2101, Siim, 1980
2101, Siim, 1980
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Mina tegin kollektori ja terve väljalaske torustiku koos sumpaga.Ja mootori kap.rem koos muude agrekaatidega.
Kollektori tegemiseks on toru painutamis pink olemas,kuid olen laisk olnud ja pink on käima panematta ja vaja vastavalt läbimõõdule häälestada.Üldiselt on plaanis teha ladale kollektoreid 4-2-1 ja
4-1.Ja rahvaralli autodele sumbuti torust kaared sisse väänata.
Kollektori tegemiseks on toru painutamis pink olemas,kuid olen laisk olnud ja pink on käima panematta ja vaja vastavalt läbimõõdule häälestada.Üldiselt on plaanis teha ladale kollektoreid 4-2-1 ja
4-1.Ja rahvaralli autodele sumbuti torust kaared sisse väänata.
56506878
Saatsin sulle privaatteate Tuhajuhe, palun vasta, kui aega on.Esialgne postitaja tuhajuhe
Mina tegin kollektori ja terve väljalaske torustiku koos sumpaga.Ja mootori kap.rem koos muude agrekaatidega.
Kollektori tegemiseks on toru painutamis pink olemas,kuid olen laisk olnud ja pink on käima panematta ja vaja vastavalt läbimõõdule häälestada.Üldiselt on plaanis teha ladale kollektoreid 4-2-1 ja
4-1.Ja rahvaralli autodele sumbuti torust kaared sisse väänata.
Uuendasin teema esimest postitust uute piltide ja infoga.
Muide, homme saan auto garaazist kätte, kus urra viimased 1,5 kuud sissemüürituna on olnud. Nimelt renoveeriti garaazis põranda betooni ja too peab kuivama koormusevabalt.
Kui ma esimesel septembril läksin autot selgest pooleteisekuusest vangistusest ära tooma oli just minu boksi eest põrand juba üles lõhutud ja koridori täitis paks suits ja kohutav lärm. Mõistagi oli põrandast ka vähe järgi. Viimaste andmete järgi on auto värviks HALL.
Endiselt venib uste vahetamine (uste alumised servad on täiesti roostes ja mõned nurgad on isegi küljest murdunud). Nimelt oleks hädasti vaja kedagi, kes tõepoolest saaks (tolmuvabad tingimused) ja oskaks värvida (Tartu kandis soovitatavalt). Praegune olukord ustega on alljärgnev. Juhiuks on värvitud pulbervärviga ahjus (väga ilus tulemus ja odav hind, samas pind veidike apelsinikoorelik - vajab poleerimist). Samas kõrvalistujauks on värvitud käsitsi - sest seda tuli eelnevalt pahteldada ja pahtel tuli 2x ahjus üles!:flaming Ja nüüdseks on see käsitsi värvitud, kuid erineb tuntavalt juhiuksest (tolmutäpid, siledam pind, veidike teine toon jne).
Tagumised uksed on üleüldse värvimata veel. Ja üleüldse tuleks kogu auto kere üle värvida tegelikult. Oleks viimane aeg.
Muide, homme saan auto garaazist kätte, kus urra viimased 1,5 kuud sissemüürituna on olnud. Nimelt renoveeriti garaazis põranda betooni ja too peab kuivama koormusevabalt.
Kui ma esimesel septembril läksin autot selgest pooleteisekuusest vangistusest ära tooma oli just minu boksi eest põrand juba üles lõhutud ja koridori täitis paks suits ja kohutav lärm. Mõistagi oli põrandast ka vähe järgi. Viimaste andmete järgi on auto värviks HALL.
Endiselt venib uste vahetamine (uste alumised servad on täiesti roostes ja mõned nurgad on isegi küljest murdunud). Nimelt oleks hädasti vaja kedagi, kes tõepoolest saaks (tolmuvabad tingimused) ja oskaks värvida (Tartu kandis soovitatavalt). Praegune olukord ustega on alljärgnev. Juhiuks on värvitud pulbervärviga ahjus (väga ilus tulemus ja odav hind, samas pind veidike apelsinikoorelik - vajab poleerimist). Samas kõrvalistujauks on värvitud käsitsi - sest seda tuli eelnevalt pahteldada ja pahtel tuli 2x ahjus üles!:flaming Ja nüüdseks on see käsitsi värvitud, kuid erineb tuntavalt juhiuksest (tolmutäpid, siledam pind, veidike teine toon jne).

-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
oi ma olen nüüd endale uue lemmik sixi leindud....müts maha selle auto juures...aga tuhajuhe on hea ja teeb sellest kollektorist ja sumpast korralikud joonised et kõik saaksid sellised head väljalaske süsteemid:lol
ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
ma ei usu et ta seda teeb
kõik tahavad ju raha teenida:P Aga muidu siim võiks pajatada enda mootorist nüüd???

CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Mootorist on teema esimeses postituses juttu. Joonistest nõnnapalju, et kollektor on tehtud sellisel põhimõttel, et kõik 4 toru oleks võimalikult ühepikkused. Siis, et need 2 toru oleks võimalikult ühepikkused ja põhja all lähevad need üheks. sealt edasi põhja all 50mm toru ja siis reso ja sumpa (otseläbi). Sihukest asja on suht keerukas ülesjoonistada ka. Pigem on asi tegemises. Ja Tuhajuhel olevat nüüd suurepärane pink torude painutamiseks. Niiet pöörduge tema poole ja saate hea sumpsi ja ma julgen väita, et odavalt ka 

-
kKIX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 90
- Liitunud: 06 Sept 2003 12:36
- Asukoht: läänemaa
- Autod: 2106--84a.
- Kontakt:
kle siim räägi kuda sa need kõlarid sinna ette panid...vääga tahaks seda teada 

ostan 06 esimesi istmeid (musti) ja 06 esi ja tagustanget. txlk@hot.ee
Mina autot carratingusse pannud pole. Aitäh, Critical, et lasid maha võtta.
Vahepeal on:
auto saanud tänu Tuhajuhele 5 käiguliseks; saanud uuemudeli järgi mootorikaane; parema karburaatori; uue siduri jms. Ja ülevaatusest ka läbi - HC korras ja isegi väga ilusasti tubli varuga.
Vahetatud sai ka kardaanirist esimene (vana oli eriti viletsast materjalist ja üks ots oli hästi käpelt ära kulunud ja täiesti treppis - auto vibreeris selle tulemusena). Üks tagumistest piduritrumlitest tuli ka ära vahetada - vana oli ellipsis ja tegi pidurdamisel äärmiselt ebameeldivaid ABS-efekte. Niiet nüüd sõidab auto jälle väga hästi.
Varsti pikemalt.
Vahepeal on:
auto saanud tänu Tuhajuhele 5 käiguliseks; saanud uuemudeli järgi mootorikaane; parema karburaatori; uue siduri jms. Ja ülevaatusest ka läbi - HC korras ja isegi väga ilusasti tubli varuga.
Vahetatud sai ka kardaanirist esimene (vana oli eriti viletsast materjalist ja üks ots oli hästi käpelt ära kulunud ja täiesti treppis - auto vibreeris selle tulemusena). Üks tagumistest piduritrumlitest tuli ka ära vahetada - vana oli ellipsis ja tegi pidurdamisel äärmiselt ebameeldivaid ABS-efekte. Niiet nüüd sõidab auto jälle väga hästi.

Varsti pikemalt.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mis pilt see on? millest jutt käib?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Tahtmisega pole asi kuidagi seotud. Lihtsalt kui autot sai värvimiseks ette valmistatud ilmnesid paljud kurvad asjad . Kere on viletsas seisus ja selle korda tegemine ei pruugi olla kuigi arukas. Peab vaatama ja mõtlema veel. Njah kui kere maha kandmisele läheb on kaks varianti - 1 - head jupid (mootor, käigukast, väljalase jne jne) kolivad mõne paremas korras kere peale (kas kellegil on äkki miskit pakkuda?) või - 2 - proovin need jupid maha müüa (kas keegi himustab ehk mingit juppi - naljakaid pakkumisi pole mõtet teha). Juppidest teen ka selge nimekirja kui selgub, et see variant käiku läheb.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
oh p***i küll... see on nüüd küll nõme uudis...! kas sa 06 kerest ei ole huvitatud? helista JEEJEE-le ta vist müüb ühte! kere on sitaks tugev ja roosteta! kere on 93 aasta oma! põhi on vanem! asi on täiesti juppideks kistud, nii et ainult puhas paljas kere ja põhi on... nii et sul ainult kokkupanemisrõõm! kerel on üks karp ca 20 cm suurune rellakaga välja lõigatud auk, kuna see oli lömmis! kui soovid jeejee numbrit siis saada ps või helista mulle! või vaata kas tal on nummer gsm-i all kirjas! minu mäletamist mööda ei tahtnud ta selle kere eest mingit jõhkrat summat!
Edu soovides, berg!
Edu soovides, berg!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793