Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
No jah. Samas need uued "proto reegelid" jälle lubavad ise ehitada 4wd Protod ju kõik siin kohalike meeste aretatud.
Kusjuures E-Rühma masinaga saab ka Soome F-Cupi sõitudele peale, seal on stardimaksud poole odavamad, kui siin Usun, et Põhja-Eestist minnes on kulud samaväärsed, kui minna ntx Saaremaale vms.
Kusjuures E-Rühma masinaga saab ka Soome F-Cupi sõitudele peale, seal on stardimaksud poole odavamad, kui siin Usun, et Põhja-Eestist minnes on kulud samaväärsed, kui minna ntx Saaremaale vms.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Aga juppe ikkagi ostetakse ju tehastest nö. pakettidena (enda kokku ladumise vaev).
Siin tuleks vahet teha nö. see suur proto ja siis E-rühma väike proto, neid ei saa võrrelda!
Suure/väikse Proto reeglite järgi saavadki ehitada aind sellised kellel keskmisest rohkem võimalusi, elik Eesti mõistes käputäis kodanikke (kes sellest alast huvitet).
Ega see suur-proto tuligi ju sellest, et N-kui selline on kadunud ning R5si ei jõuta pidada - oli vaja mingit alternatiivi.
Aga tuleb välja, et ega see miskit kättesaadavamat ei olegi ning ehitavad ja sõidab ikka endine Ni ladvik (sõitjaid juurde pole tulnud! pigem vähenend).
Kui meil ei jaksa keskmine kodanik standardse puška laadse žhiguligagi sõita hooaega, siis veel vähem suudetakse seda mingit protot ehitades (loe: kordi kallim projekt aasta kokkuvõttes, kui mis iganes tehase autoga sõita). Nüüd on stardimaks 450! per etapp elik tuleb eelmiste aastatega ca 900 raha lambist juurde leida (6 etappi)! ) Lisaks on vaikselt ka rehvid kallimaks läind varem sai misu/pirelli kätte 160+km nüüd alla 200 ei kuku midagi. Samuti on võidusõidu kütus teind hüppe (arvutasin ükspäev, hooajale tuleb jälle ca 800.- juurde), pane veel juurde need (oletame, et tuleb:) turvapaagid jms. asjad, siis saame juba kena 2.5-3k ruublikut kui võrrelda paari aasta tagust aega.
Siit ka järeldus, et ega see E-proto mingit hoogu sisse ei saa, lõpuks loobutakse ning minnakse kohe üle tehase autole (Fiesta, Civic jt. N-seeria masinad)-kel vähegi aru peas, nii ka teevad.
Huvitav saab aind olema mis nimedega keegi välja tuleb oma hübriididele: Isegi suures protos on ju hetkel tegemist väärinfoga - ei sõideta ju Ford Fiesta ega vw polo:), vaid mingi mitsu evo jms. detailidega masin uhkes plastikus.
Samuti on jubedalt vastukarva kui räägitakse, et näe ikka vana hea Lada sõidab edasi meil erinevates sarjades, kuid tegelikult veab enamikke neid edasi Opel ja volvo ristand + jumalteab mis veel. Ladast kui sellisest pole seal muud kui halb õhk järgi.
E-rühmas võikski siis teha proto-klassi, kus autode nimetused ongi a'la "proto" mitte zapaka keres oopel ega mosse keres tojoota vms.
Loo moraal ja teemasse ka - soovitan see riigerite jms. kallite asjade ostu kaugemale lükata ning see 3.5 kilo aasta peale ära jaotada. Võib puudugi tulla ja jube kahju kui nt. viimane etapp raha taha jääb ning oma poodiumi kohta kaitsma minna ei saa!
Samas enda pea peab ka otsas olema, ei tohi kõike uskuma jääda mida internet kirjutab:)
Niiet jõudu tööle ja loodan, et mais on proto-auto stardis!
Siin tuleks vahet teha nö. see suur proto ja siis E-rühma väike proto, neid ei saa võrrelda!
Suure/väikse Proto reeglite järgi saavadki ehitada aind sellised kellel keskmisest rohkem võimalusi, elik Eesti mõistes käputäis kodanikke (kes sellest alast huvitet).
Ega see suur-proto tuligi ju sellest, et N-kui selline on kadunud ning R5si ei jõuta pidada - oli vaja mingit alternatiivi.
Aga tuleb välja, et ega see miskit kättesaadavamat ei olegi ning ehitavad ja sõidab ikka endine Ni ladvik (sõitjaid juurde pole tulnud! pigem vähenend).
Kui meil ei jaksa keskmine kodanik standardse puška laadse žhiguligagi sõita hooaega, siis veel vähem suudetakse seda mingit protot ehitades (loe: kordi kallim projekt aasta kokkuvõttes, kui mis iganes tehase autoga sõita). Nüüd on stardimaks 450! per etapp elik tuleb eelmiste aastatega ca 900 raha lambist juurde leida (6 etappi)! ) Lisaks on vaikselt ka rehvid kallimaks läind varem sai misu/pirelli kätte 160+km nüüd alla 200 ei kuku midagi. Samuti on võidusõidu kütus teind hüppe (arvutasin ükspäev, hooajale tuleb jälle ca 800.- juurde), pane veel juurde need (oletame, et tuleb:) turvapaagid jms. asjad, siis saame juba kena 2.5-3k ruublikut kui võrrelda paari aasta tagust aega.
Siit ka järeldus, et ega see E-proto mingit hoogu sisse ei saa, lõpuks loobutakse ning minnakse kohe üle tehase autole (Fiesta, Civic jt. N-seeria masinad)-kel vähegi aru peas, nii ka teevad.
Huvitav saab aind olema mis nimedega keegi välja tuleb oma hübriididele: Isegi suures protos on ju hetkel tegemist väärinfoga - ei sõideta ju Ford Fiesta ega vw polo:), vaid mingi mitsu evo jms. detailidega masin uhkes plastikus.
Samuti on jubedalt vastukarva kui räägitakse, et näe ikka vana hea Lada sõidab edasi meil erinevates sarjades, kuid tegelikult veab enamikke neid edasi Opel ja volvo ristand + jumalteab mis veel. Ladast kui sellisest pole seal muud kui halb õhk järgi.
E-rühmas võikski siis teha proto-klassi, kus autode nimetused ongi a'la "proto" mitte zapaka keres oopel ega mosse keres tojoota vms.
Loo moraal ja teemasse ka - soovitan see riigerite jms. kallite asjade ostu kaugemale lükata ning see 3.5 kilo aasta peale ära jaotada. Võib puudugi tulla ja jube kahju kui nt. viimane etapp raha taha jääb ning oma poodiumi kohta kaitsma minna ei saa!
Samas enda pea peab ka otsas olema, ei tohi kõike uskuma jääda mida internet kirjutab:)
Niiet jõudu tööle ja loodan, et mais on proto-auto stardis!
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Jutt täiesti õige. Ega neid uusi palju peale ei tule, samas rahvaralli ka päris kallis läinud - 20-30km eest pea 200euri + kulud.
Rehvid tuleb vist läbi DMack Trophy meeste osta, siis saab 175/70R15 DMackid 170+km kätte, aga eks pidevalt kruvitakse igale poole otsa
Aga suurde rallisse see aasta veel nina ei pista teeb auto sõitvaks, teeb trenni/harjutab rahvakatel ja siis 2019 võiks proovida "õiget asja" ka
Rehvid tuleb vist läbi DMack Trophy meeste osta, siis saab 175/70R15 DMackid 170+km kätte, aga eks pidevalt kruvitakse igale poole otsa
Aga suurde rallisse see aasta veel nina ei pista teeb auto sõitvaks, teeb trenni/harjutab rahvakatel ja siis 2019 võiks proovida "õiget asja" ka
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
herr Tuha komplekteerib masina südant
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kuna kõik üritavad kevadeks autod ratastele saada, siis proovisime sama
Tehtud on palju ja teha on väheke veel rohkem. Loodame maikuu lõpuks saada nii kaugele, et saaks ära värvida ja siis hakkab komplekteerimine.
Tehtud on palju ja teha on väheke veel rohkem. Loodame maikuu lõpuks saada nii kaugele, et saaks ära värvida ja siis hakkab komplekteerimine.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Roolivõim kinni. Lada "tulesein" on uksumatult vedel ja pehme, tugevdusplaadid+2 toru ja kogu värk ujub käes...alles 3. toru puuri tegi süsteemi rahuldavalt jäigaks. Kinnitusklamber on custom made by Kahur Speed Shop.
Pedaalidele alus tehtud, varsti saab "jalad" ka sinna alla, tuleb vist polditav.
Pedaalidele alus tehtud, varsti saab "jalad" ka sinna alla, tuleb vist polditav.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Pedalboxile vähe teine kahendus, kui algselt oli plaanis. Kuna see põhi just ei ole väga loodis ja sirge, siis tuli ta nelikantidega sirgeks teha 8xM8 poltidega kinni, vajadusel kiire ja lihtne eemaldada. Kandade alla u. 5cm kõrgune "postament" või terve plaat sinna. siis saab jalad ka õigele kõrgusele ja nii päris mugav neid pedaale seal vajutada.
gaasi - ja siduripedaal reguleeritud paremasse asendisse, pidurpedaal tuleb ka samale kõrgusele.
gaasi - ja siduripedaal reguleeritud paremasse asendisse, pidurpedaal tuleb ka samale kõrgusele.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Järg siis käigukang paika saada. Sai tunnelile esiteks sirgem plaat peale pandud ja originaal käispiduri ava ära kaetud. Kangile postament, mis jääb ka kinnituseks põhilistele nuppudele (Mass, süüde, starter, ,tuled jms.) Nüüd vaja väljamõleda link süsteem, kuna plaanis kasutada Bollverki kasti, mis on originaal korpuses ja lülitusmuhviga, siis see "könt" on seal väga halva nurgaga. Oleks et ainult väheke ühes suunas painutatud, aga ta on painutatud tagasi ning suunatud samalajal ka vasakule ehk juhi poole. Kellelgil ehk kogemust ideed, kuidas see kõige paremini lahendada?
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kang kuumaks ja teeb vastavad jonksud
Imekepikese regullib nii, et lada nõrk koht... k-kangi saba ei saaks ülemäära painamist.
Imekepikese regullib nii, et lada nõrk koht... k-kangi saba ei saaks ülemäära painamist.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
pigem seda sirgeks vaja kui veel jõnkse sisse
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Räägi amortidest. Mis ja kes? Kuidas esimesed kinnitused teed?
MännikuLaiali.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kenetica amordid (ehk sama mis Spectrum, regullitavad, ilma paakideta). Esimesed lähevad std+50mm, kuna pikemad Turbotema toruõõtsad. Esimeste ülemine kinnitus jääb originaal. Tagumised 565mm coilid, pehme vedru, alum. topmount.Walter kirjutas:Räägi amortidest. Mis ja kes? Kuidas esimesed kinnitused teed?
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Pole ammu siia update-i teinud.
Kuna endal on ajaga väga tuuga, siis sai poolik projekt viidud Kaur Motorsporti tegemisele, et asi ikka lõpuks valmis ka saaks. Niigi teine juba u. 1a tähtajast üle
KMS-is on asjaga väga jõudsalt asjaga tegeletud, Nov jooksul peaks saama värvi selga ja ehk uue aasta alguseks ka hääled sisse.
Pildi materjali ka:
Kuna endal on ajaga väga tuuga, siis sai poolik projekt viidud Kaur Motorsporti tegemisele, et asi ikka lõpuks valmis ka saaks. Niigi teine juba u. 1a tähtajast üle
KMS-is on asjaga väga jõudsalt asjaga tegeletud, Nov jooksul peaks saama värvi selga ja ehk uue aasta alguseks ka hääled sisse.
Pildi materjali ka:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kas see metall vinkel rattarummu küljes on mõeldud sillaseade paika ajamiseks?
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Jah, sillaseade, pöördenurk ja esi-tagasilla jooks.
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
8.12.2019
Värv seljas, edasi komplekteerimine Better late, than never!
Värv seljas, edasi komplekteerimine Better late, than never!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1496
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kas esimese tugiposti all ei peaks olema nelikant-karp toru alla tehtud?
Niimoodi põrandale otse lastuna mu teada ei ole lubatud, võin eksida muidugi (2009 juba kästi ühel masinal
sinna karp alla keevitada ja diagonaal lapid peale, et ristnurki ei jääks)
Mis esisillaga plaanis on? Missugused õõtsad, käändmikud tulevad?
Niimoodi põrandale otse lastuna mu teada ei ole lubatud, võin eksida muidugi (2009 juba kästi ühel masinal
sinna karp alla keevitada ja diagonaal lapid peale, et ristnurki ei jääks)
Mis esisillaga plaanis on? Missugused õõtsad, käändmikud tulevad?
Festina lente!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Seal põrandal toru otsal on ikka 3+ mm lapp all. Peaks olema ok, võib teha nii karbiga kui otse põrandale, sõltub meistri käekirjast.
m'kay
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Reegliraamatus ei näe sellist kohta, kus oleks nõutud karpi sinna alla. Nõutud 3mm paksune tugevdusplaat minimaalse pindalaga 120 cm2. Peaks nagu ok olema.
Õõtsad venelaste "RALLY" toruõõtsad, käändmikud ringi tehtud bmw laagritele, pikemad vedrud ja regl. amordid. Peaks ehk norm saama.
Õõtsad venelaste "RALLY" toruõõtsad, käändmikud ringi tehtud bmw laagritele, pikemad vedrud ja regl. amordid. Peaks ehk norm saama.