P:Auto jõnksutab

P:Auto jõnksutab

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui tahhokas enne nii ei teinud ja nüüd kuidagi ebaloomulikult käitub (kõigub, jõnksutab, hüpleb teatud vahemikus või üleni) siis võib viga olla küll kontaktides. Kontaktid omakorda võivad rikneda kondekast.
Tahhokas saab ju miinustoite just kontaktidelt.
Pane tähele ega kõikumine sinul ei toimu inertsi mõjul järsul pöörete tõstmisel.
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Ok, varsti vahetan kondeka ja kontaktid ära, siis annan teada, kas läks paremaks
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei pea ju vahetama kui viga ainult kontaktides. Mul tol korral aitas küll ainult kontaktide puhastamisest ja auto töötas jälle normaalselt. Muidugi tahhokas ka.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ehee 05 karpa 21063 peal on ikka anomaalia point selles ,et 107 on kütuse düüs ja mootor jummala jõuetu, sõites 50km/h jõnksutab hirmsalt . Kiirenduse ajal ei tunne midagi : kui lahti sai võetud kukkus üx kruvi mootori vahele ( seda otsides leidsin hoopis ülemineku düüsi ,mis oli mingil põhjusel küljest kukkunud) kruvi leitud sai pandud 112 kütusedüüs esimesele lõõrile ja nüüd töötab ilma jõnksutamisetta ja sõidab normilt. ise mõtlen ,et mida see 107 düüs seal nii väike on ,kas tehase insenerid olid lollid või on mingi muu kam ,et auto nii jõnksutab ja jõuetu on selle 107 düüsiga . tegelikult ei tohiks ju nii olla ??? Auto 89 aasta export 06 ja ega vist esines palju praaki sel ajal
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: Laurimetall
ehee 05 karpa 21063 peal on ikka anomaalia point selles ,et 107 on kütuse düüs ja mootor jummala jõuetu, sõites 50km/h jõnksutab hirmsalt . Kiirenduse ajal ei tunne midagi : kui lahti sai võetud kukkus üx kruvi mootori vahele ( seda otsides leidsin hoopis ülemineku düüsi ,mis oli mingil põhjusel küljest kukkunud) kruvi leitud sai pandud 112 kütusedüüs esimesele lõõrile ja nüüd töötab ilma jõnksutamisetta ja sõidab normilt. ise mõtlen ,et mida see 107 düüs seal nii väike on ,kas tehase insenerid olid lollid või on mingi muu kam ,et auto nii jõnksutab ja jõuetu on selle 107 düüsiga . tegelikult ei tohiks ju nii olla ??? Auto 89 aasta export 06 ja ega vist esines palju praaki sel ajal
tehase andmete järgi peabki olema -10 lõppeval 2105 karpal 1k bena 107.
omal sees 107 ja cämpil kiirendasin ka alguses 107 ga ja sain väga hea aja ;)
viga võib sul karpas mujal ka olla ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

noo näitex kus ,kui segukoonus on puhastatud ( õhudüüs on 170 ) ja õhudüüsi all olev f15 markeeringuga toru kah uus pandud
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

sama asi oli...ag tuli välja et üks küünla juhe oli seest vigastatud..ja jättis ühe püta vahele....:lol
4
4x4
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 4x4 »

Süüde võib ka vale olla:)
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

karbussis arvatavasiti on mingi soditükk ees või segu vale
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ei tea igastahes mootor on sõitunud 28 000 ja surve silindris on 13 at jagajas ma arvan ,et viga pole sest kohapeal pole probleemi selle jõnksutamisega . Probleem on aind siis ,kui näitex 3 nda käiguga sõidad 50ga siis lihtsalt jõnksutab. Sai pandus 112 düüs ja enam ei jõnksuta. Enne oli veel see jama kah ,et pidi hullult gaasi andma . ( mootor oli lihtsalt jõuetu) . Peale düüsi vahetust asi korras, kuid asi ei tundu õige ( originaalis peax korralikult töötama)
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

vana teema aga küsimus sama:tahhoka näit sõidu aeg kõigub kuni tuhat pööret(mootori hääl muidugi ei muutu)tühikäik on perfektne,karpa tutikas,küünlad tutikad,jagaja kontaktivaba...ideid milles viga?

masinaks siis Niva ja küttekulu kah väga suur...võib äkitse jagaja laager läbi olla?ilmselt lõpeb asi jagaja vahetusega siiski...tuleb odavam kui soolapuhujate juures käia
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

eile sain alles auto korda... sümptomiteks olid ka alguses tahoka kõikumine kuni 500 pöörde ulatuses, järjest raskem käivitumine mis kulmineerus tee äärde jäämisega - auto ei käivitunud enam. lõpuks läks lükates käima, tulin suure paukumise ja törinaga koju, mootor üle 3000 pöörde ei aretanud. ei käivitunud ka mingit moodi. eelnevate kogemuste tõttu sai ka karpat uuritud küll siit ja sealt, kuid ei midagi. lõpuks tänu ühe klubilise abile sain veale jälile - omadega õhtul oli jagaja rootor. see viga võib vabalt paljudel kahe silma vahele jääda, samuti vahetasin jagajakaane, kuna selle süsikontakt oli liiga sisse jäänud ja vedru ebamäärane, tundus kohe-kohe katki minevat.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

eelnevale lisaks...vahetatud on nii jagaja kaan kui ka rootor nii, et see viga vähetõenäoline kuna masin sõitnud peale asjade vahetust ca 200 km...


veel pakkumisi?:puzzled
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

kommutaator
ostsid siis sõida
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

ilgelt lahe lugu...eile kodust ca 2 km lõppes igasugune jõnksutamine ja kadus ka kütusekulu
s.t. mootor suri lihtsalt sõidu pealt välja ja enam ei käivitu.Sädet süütepoolist ei välju, vool poolini aga jõuab.esimese hooga vahetasin kommutaatori(08 oma aga kas see sobib ei suudetud mulle pealinna autopoodidest öelda...äkki keegi teab??)süütepooli ja tulemus...ümmargune null

kas võib tõsi olla, et 08 kommutaator ei sobi Nivale ?(kaheksa kommu on 7 otsaga ja Niva oma 6-ga)

alex@hetkel täitsa mõistusetu...kuhu säde jäi!!!:sein
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

probleem lahendatud uue jagaja paigaldamise teel.Viga peitus ilmselt halli anduris.
kohe kuivem ja muretum tunne:D
k
kopikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 02 Mär 2010 18:58
Asukoht: pärnu.
Autod: opel calibra,vaz 2101

Postitus Postitas kopikas »

Mul jätab ka 011-l yhe pyta vahele. Kyynla juhtmed olen ära kontrollinud aga ikka mingi kala sees.
Pärast hakkas veel karbussist suitsu tulema :S
Milles asi? :puzzled
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

Arvasin, et lõpuks sain oma puuritud niva mootori korda, aga ei. Algul ta mul üldse ei töödanud, siis tänu foorumile, raamatule ja papsi õpetustele sain enam vähem tööle. Mootor muidu igati pill: kruusa peal sõites lihtsalt gaas andes rebib ketsi ja teisega asfaldi peal paneb ka asjalikult, kuid kui kiirendan(kiirendab ilusti, ilma tühja kohata ja minekut on ikka mõnusalt tunda(peale kap. rem. 4000 sõitnud)) siis iga käiguga teatud pööreteni kiirendanud hakkab mootor täiega jõnksutama. Kui korra kaasipedaali tagasi lasen või toorest liigutan siis läheb veatult. Igasugu jagaja ja süütejamad on välistatud, kuna hooldasin täielikult ära. Karbussile ostsin remont komplekti sisse. Paps rääkis, et tema käes 8 aastat tagasi, ennem seismist sõitis see mootor vägevalt. Minu ideed on otsas.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Samara hakkas sama jama tegema.
Mind ennast kodus polnud ,naine ei oskanud selle peruks muutunud hobusega enam üldse sõita ja nii mu äiapapi siis õhupuhastajal kaane maha keeraski. Harjunud mosset putitama ,nagu ta on.....aga vea parandas ära ,sest käivitamisel lõi korra karpasse tagasi ning viga kadunud oligi!
Ei tea siiani täpselt milles asi oli ,kahtlustan ,et miski düüs võis umbes olla. Köhis puhtaks ,siiani on käinud. ;)
Vasta