Elus on olnud paar erinevat lada, kuid lemmikuks on olnud ja jäänud ikka 2101.
Vahelduva eduga erinevaid käinud vaatamas, kuid selle "õige" leidsin septembrist Rakvere kandist. Kuna ise asun Haapsalu lähedal, siis sai pikem sõit ette võetud ja pill ära toodud. Oli talle tehtud viimased paar aastat ülevaatusi ainult ja hoitud kuivas ruumis ja pigem vähem sõidetud. Eelmine omanik rääkis ka, et oli tundund ka esimest omanikku, et ajalugu peaks olema autol täitsa viisakas, seda kinnitasid ka paljud originaal jupid ja paberid, mis koristades välja tulid.
Esmane plaan oli teha ülevaatus ära ja ka natukene sügist nautida, kuid kahjuks selleni väga ei jõudnud. Aeg läks lennates ja ennem kui jõudsin, tuli juba "talv" kätte.
Algselt kui tõin, oli auto värv ikka päris jubedalt pleekinud ja tuhmunud. Poleerisin kere üle ja alt tuli välja väga okei ja viisakas punane toon. Kui algselt oli plaan autol ka värvi vahetada, siis enam mitte, jääb sama hea punane. Kuu aega tagasi sai pill lükatud garage alla ja nüüd õhtutit vaikselt hakanud nokitsema. Päris juppideks ma teda tõmbama ei hakka ja ei näe ka otsest vajadust hetkel. Pigem vaatan "potentsiaalsed" kohad üle ja parandan need ära. Praegu on üllatused olnud pigem positiivsed. Kere on üpris heas olukorras ja päris uut keevitama kindlasti ei pea. TO DO LIST:
- Põhja alt lahtine mastiks minema ja terve põhi uue mastiksiga ära katta
- Pagasnik ja varuratta juurest keevitada ja mastiks peale
- Lihvida/kruntida/värvida
- Sild üle vaadata
- Survelaager ära vahetada
OSTUNIMEKIRI:
- Juhiiste (pruun nahk)
- Juhi turvavöölukusti
- Esiklaas
- Paar cm madalamad vedrud
Ja kaamera ja töötlusega saab imesid teha
