Niva laevas:

Niva koduhoovis:

Tehtud esimesed asjad:
1) Esikardaan alla tagasi pandud. Oli alt ära võetud eelmise omaniku poolt.
2) Juhi istme seljatoe fiksaatorile sai murdunud hammaste asemele keevitatud üks seib.
3) Tellitud sai õlifilter, õli, õhufilter
4) Küljepeeglid said peale keeratud ja fikseeritud
Auto seisukord on nii ja naa. Eks teab mis palju tema eest välja ei käidud. Tehnika tundub olevat üsna viisakas. Auto on põhimõtteliselt ühe peremehe sõita olnud enamiku oma elust. Murekohaks on aga põhi. Seda on siit sealt paigatud, just karbid. Samuti on keegi kunagi tiivad üle värvinud/pahteldanud.
Vead mis vajavad likvideerimist:
1) Tagumise istme sejatoe fiksaatorid on katki/tooli küljes puudu
2) Karburaator vajab seadistamist/puhastust. Sooja mootoriga tühikäigul kooleb maha kui toore klapp kinni lükata. Ühesõnaga sooja mootoriga toore klappi lükates alla 2000 rpm-i kooleb maha. Tegin sellist nalja, et võtsin õhufiltri korpuse pealt maha ja tekitasin käega karbussi peale vaakumi, ehk tõmbab mingid torud lahti. Tolku aga sellest polnud. Ehk keegi targem oskab seda viga täpsemalt diagnoosida kui must karbuss

Mingi imelik niva pisik on sees. Eks esialgu vaatan, kas või mis loom see Niva on. Päris korralikult taastamist veel ei julge plaanida. Põhja alt tuleb ikka korralikult keevitama hakata. Pole selle kogemust/kohta teha. Küll on aga selja taga ühe külgkorvi Jawa taastamine, seega päris võõras teema pole see vana tehnika...