Niva mootori suurim töömaht
Niva mootori suurim töömaht
Niva mootori suurim töömaht
Probleem on järgmine
Ei oska välja nuputada kas kasutada kiirendus ja rahvaralli auto ehitamiseks Lada 1,7 voi 1,8 mootorit. Point on selles, et 1,7 on lühem vänt ja peakas seetõttu kiiremini pöördesse minema aga 1,8 jõudu rohkem.
Ei oska välja nuputada kas kasutada kiirendus ja rahvaralli auto ehitamiseks Lada 1,7 voi 1,8 mootorit. Point on selles, et 1,7 on lühem vänt ja peakas seetõttu kiiremini pöördesse minema aga 1,8 jõudu rohkem.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Võtan vana teema uuesti üles, sellepärast et ehk on kellelegi tulevikus abiks.
Niisiis Nival on originaalis tõesti olemas 1,8 mootor, mis erineb 1,7 mootorist pikema kolvikäigu poolest 84 mm ja tal on vist ka natuke kõrgem plokk. Need 1,8 mootori vändad on defka kaup ka Venes sellepärast pole neist eriti kuulda.
Suure töömahu saamiseks tulekski kasutada seda 1,8 mootori vänta ja plokki. Niva plokki pidi kannatama panna teised hülsid (mis mootori oma seda peast ei mäleta) ja 86mm kolvid, aga probleem pidi tekkima suure kompressiooni puhul, et ei pea kaua vastu - sellest siis ka vajadus kõrgema ploki või uute spets kolbide järgi, mis on madalamad (madalam surveaste) - ei sobi rallitamiseks, pigem off-roadiks, kus on oluline saada max vääne madalamatel pööretel.
Veel seda, et kuskil oli juttu niva nukkvõllist mis pidi parem olema. See nukk peaks olema uutel pritsega nivadel ja vahe seisneb tõusus. See vahe pidavat olema nii väike, et ei tasu ennast ära - ise katsetanud ei ole ja ei kavatse ka.
Võibolla on kellelgi minu jutust tulevikus kasu, igatahes mina olen enda jaoks selgeks teinud mida ja millest ehitan.
Niisiis Nival on originaalis tõesti olemas 1,8 mootor, mis erineb 1,7 mootorist pikema kolvikäigu poolest 84 mm ja tal on vist ka natuke kõrgem plokk. Need 1,8 mootori vändad on defka kaup ka Venes sellepärast pole neist eriti kuulda.
Suure töömahu saamiseks tulekski kasutada seda 1,8 mootori vänta ja plokki. Niva plokki pidi kannatama panna teised hülsid (mis mootori oma seda peast ei mäleta) ja 86mm kolvid, aga probleem pidi tekkima suure kompressiooni puhul, et ei pea kaua vastu - sellest siis ka vajadus kõrgema ploki või uute spets kolbide järgi, mis on madalamad (madalam surveaste) - ei sobi rallitamiseks, pigem off-roadiks, kus on oluline saada max vääne madalamatel pööretel.
Veel seda, et kuskil oli juttu niva nukkvõllist mis pidi parem olema. See nukk peaks olema uutel pritsega nivadel ja vahe seisneb tõusus. See vahe pidavat olema nii väike, et ei tasu ennast ära - ise katsetanud ei ole ja ei kavatse ka.
Võibolla on kellelgi minu jutust tulevikus kasu, igatahes mina olen enda jaoks selgeks teinud mida ja millest ehitan.

-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Pakun 84 mm mõõdus kolbe h-100kr.tk.Sobivad kasutamiseks 21213(e.1,7) mootori ploki puurimisel 1,8 töömahule.Ka sobivad kolvisõrmed.Müüa ka kasutatud 21213 mootor h-7000kr.Kui annad sealt 82mm kolvid mulle annan sulle 84mm kolvid.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt: