21051, Zero, 1982 [ Projekt " vanade 300ste BMWde hirm" ]
21051, Zero, 1982 [ Projekt " vanade 300ste BMWde hirm" ]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Niisiis, pole tükk aega siia midagi kirjutanud. Eile sain tagasi oma ploki ja vända. Plokk siis puuritud 82mm mõõtu ja pealt 1,5mm maha võetud, ning hoonitud. Vänt käis lihvimises, lihviti esimesse remontmõõtu (0,25) . Mõlemad tööd teostas OÜ Tõukur.
Hetkel veel ostmata saaled, pikilõtku seib ja vända otsalaager. Kui need ka käes, siis saab mootori alumise osa kokku laduda.
Õhtupoole teen mõned pildid ka.
Hetkel veel ostmata saaled, pikilõtku seib ja vända otsalaager. Kui need ka käes, siis saab mootori alumise osa kokku laduda.
Õhtupoole teen mõned pildid ka.
Sai siis mootori alumine osa kokku laotud. Plokist sai nii piisavalt maha võetud, et kui kolvid üles tulevad, siis on täpselt ploki äärega tasa.Kõik kolvid ja kepsud on kaalutud, iga kolb koos kepsuga kaalub 1136g. Samuti sai ümber ehitatud õlipumpa, et õlisurve oleks suurem. Hakkab juba vaikselt looma see mootori osa
.

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
just täna sai sm tuhaga arutatud seda surveastme asja ja ega ikka üle 10,5 surveastmega 98 bensiiniga ei sõida..
11,5 nõuab ikka vängemat kraami..
samas see langeb, kui freesid klapipesad kolvi peale mida tasuks kindlasti teha
natuke põlemiskambri kuju ka muuta ja ongi 11.5 asemel väiksem number.. kuipalju väiksem tuleb jällegi mõõta- arvutada..
11,5 nõuab ikka vängemat kraami..
samas see langeb, kui freesid klapipesad kolvi peale mida tasuks kindlasti teha

natuke põlemiskambri kuju ka muuta ja ongi 11.5 asemel väiksem number.. kuipalju väiksem tuleb jällegi mõõta- arvutada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ahaa, nojah, me muidugi puhastasime õhuga. Sai kompressoril veel surve kõvemaks keeratud ....Algselt postitas: tuhajuhe
Zero pilte vaadates tuli kohe küsimus:et kas õlikanalid saadi kõik KINDLASTI freesimisest tunud laastust puhtaks?Ainult õhuga läbi laskmine ei aita.Olen oma praktikas seda näinud ja kuulnud.
No loodame, et oli abi.
Algselt postitas: tuhajuhe
Mina sinuasemel võtaks õlikanalil korgid eest ja siis näed mis seal kõike veel on.

Lada kolb on ikka rohmakas küll...kepsud veel ullemad
Samaari kolb aga kurivaim lohuga
Ei ole küll teemat jälgind aga tänava variandiks oleks rihmaga mootori teinud(tjuninud)...
aga edu siis hirmutamisel:P
leidsin ühe ägeda pildi üles... see oli siis, kui me kasutaja -gena-ga seda sigulli värvisime.. gena värvis tähendab..khmm .. mina aitasin katta, puhastada voolikut paigutada jne... peale värvimise lõppu oli meil ikka energiat palju üle ja siis sai niisama lollitatud..
siin ka sellest automaalrite elust üks pilt 
kahtlustan et värviaurud tegid ka oma töö


kahtlustan et värviaurud tegid ka oma töö

Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
Hallid triibud jäävad ära. Aga ma loodan, et ta saab stiilne olema.Algselt postitas: robi
Must? Top Gear stile?
Igatahes...mootor on juba peaaegu koos...hooratas vaja veel lasta ära teha ja plokikaant veel natuke ehitada ja siis peaks põmst peale tõstma

Eks ma annan teada, kui asi edasi edeneb. Hetkel oleks vaja veel kuskilt saada mingid sportlikumad esiistmed, siis saaks sisu enam-vähem kokku laduda.