Esimene lahe suvi punase kopikaga hakkab lõpusirgele jõudma. Suhted olid head, kõikjal kus vaja, sai käidud. Kuna ise ei leidnud auto jaoks päris nii palju aega kui lootsin, siis vastas ta mulle mõne piinliku käivitusprobleemiga. Üldiselt aga võib rõõmuga tõdeda, et kuigi põrsas sai ostetud üsna pimedas kotis, tuli välja täista hea pill.
Nüüd on paras aeg teha järgmisi plaane. Kuigi üldiselt on kere, s.h. põhi igati kõva, oleks vaja mõned kohad kindlasti üle käia.
Rattakoopa ääred on kõik üsna räbalad - sinna randi sisse on aegade jooksul kogunenud saasta, mis on olnud roosteussile heaks väetiseks.
Kriitilise pilguga tuleks üle vaadata ka karbid - auke ei ole näha aga siit-sealt kobrutab korralikult.
Tagumistel tiibadel on kunagi kõveraks tõmmatud stangega korralikud mõlgid sisse vajutatud.
Parempoolne esiuks on üsna mõlkis.
Lisaks siin-seal väiksemaid täkkeid ja eelmise omaniku poolt pintsli ja kättejuhtunud punase värviga tehtud parandusi.
Otsin kogenud inimest (või töökoda) kuhu tasuks sellise auto ja eelpool mainitud vigadega minna. Kuna üldiselt on auto kõva, originaalvärv läigib ja lõhn on õige

,siis parema meelega ei hakkaks toimivat kooslust paljaks rookima, teeks keretöid esialgu komplektse auto küljes. Siin kulukski asjatundja nõu ära - mis plekid vajavad vahetust ehk siis otsimist, mida saab siluda ja mida veel teha, et seni veel korralikud plekid kaua vastu peaks.