

Selle pappiga mis sa oled kulutanud nende "ägedate" tuuning juppide ja mõtetute seibide peale oleks sul ammu ilma olnud korralik ja keskmisest võimsam süda aiste vahel.
See viimane raamat on mul olemas, lisaks elektriskeemide ja muu infoga, mis foorumist saadud. Samuti klappide regulli asi. Hetkel vaatan Теория ДВС ПРОЕКТ - Двигатель 21213 1.9L 8v videode sarja.logman kirjutas:Vene keele oskus pole algajale vajalik.
Küll aga on vajalik üks neist raamatutest.
Tony, nende läbi lugemiseks võiksid kulutada hoopis selle aja, mida peale tööd garaažis põhitõdedesse süvenemata ja süüdimatult kokku käkerdades lihtsalt surnuks lööd.
Sellega hoonid rõlogman kirjutas:Kolbide (mitte kolvi rõngaste!) paigaldamise abinõu on vajalik asi jah.
Aga mida selle hoonimise kaadervärgiga peale hakata, seda mina küll ei tea. Siiani olen puurimise-hoonimise teenuse sisse ostnud, sest endal selle töö jaoks vajaminevad oskused ja tööpingid-masinad puuduvad.
Kus puurimist ja hoonimist teha lased? Palju maksab? Eeldan, et kuskil Lõuna pool on odaval, Tartus vist maksis see 90€ kanti (silindrite puurimine). Peaks reshertsima, äkki on Tallinnas kallim seda tööd teha.logman kirjutas:Siiani olen puurimise-hoonimise teenuse sisse ostnud, sest endal selle töö jaoks vajaminevad oskused ja tööpingid-masinad puuduvad.
Mootor tuleb sinna vedada, valgel daamil on veel naelad all, sõber on ka M.I.A ning seega puuks situatsioon. Motivatsioon on ka kadunud, kuna viimati käisin masina kallal märtsis.kristjan92 kirjutas:Võta end kätte ning hoia aega kokku ja oma lollusi. Männikulaili meeste poole pöördu ja saad sõitva mootori. Edu ja head mõtlemist.
Seda ma tean, kuid mõtlen seda vasakul ploki küljel olevat, mis jääb veidi vasakule 21213 kirjast.hendu kirjutas:Kui sa mõtled seda andurit, mis otsakaane küljes suunaga väntvõlli küljes olevale "hammastega" rattale, siis tegu on väntvõlli asendi anduriga.
jah, seda sama mõtlesingi ... selgehendu kirjutas:Kui mõtled lisatud pildil olevat andurit, siis tegu on detonatsiooni anduriga.