1300cc mootor ja weber 34s2b1
1300cc mootor ja weber 34s2b1
1300cc mootor ja weber 34s2b1
Tere
Sain oma masinale peale pealkirjas mainitud karpa. nüüd on jama selles et kui lõõrid lahti vajutada siis oöeks nagu hingest kinni. Mida teha et see ära kaotada? Ujuki tase võiks mis olla?
Aitäh
Sain oma masinale peale pealkirjas mainitud karpa. nüüd on jama selles et kui lõõrid lahti vajutada siis oöeks nagu hingest kinni. Mida teha et see ära kaotada? Ujuki tase võiks mis olla?
Aitäh
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Oskab keegi nõu anda mida teha?
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Ladale on panud igasugu karpasid, see ei ole pädev vastus mis te andsite
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Kui gaasihooba tõmbad kas kiirenduspumbast ikka pensiini pihustub?
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Natuke lugemist:
http://foxed.ca/rx7manual/manuals/36dcd%20manual.PDF
Lada karpast on lihtsam alustada, sest neile on kõiki düüse vabalt leida. Nysa karpa(ega ükski teine kardinaalselt erinevale autole mõeldud karpa) ei hakka Lada peal kindlasti niisama lihtsalt tööle. Vaja düüse vahetada ja sammhaaval seadistada, et saada rahuldav tulemus igal koormusel ja pöördevahemikul. Rahuldav tulemus on muidugi subjektiivne mõiste...
Kui tahad autoga sõita, aga tahaks veidi jõudu juurde, siis soovitan alustada 2103 ozoon karburaatorist, sellest on tehase 1300 mootori jaoks küll ja veel. Järgmine tase oleks 2107 karpa mehaanilise 2. kambriga. Või siis kohe Solex otsida.
Minu vastus oli selline, kuna olen läbi aegade igasugust prügi proovinud Lada karpa asemele sokutada. Kogemus on näidanud, et kõige lollikindlam lahendus on tehaselahendus
http://foxed.ca/rx7manual/manuals/36dcd%20manual.PDF
Lada karpast on lihtsam alustada, sest neile on kõiki düüse vabalt leida. Nysa karpa(ega ükski teine kardinaalselt erinevale autole mõeldud karpa) ei hakka Lada peal kindlasti niisama lihtsalt tööle. Vaja düüse vahetada ja sammhaaval seadistada, et saada rahuldav tulemus igal koormusel ja pöördevahemikul. Rahuldav tulemus on muidugi subjektiivne mõiste...
Kui tahad autoga sõita, aga tahaks veidi jõudu juurde, siis soovitan alustada 2103 ozoon karburaatorist, sellest on tehase 1300 mootori jaoks küll ja veel. Järgmine tase oleks 2107 karpa mehaanilise 2. kambriga. Või siis kohe Solex otsida.
Minu vastus oli selline, kuna olen läbi aegade igasugust prügi proovinud Lada karpa asemele sokutada. Kogemus on näidanud, et kõige lollikindlam lahendus on tehaselahendus
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Ma ütleks veel, et lollikindlam on üldse karpast loobuda
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 1300cc mootor ja weber 34s2b1
Olen seda karburaatorit testinud, ilma reaalajas segu mõõtmata raske toimima saada.
Väiksed ventuurid on kindlasti 1300 mootorile liiga suured, et aukudest päris vabaks saada, peaks ventuurile koonuse sisse liimima.
esimese kambri emulsioonitorus tuli paar auku täis tinutada, väiksem õhudüüs ja suurem tühikäigudüüs
osadel kiirenduspumba mehhanism kulunud see lööb 50/50.
Täiesti standard 1300 mootor töötab kõige paremini 21051 koodiga solex karpaga, kuna segukambrid on väiksemad, on reageerib mootor pedaalile palju kiiremini. Korras mootor jookseb väga kenasti ka 2105 osoon karburaatoriga, kui vaakumi osa ringi teha, väike esimene siiber annab hea alumise otsa.
Väiksed ventuurid on kindlasti 1300 mootorile liiga suured, et aukudest päris vabaks saada, peaks ventuurile koonuse sisse liimima.
esimese kambri emulsioonitorus tuli paar auku täis tinutada, väiksem õhudüüs ja suurem tühikäigudüüs
osadel kiirenduspumba mehhanism kulunud see lööb 50/50.
Täiesti standard 1300 mootor töötab kõige paremini 21051 koodiga solex karpaga, kuna segukambrid on väiksemad, on reageerib mootor pedaalile palju kiiremini. Korras mootor jookseb väga kenasti ka 2105 osoon karburaatoriga, kui vaakumi osa ringi teha, väike esimene siiber annab hea alumise otsa.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."