige mõtekam külmaga masinat käivitada? Kas toorega jannates, otsides asendit või paned masina käima ja siis hoiad gaasiga pöördeid nii umbes 1500 juures?? Toorega olen kuulnud et võtab rohkem bensiini aga gaasiga ei ole mootorile nii tervislik? Tänud
Eks Lada üks tank ole, aga igas asjas peitub võlu;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Külma mootorit käivitades õhuklapp oma poole tõmmata. Niikui käivitub hakata tasakesi järele andma. Vastavalt mootori tööle. Parem hoida gaasiga mootori pöördeid natuke. 1500 ei ole palju. Kohe kui on võimalik mootori töö poolest sõitma hakata tuleks seda teha. Mootori kohapeal soojendamine ei ole kasulik. Esialgu mitte valu anda vaid sõita mõõdukalt kuni mootor soeneb. Sõites soeneb mootor kiiremini. Ja selle benaga millega kohapeal soendad võid sõita juba tüki maad maha. Lisaks loetakse veel reostust (nii müra kui heitgaasid) ühe koha peal liiga paljuks.
Ideaalvariant on paigaldada plokisoojendus ja salongi puhur 220v pealt. Istud autosse ja kohe minekut. Mootor ja salong soe, aknad puhtad. Lisks ei lähe aknad ka hiljem nii kergesti uduseks kui pidevalt seda varianti kasutada.Puhur kuivatab salongist niiskuse välja. Ma olen sellist varianti juba kümneid aastaid kasutanud ja ilma ei taha üldse liikuda. See peab ikka eriline hädajuhtum olema kui ma külma autot liigutama hakkan. Elektrit läheb sellise variandiga umbes 35eek kuus(mõõdetud eraldi voolumõõtjaga). Selle raha eest saab osta 4liitrit bensiini. See on kahe külmkäivituse lisabenakulu. Lisaks veel kohutav mootori kulumine külmast peast ja talvised ebamugavused.
C
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

motamees sa siin nii täpselt kirjeldasid seda polkisoojendust. Tead siis ka mis firma teeb-müüb ja palju maksab
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Defa plokipunn maksab kuskil 600 eek Ühendusjuhtmed 620eek komplekt See on ainult ploki soojenduse osa. Oma vastutusel võib ka ise juhtmed teha. Tinutad juhtmeotsad plokipunni külge ja tood kapoti alt välja.
Caliks on veitsa odavam. Selle hinda ei oska õelda. Sinna kergem ise juhet taha teha. Seal on sellised pistikühendused nagu Ladal.
Ilmselt võib ka kusagilt mingit muud marki leida aga need kaks on minuteada ainuksed kes garantiiga kohapeal tegutsevad. Defal 2 aastat garantii. Caliksil ei tea. Defasid olen oma 50 tükki kundedele peale pannud ja tean ainult ühte tehase viga. Paar tükki on vahetusse läinud kuna on paigaldamisel (kunded ise pannud) katki teht. Muidugi need ei läinud tasuta vahetusse. Caliksi kohta ei saa midagi õelda kuna olen neid paigaldanud väga vähe.
Kõige odavam variant on osta romulast kasutatud punn. Kui see hetkel töötab võib julgelt osta kuna need on ikka väga töökindlad. Kui romulast saab valet mõõtu punni (ette nähtud mõnele teisele autole) saab sinna vahele lasta treida lisakoonuse. See aga juba veits raskem asi.
C
Vasta