Mina olen kolmas ametlik hooldaja aga suur kummardus ja lugupidamine esimese Omaniku ees. Memm ostis auto otse poest ja oli kuni 2013 aasta septemrini ka heaks kaaslaseks. Siis liikus see auto Tartust Pärnu kanti ja seisis kenakesti tuulduvas garaažis oodates siis minu tulekut, vahepealne hooldaja siis lihtsalt hoidis.
Läbisõiduks on saanud 84tkm
Ja olgu mainitud et auto sõitis peale mitme aastast seismist ise Kablist Tallinna ja ka järgmine päev Saue ARK-i ja ülevaatusele kus mainiti, et vahetamist vajab üks roolivardaotsa kumm, regullimist tahab karpa, et CO on täitsa piiripeal ja parem tagumine pidur ka täitsa piiripeal aga templi sai siiski ausalt sisse

Mis siis saama hakkab?
Esimese asjana sai siis ise käed külge löödud ja vahetusse läksid õlid, filtrid, küünlad ja üht teist veel ning pestud ja vahataud.
Siis sai juba näidatud autotohtrile kes siis süüted-segud paika kruttis.
Vaja veel teha ühtkomateist ja siis veel kolmandat.
Plaan vahetada välja neljane kast viiese vastu ja taha visata 3.9 reduktor et oleks ka maanteel mõnusam kulgeda.
Siis veel 05-07 laagritel roolikarp koos muu vajalikuga + siis venemaalt el.roolivõm et oleks ka linnavahel mõnusam kulgeda.
Puudust tunnen parema poole peeglist kuna harjunud sõitma välispeeglite järgi.
Vahetust vajab esi-tagaklaasi tihend kroomkiil, mõned tuleklaasid pleekinud-pragulised.
Vaja paigaldada signa+kesklukk.
Aastal 2020 plaan saada must nr.
Ja nüüd mõned ostu eelsed pildid mis saavad täiendust sügiskruisi ajal-järel:



