2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Tubli habemikk tundub, et nüüd talviseks hooajaks valmis? Jooks piike ka juba olemas?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Proovime ikka ennem kruusa hooajaks auto sõitma ja häälde saada ning siis peale seda alles võipolla piikide peale mõtlemiseks koht.RRisto kirjutas:Tubli habemikk tundub, et nüüd talviseks hooajaks valmis? Jooks piike ka juba olemas?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Kuna mootori kokku panekuga läheb sutse aega, täpsemalt kaan tuleb lõpetada siis tegeleme sellega millega saab.
Tuledele raam tehtud ja ette ära proovitud. Pildil veel toed puudu mis annavad raamile tugevust, kinnituvad need allpool olevate poltide külge.
Tuledele raam tehtud ja ette ära proovitud. Pildil veel toed puudu mis annavad raamile tugevust, kinnituvad need allpool olevate poltide külge.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Kas veidi allapoole ei taha sättida. Säiliks parem vaate üle kapoti.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Praegusel hetkel tundub , et ei jää segama. Aga eks näha ole kui istmed sees. Pandub nii kõrgele kuna tulede manual näitab , et miinumum paigaldus kõrgus 1m maapinnast siis valgus viht õiges kohas. Sellise paigaldusega isegi suts vähe 90 cm maapinnast.robi kirjutas:Kas veidi allapoole ei taha sättida. Säiliks parem vaate üle kapoti.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Kui on kõrgemal kui 55cm maapinnast siis on iga Lazeri mudeli (va töötüli) jaoks juba hea.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Hea teada, aga kust see info pärineb? Kas kogemusel või mingil andmel? Sest kui lugeda tulede paigaldus infot siis igal pool jutt miinimum kõrgus 1m maapinnast.ccve kirjutas:Kui on kõrgemal kui 55cm maapinnast siis on iga Lazeri mudeli (va töötüli) jaoks juba hea.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Eks Lazeri müügi ja paigaldusega olen juba 4 aastat tegelenud ka 55cm kõrgus on üldjuhul autodel numbripealne kõrgus ja sellel kõrgusel ei ole väga suurt vahet kui võrrelda 100cm kõrgusega. Sõiduautodel ei olegi võimalik vist ühelgi 100cm kõrgusele panna. Uus Linear-18 seeria ongi näiteks mõeldud numbripealseks kinnitamiseks, seega jääb kõrgus olenevalt autost 50-60cm kõrgusele maast.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
UP
Kuna postionu tõi juba ammu hiinast sellise karterit tuulutus paagi.
Mille olid väikesed kollased käekesed teinud ning need käekesed tegid paagile kaks sisseviiku mis on küllaltki väikesed ( läbimõõt 9 mm ) ning mootor tuleb üsna suur ja pauk ka selles piisav. Aga Vene/Itaalia inseneerid tegid lada plokile ainult ühe kõhutuule väljumis koha siis selleks, et tulevikus probleeme vältida, tihendid ei pea jne... Sai natuke klapikambri kaant täiustatud ja lisatud mootori tuulutus ka klapikambri kaanele, et mootoris olevad gaasid väljuksid kahest kohast nii karterist kui ka klapikambri kaane alt.
Lisaks sai klapikambri kaanele sissepoole tehtud õli kinni püüdmis kamber mis takistab ka õli välja voolamist, kui peaks juhtuma, et mootor on tagurpidi keeratud.
Loodame, et lahendus töötab aga eks seda näitab aeg.
Kuna postionu tõi juba ammu hiinast sellise karterit tuulutus paagi.
Mille olid väikesed kollased käekesed teinud ning need käekesed tegid paagile kaks sisseviiku mis on küllaltki väikesed ( läbimõõt 9 mm ) ning mootor tuleb üsna suur ja pauk ka selles piisav. Aga Vene/Itaalia inseneerid tegid lada plokile ainult ühe kõhutuule väljumis koha siis selleks, et tulevikus probleeme vältida, tihendid ei pea jne... Sai natuke klapikambri kaant täiustatud ja lisatud mootori tuulutus ka klapikambri kaanele, et mootoris olevad gaasid väljuksid kahest kohast nii karterist kui ka klapikambri kaane alt.
Lisaks sai klapikambri kaanele sissepoole tehtud õli kinni püüdmis kamber mis takistab ka õli välja voolamist, kui peaks juhtuma, et mootor on tagurpidi keeratud.
Loodame, et lahendus töötab aga eks seda näitab aeg.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18/19)
Olaafi Peenem näputöö.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kepsutis nii pikk, et peab kolb kaande mahtuma.. Kaugele hülsiservast kolvirõngas jääb?
Mitmes selline lahendus juba on? Liiga keerukas tundub nagu kaheksaklapuka kohta... Mingil õhkjahutusega mooril olen sarnast näinud...
Juhtpuksidel kaelad ka paljad.. või silmapete?
Mitmes selline lahendus juba on? Liiga keerukas tundub nagu kaheksaklapuka kohta... Mingil õhkjahutusega mooril olen sarnast näinud...
Juhtpuksidel kaelad ka paljad.. või silmapete?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.
Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääksVäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.
Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Selge pilt. Ma kardan, et see 4.88 jääb kiireks, eriti nuka iseloomu arvestades ja tänapäevaseid suure läbimõõduga rehve silmaspidades. Mul oli 5.13 all ja sellise nukiga ei saand alt eriti minemagi ja kui õkskord see lõpp tuli...., siis oli juba asi ebamugav:)atzkarik kirjutas:Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääksVäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.
Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.
Seda siis Bollverki kastiga.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kui ülekannet otsisime siis oli valikus 1030 sillale ainult selline vahemik 4.88 ja 5.38.VäikeMägilane kirjutas:Selge pilt. Ma kardan, et see 4.88 jääb kiireks, eriti nuka iseloomu arvestades ja tänapäevaseid suure läbimõõduga rehve silmaspidades. Mul oli 5.13 all ja sellise nukiga ei saand alt eriti minemagi ja kui õkskord see lõpp tuli...., siis oli juba asi ebamugav:)atzkarik kirjutas:Ega jah see tihend mis istme ja rooli vahel on peab sõitma kõigepealt õppima. Aga nuh reservi peab olema, et puudu ei jääksVäikeMägilane kirjutas:kui siit tuleb 84 ruudus moto, mingi 12se s.a.'ga, siis peaks juba ka enda füüsise vormi ajama, et seda elukat kinni hoida.
Mis firma lukk ja peaülekanne silda läheb ja kas 130 sild või lai sild?
Lukk Eaton Detroit Locker. Proovime selle ära, vaatame mis vigurivänt see lukk on ning kuidas sellega sõita saab. Põhiliselt kasutab seda nascar, kiirendus ja off road. Valik selline kuna hind jääb sinna kallite ja odavate vahele. Ülekanne 4.88 ning kitsas sild.
Seda siis Bollverki kastiga.
Lõpp kiirus siis vastavalt bollverk kast ja suur ratas.
4.88, 7000rpm 166 km/h, 8000rpm 190 km/h
5.38, 7000rpm 150 km/h, 8000rpm 172 km/h
5.38 tundus natuke liiga aeglane ning otsustasime 4.88 kasuks. Aga eks aeg näitab kas oli õige valik.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ma olen kursis sellega, aga ma ei ütleks, et see 1.9 oluliselt väändelisem tuleb, nukk paneb ju moto dünaamika paika. On ka kogemus 1.8ga (225Nm) kuid 14" rattaga, vat siis oli 4.8 ideaalne.olaaf kirjutas:Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...
Kui need Volvo sillad tulid omal ajal, sai Ausi isa jt. räägitud ja öeldi, et Bolverki kastiga oleks ideaalis 5.1 ülekanne. Neil oli aga 4.9, mis sobis aind Tallinna rallile. Ausil oli tol ajal 1.9 (Liguris 123kw/210Nm)
Lõppkiirus 165-170 oleks vfts'ile EMV radadel ideaalne/universaalne, so. minu arvamus.
Ma otsin hetkel ühele 1030 sillale ülekannet ja ei leia kusagilt seda 5.1, aga pakutakse 5.24? ning 5.38.
Küsimus on aind millist tootjat julgeks proovida üldse.
Aga see on teine teema. Igaljuhul edu ja ehk õnnestub varsti liikuvat pilti ka masinast näha!
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Selles probleem ongi, et 1030 sillale 5,1 ei ole kuskilt saada või meie ka ei suutnud leida on 4.88 ja 5.38. 5.24 on ka midagi uut. Näiteks 5.38-ga oli Sander Ilvesel saaremaal pikkadel sirgetel kellad tagurpidi ja ootad lihtsalt sirge lõppu. Tallinna rallist siis rääkimata.VäikeMägilane kirjutas:Ma olen kursis sellega, aga ma ei ütleks, et see 1.9 oluliselt väändelisem tuleb, nukk paneb ju moto dünaamika paika. On ka kogemus 1.8ga (225Nm) kuid 14" rattaga, vat siis oli 4.8 ideaalne.olaaf kirjutas:Siim, 1,9 peaks selle 4,88ga ka liikuma piisavalt. Sul ju kogemus 1600-ga ja seal vääne tuleb hiljem ja seda vähem...
Kui need Volvo sillad tulid omal ajal, sai Ausi isa jt. räägitud ja öeldi, et Bolverki kastiga oleks ideaalis 5.1 ülekanne. Neil oli aga 4.9, mis sobis aind Tallinna rallile. Ausil oli tol ajal 1.9 (Liguris 123kw/210Nm)
Lõppkiirus 165-170 oleks vfts'ile EMV radadel ideaalne/universaalne, so. minu arvamus.
Ma otsin hetkel ühele 1030 sillale ülekannet ja ei leia kusagilt seda 5.1, aga pakutakse 5.24? ning 5.38.
Küsimus on aind millist tootjat julgeks proovida üldse.
Aga see on teine teema. Igaljuhul edu ja ehk õnnestub varsti liikuvat pilti ka masinast näha!
Aga kui jääb kiireks siis saab ju alati aeglasema panna. Eks see ralli olegi üks katsetamine
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Jah, nii ta on kahjuks, et tuleb palju raha matta enne kui ajsast aimu hakkad saama.
Muidugi sõltub ka palju sõidustiilist.
5.24 pidi mingi Tsehhide asi olema, kuid kas ka töökindel - ei tea veel. Ühed räägivad ühte, teised teist nagu ikka.
Muidugi sõltub ka palju sõidustiilist.
5.24 pidi mingi Tsehhide asi olema, kuid kas ka töökindel - ei tea veel. Ühed räägivad ühte, teised teist nagu ikka.
Festina lente!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kas "Sdelano v CCCP" kaanesid tehti ka tugedusribidega?