Üleeile ja eile sai jälle veidi aega autoga tegeletud. Karburaatori kaane võtsin maha ja tegin puhtaks. Ülejäänud osa puhastasin auto küljes. Sai küll.
Nõelklapp oli korras, ei hakanud vahetama. Kontrollisin ujuki liikumist, pisut sudisin. Aga ausalt öeldes ei oska midagi arvata, midagi erilist silma ei hakanud, mis oleks viidanud mingile probleemile (mäletatavasti kippus mootor soojast peast välja surema).
Filter sai siiski uus ja kaane tihend ka.
Panin kokku tagasi, ajasin soojaks, ei miskit hullu. Käis küll. Kuigi tühikäigu pöörded võiksid olla tiba kõrgemad. Niiet, kuni järgmise korrani. Kui siis ikka välja tahab surra, võtan uuesti lahti ja uurin.
Tagasilla tala puhastasin. Tolmu sai korralikult. Tahtsin näha, mis seis on ja mida piduritorud teevad. Märkasin, et piduritorud tahavad järgmisena välja vahetamist. Päris kindlasti kohe. Mul varuks ka uued trumlid koos kogu värginduse ja käsipiduritrossiga. Ja peasilinder.
Reaktiivvardad ja tagumised vedrud on ka järjekorras.
Sumpa tagumine pütt sai uued kummist tripid. Oli veidi mässamast, kuna vanad olid välja veninud ja pütt rippus normaalselt. Uued olid lühemad ja seetõttu tuli pisut konkse õgvendada, et pütt vastu põhja ei jääks.
Sumpa jooksu panen ka uue, aga seda pisut kaugemas tulevikus.
Ja põhjakaitset lasin põhja alla.
Millalgi vahetan ära karteripõhja koos tihendiga.
Paar pilti ka.
