Noniii, Väga pikk aeg jälle möödas ja juhtunud on palju.
Nimelt, pikemat aega on olnud huvi sõita rallit, aga kordagi polnud mõttes rajale minna Ladaga või siis lihtsalt ei tulnud selle peale. Ühel hetkel siis oli müügis üks väga huvitav auto, mille pidin saama rallikaks. Ostetud, tiba nokitsetud ja sõiduvalmis ta oligi:

- enne sõitu
- IMG_2027.JPG (147.31 KiB) Vaadatud 13919 korda
Rallil oli kõik ilus kuni juhtus järgmine, V2 läheb üle P3ks, vasakus kadus pidamine ja paremas oli põlvedekõrgune känd. Tagajärg.... autost pole midagi võtta:

- IMG_2046.JPG (171.92 KiB) Vaadatud 13919 korda

- IMG_2032.JPG (180.38 KiB) Vaadatud 13919 korda

- IMG_2041.JPG (221.13 KiB) Vaadatud 13919 korda
Tagantjärgi mõeldes oli see auto täiesti vale otsus. Esiveolise autoga sõidukogemus täielikult puudub, oleks ikka pidanud valima tagaveolise jne jne. Aga nagu öeldakse, et Oleks on üks paha poiss.
Peale seda siis sai tuttavatega räägitud ja M&L liiga kohta uuritud. Lada ju olemas, mis sest, et täis originaal seisus. Pidurid sai korra üle vaadatud ja mindud Kehala Ring Rahvasprindile lihtsalt sõidukogemust saama. Esimesel ringil mingil põhjusel auto ei tahtnud kohe üldse liikuda, kurvides muidugi ikka hullult sai tagasi hoitud, ehk suurest kartusest jälle üle käia vms. Peale esimset ringi sai juba raja ka selgemaks, ja mootoris tiba mõnda asja tehtud ning teisel ringil läksin vajutama, sai esimesed paar kurvi ära sõita kui pidurid poolenisti ära kadusid, ei tea miks, viimases kurvis sai vastu valli sõita ka nii õnnetult, et ees midagi kõveraks läks. Esialgu oli küll tunne, et amort lendas minema koos kõige sinna juurde kuuluvaga, aga pärast vaadates ei saanud väga midagi aru, et oleks üldse midagi juhtunud, ainult rool oli viltu tiba ja üks ratas oli tiba kõveralt all. Kolmandat läksin puhtalt läbi sõitma, sest esimesel sirgel sai asi otsustatud roolisüsteemis mingi hull kala sees, teel üldse püsida ei taha. Sai suht palju driftida ja igasugu muid nalju proovida, pärast isegi ei vaadanud 3 ringi aega. Koju jõudes hakkasin vaatama, et ohh ime viimane ring oli kõige kiirem
Peale seda sai võtta vastu otsus, kuna sellel autol nii palju tehtud, et hakkab sõitma Lada rallit. Esmalt sai kohe vaadatud välja jupid mida on vaja uusi. Kõik amordid, mis enne rallit olid terved vajavad nüüd vahetust. järgmisel nädalal saab Bilstein b6 alla, vedrusi ei hakka vahetama. Mootorile teeb niipalju et proovib peale saada 01 karpa. Edaspidiseks, ehk loodan uueks hooajaks saada uue mootori, mis on korralikult ära tehtud vastavalt nõuetele. Tapa Rahvaralli on hetkel eesmärgiks. Kaardilugeja on ka isegi nõus veel minuga sõitma tulema, poodiumit püüdma ei lähe, sõidu- ja kaardilugemise kogemust vaja saada esialgu.
Foorumis ringi vaadates pole selliseid ralli teemasi just väga palju, mõni üksik, seega katsun siia rohkem kirjutada/pilte lisada, et võibolla on kellegil veel huvi ralliga tegelema hakata ja soovib saada teadmisi ralliga kaasnevate kulude või rallil osalemise kohta. Endal ralli sõitmine jäi just selle taha kunagi, et polnud inimest kõrval, kes oskaks minu lollidele küsimustele vastata.

- IMG_2239.JPG (86.93 KiB) Vaadatud 13919 korda